Aaliyah, beterschap voor Jason, hopenlijk kan de ha er iets aan doen en is hij er snel weer vanaf. Emme fijn dat het met jou en Lars ook allemaal goed gaat. Kuide wat balen dat het zo tegenviel bij de sportschool. Hey Nathalie, jij ook weer hier? Hoe gaat het met je kleine man? En bevalt het werken een beetje? Ik denk dat Lucas nog wel last gaat krijgen van de prikjes. Hij werd net na een half uur slapen gillend wakker, nu slaapt hij lekker bij mijn man, maar hij maakt de hele tijd van die zielige geluidjes. (ow ik zie dat niet alleen Lucas slaapt, mijn man inmiddels ook haha)
hey Guusje! Hier gaat alles goed! Julian doet het echt super! Krijgt om 7 uur zijn laatste fles en slaapt door tot 7 uur de volgende ochtend. Sinds 2 weken is hij aan het babbelen en sinds vorige week echt dingen aan het pakken. Gisteren zat ik met hem op schoot en had mijn voeten tegen de tafel staan, dan zit hij een beetje schuin, en hij probeerde steeds rechtop te gaan zitten. Erg grappig om te zien. Vind het ook helemaal geweldig dat hij steeds meer gaat doen Hoe gaat het verder met Lucas? Afgezien van de prikjes.
@friezin hihi leuk he als ze zo gillen van pret! Jeetje wat rot voor je zoontje kan erg bloeden he zo iets kleins. Slaapt hij nu wel? @guusje aagh wat zielig voor Lucas. Haha grappig dat ze samen slapen @nath leuk he dat ze steeds meer gaan doen en meer interactief worden Ben benieuwd hoe het morgen gaat als Jason ook nog zijn prikjes krijgt Arm kind. Hij was helemaal bezweet net zn hele hoofd was nat en slaapt nu. Over een uur moeten we bij de h.a zijn en daarna moet ik gelijk werken en t was ook nog es mega druk (wanneer niet) op mijn werk...fijn
Arme Jason!!! Dikke kus voor hem! Jul heeft gelukkig voorlopig alle prikjes gehad. Hoop wel dat hij omhoog mag met voeding. Hij krijgt nu 2x180+6 en zit daarna altijd nog te kijken en sabbelen van "krijg ik nog wat"
Ik vraag me af hoe jullie het doen met de eerste fles en het KDV. Geven jullie die fles thuis, of laten jullie dat doen op het KDV? Ben benieuwd, want volgende week gaat Keana voor het eerst, en dat is het enige waar ik nog tegenaan loop...
Hey Nathalie, Leuk is dat he als ze steeds meer gaan doen! Lucas pakt nu ook zelf speeltjes en dan zwaait hij er mee rond. Ook heeft hij zijn stem ontdekt, hij vind het vooral leuk om 1 geluidje heeeel vaak te herhalen. Dan moet hij er zelf ook om lachen, zo leuk om te zien. Aaliyah, ik denk niet dat Jason zijn prikjes morgen krijgt als hij koorts heeft. Net vroeg de vk ook aan ons of hij verhoging had, want anders kreeg hij zijn prikjes niet.
Hij heeft nog niet echt interesse in bijvoeding En mag je al pap gaan geven dan? Meer meiden die dit doen? rox, ik ga zelf om 6 uur uit bed, douchen/aankleden/opmaken/spullen pakken/ontbijten, dan maak ik om 7 uur Julian wakker geef hem de fles en om half 8 ligt hij weer op bed. Dan brengt mijn vriend hem rond kwart voor 9 naar de opvang. Vaak haal ik hem voordat ik ga ontbijten uit bed en laat ik hem in de box rustig wakker worden.
Bij mij liep het vorige keer anderhalf uur uit, heb ook enorm zitten balen! Maar wat een lekker gewicht al 6670 gram!
misschien moet je er over nadenken om het uit te stellen... ik ben er niet zo een voorstander van om te prikken als kindjes al een verzwakte weestand hebben.
@roxanne ik sta half 7 op, kleed me aan, eet en maak alles klaar. dan maak ik om half 8 me dochter wakker en geef de fles. Maar meestal is ze half 8 net wakker. Behalve vandaag en gisteren kwam ze om 5 en 6 uur. Dan geef ik geen fles meer die geven ze dan daar. Ik breng dr altijd om half 9
wij zijn vanmorgen naar de kinderarts geweest. Emma was alweer 5290 gram en 58 cm. De kinderarts wil een foto van haar heupjes laten maken omdat kindjes die in een stuit hebben gelegen een verhoogd risico hebben op complicaties. Dus daar moeten we nu 4 november heen. Ik ben benieuwd. Ik heb wel gemerkt dat Emma niet zo lenig is als de meeste babys maar ik hoop dat het niks is...
@aaliyahh beterschap voor jason @gaby beterschap voor justin. @rianne beterschap! @laura stom zeg van het kdv!!
@debby ja ik vraag het zo bij de h.a wat die adviseerd en anders tellen we het gewoon uit! Iedereen fijne avond ik ga naar de h.a en dan moet ik werken. Doeg!!