Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hadden wij ook hoor

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

dus niet meer in jullie familiebedrijfje?

3. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    ohh begrijp het meer water ivm zijn ontlasting. Wat zeiden ze daarover trouwens?

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee niet alleen meer water voor ontlasting, maar ook omdat hjij al zo goed groeit en zo iets minder voeding binnen krijgt....

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @bloempje, nee helaas niet.. naschoolse opvang :( zijn gewoon rot tijden.

6. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    @ sarah: ik wil graag een ritje met een luxe sportauto regelen voor hem, want dat wilde ie eigenlijk graag met de bruiloft maar daar hadden we toen geen geld voor, en dan een nachtje in een hotelletje op de veluwe.
    zit Finn op 6 of op 7 voedingen? En geef je hem dan 2 * 150 en de rest 120? Want ik wil ook wel naar 150 gaan, en ik denk dat Finn en Maxime ongeveer even groot zijn.
    Leuk van dat nieuwe werk, ben benieuwd!

@ laura verdovingen bij de tandarts zijn ook niet fijn! maar ik voelde er dus nu niks van bij de dokter (ik ging een mini wijnvlek weg laten halen). Ik ga dat wel ff tegen de vk zeggen want ik vind het toch wel een beetje eng dat ik haast geen pijn meer voel, laatst had ik gewoon een soort brandwond omdat ik een te koud compres uit de diepvries had gebruikt, en dat voelde ik dus ook niet.
    wat deed jij ookal weer voor werk?

@aaliyah: balen zeg weer ruzie. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt!

@mama: fijn dat het shoppen goed ging gister!

@mac: zo he wat groeit Bram goed! Turbovoedsel zeker :D

@jolan: balen van je stuitje. Had Debke dat ook niet na haar bevalling?

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik werk in de kinderopvang, voorschools, tussenschools en naschools. 24 uur verdeeld over ma,di,do,vrij.
    Dus mijn moeder komt straks 2 dagen oppassen 1 dag naar mijn tante en 1 dag kinderdagverblijf.

Daarnaast heb ik een fam. bedrijfje met mijn moeder en zusje, waar ik de administratie voor doe (maar dit is voor mij maar 10 uur per maand ofzo)

En ik zie er zoooooo tegen op om 4 dagen te gaan werken en hem maar overal te droppen. bij het idee al zit ik uren te huilen!
    Dit kan dus gewoon niet.

Dus al moet ik 3 dagen putjes gaan scheppen.. prima.. als er maar 1 dag minder kan! Maar moet wel 24 uur werken anders red ik t niet met financieen... ben maar alleen.

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn te horen dat het zo goed met jullie gaat.

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Lief dat je het vraagt.
    We praten in ieder geval weer met elkaar, maar mijn man zit nog steeds wel met zich zelf in de knoop. De ene dag denk ik dat hij weer helemaal zich zelf is en de andere dag zegt hij weer dat hij niet zeker weet of hij nog verliefd op mij is. Hij zegt dat hij wel van mij houd en niet bij me weg wilt. Ik hoop gewoon dat het iets tijdelijks is...
    Ondertussen heb ik me er maar een beetje bij neergelegd en geniet ik van mijn kids.

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Isabella heeft ook nog d'r babykleur, maar daar doorheen zie ik al duidelijk bruin. Mijn 3 jongens hebben ook alle 3 de bruine ogen van hun vader. Ze zeggen ook dat bruin dominant is. Wanneer ze hun definitieve kleur krijgen

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

@natja fijn dat je in ieder geval van je kindjes geniet!

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje meis, wat vervelend zeg! Ik hoop voor je dat op het moment dat ik dit schrijf je meisje weer gekalmeerd is.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier net terug van CB en Jason weegt al 4050 gram!! Hij groeit zo goed. Verder eigenlijk niet veel vragen gehad was zo weer weg.
    Alles gaat zo voorspoedig met hem heb bijna nergens last van! Hij drinkt goed,slaapt goed,eet goed,poept en plast goed en huilt amper:D

14. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hey dames,

Hier is het wachten op de man (geloof ik) van het cb.
    Ondertussen minder leuk nieuws gekregen.

Mijn opa heeft ernstige COPD en heeft afgelopen voorjaar een longontsteking gekregen. Sindsdien heeft hij bergen medicijnen erbij gehad maar de longontsteking is nog niet weg.
    Hij is weer opgenomen in het ziekenhuis.
    Ook zagen ze een vlek in zijn longen op de foto's, waarschijnlijk een infectie.

Misschien dat ik dus een paar dagen daarheen ga :(

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat fijn.
    bijna net zo zwaar als bram , op 90 gram na....

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

Sterkte pm2b met je opa!

17. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

Jeetje wat een rotnieuws...:( heel veel sterkte meid, hoop dat ie er snel weer bovenop komt.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

zijn er mama's die babymassage cursus gaan doen? of ervaring mee hebben?
    ik wil dit namelijk gaan doen

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden,

Ik heb niet terug gelezen, sorry! Julian heeft een beetje miemel dagen, loopt sinds gisteren steeds te miemelen :D
    Zit nu even bij mijn zus dus kan ik even wat anders doen.

Vanavond heb ik afgesproken op stal en ik heb er zoooooooooooooooooooooooooooo zin in :D

Aaliyah, fijn dat Jason het zo goed doet!!!

pm2b, sterkte! Dat is zeker geen leuk nieuws!!

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @pm2b sterkte meid!!!!

@mac ik ga geen babymassage doen wil wel gaan babyzwemmen

@Nathalie wat fijn voor je dat je weer mag gaan rijden vanaaf! Alvast veel plezier!:)

Ik ga zo eindelijk eens foto's inplakken nu eerst nog even weer foto's bestellen hihi:D

Deel Deze Pagina