Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja alleen hier was ze nog geen 5 kilo en bijna 2 maand toen ze over ging op 4 flessen 210+7.

Nog geprobeerd op 5 te houden maar dat werkte gewoon niet meer.
    Toen in overleg met het cb overgegaan op 4x 210+7

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zijn hier trouwens in totaal 3 apeldoorn-mama's??

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Volgens mij wel ja....

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik geef nu 4 of 5 keer 210+7 dus als ze alles opdrinkt zou ze ook boven de 1000cc uitkomen. Maar ja ze drinkt nooit alles op, dus zal wel goed zijn zo.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    het nummer van je cb moet in het groeiboekje staan.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Guusje...geven ze ze prikjes wel als hij verkouden is?
    Lees dat hij ze gehad heeft...papa was er dus ook erg moe van! hahaha!

@SM...aaaach arme poppetje!

@Natja...ooow dat is een goede...die ga ik onthouden....Staan ze daar aan een cadeau te trekken! Hahaha!
    Ik vind het altijd zo asosociaal als kinderen dat niet zeggen! Nu ga ik dan ook maar over op die techniek! Hahaha!
    Enne niet beledigd zijn hoor...hihi....Steef vind dunne vrouwen echt heel mooi hoor! Maar als partner heeft hij dus liever wat meer...Of dat zegt hij om mij te pleasen! Hahahahaha!
    Iedereen is idd wel onzeker...stom eigenlijk heh!

@Rianne...beterschap lieverd!

@MBF...vroeg me al af waar je was gebleven! haha!
    Hoe oud is je stiefzoontje? Lijkt me erg lastig...met een beperking!
    Leuk dat je er weer bent!

@Mandy...ik zou er geen sudo op doen! Dat werkt een beetje uitdrogend op een tattoo...zou zonde zijn als hij daardoor minder mooi wordt! Gewoon lekker vaseline smeren!
    Ben wel heeeeeeeeel erg benieuwd!

@Debby...heb ze eigenlijk op MP nog niet gezocht..zal ik ook eens doen! Slim van jou!
    Heb net zelf heel veel spullen van Finn erop gezet en dat ik zelf ook iets kan zoeken dringt dan weer niet tot me door heh! Hahaha!

@Lau...zonde dat het zo tegenviel! Geniet maar lekker van je pyjamadag! dat doet mij altijd erg goed! Haha!

@Emme...gezellig dat je er ook weer bent!

@friezin...oooow shoppen voor mezelf zou ik ook wel willen! Het is ook erg leeg! Maar ik wacht nog even tot ik verder ben afgevallen...anders is het zonde! Moet me echt inhouden nu! Hahaha!
    Hoe is het met David zn lip?

@Nathalie...pap mag geloof vanaf 4 maanden!
    Hier doe ik het allemaal nog niet voorlopig...we zijn er net achter dat Finn koemelkallergie heeft..
    Finn krijgt trouwens al een paar weken 4x 210+7...gaat super!

@Rox...superlieve foto! Vind je hond Keana lief? Tof beest hoor!
    Ow...en ik weet wat ze doet! Breakdance! hahaha!

Al die zieke kindjes ook...zielig hoor!
    Een dikke kus voor allemaal!

Verder gaat het goed!
    Finn heeft nog steeds wat krampjes door het wisselen met de voeding...maar Steef zei dta het vandaag overdag allemaal goed was gegaan..
    Hij had niet veel gehuild...en als hij huilde was het meer omdat hij niet in bed wilde...niet omdat hij pijn heeft!
    Dus nog steeds positief allemaal!

Oww....heb MSN weer hoor!
    Dus wil je me "hebben" Pb me even met je emailadres...dan voeg ik je toe...
    Wil mn email hier niet zo neerzetten...

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha sarah ik koop heel veel op marktplaats. Ik heb niet zo heel erg veel geld de laatste tijd en de meeste kleertjes zijn daar toch maar een paar keer gedragen. En zo heb ik toch een hele leuke collectie kleertjes (vind ik zelf) voor een klein budget!

8. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @roxanne ben je in 1x over gegaan naar 210+7 of heb je steeds met 10cc opgehoogd?

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik geef 4 x 210/7 en in de laatste fles 3 maatschepjes rijstebloem. De arts van het cb vond dit prima!

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aaaaah wat een schattige foto!!!

11. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Heb maar even snel alles doorgelezen. Het is weer de tijd van het jaar geloof ik met al die snotterige en grieperige beebs en mama's. Beterschap allemaal!
    Manouk was de laatste keer bij het cb ook verkouden en kreeg gewoon haar prikjes. Alleen niet bij koorts/verhoging dacht ik.

Vanmiddag met mn moeder een mooie krans voor op tafel gemaakt bij een bloemiste. Hij is echt super mooi geworden, Marinus was gewoon verbaasd. Jaja, ik kan wel wat :)

Morgen nog een dagje werken en dan is het weer weekend voor mij. Vrijdag even naar de Action om Zonnatura potjes en mijn kinderwagen ophalen bij de babyzaak. Hij is gerepareerd, ben benieuwd...

Verder ben k een beetje chago omdat Marinus zn baas loopt te zeiken over overuren. Eerst krijgt ie commentaar dat ie op di- en donderdag liever niet overwerkte ivm de voetbal. En nu pikt ie al zn overuren in en zet ze opzij voor tijd voor tijd. En dan ook nog eens tijd voor tijd wanneer hij dat wilt en dan mag Marinus niet eens zelf bepalen wanneer... Grrrrrrrr!!!
    Ja want de tijden zijn niet positief in zijn sector blablabla, daar wordt ook misbruik van gemaakt volgens mij. Want meneer heeft net voor de bouwvak 2 man aangenomen. Rare zaak... tijd om eens rustig rond te kijken voor een andere baan!

Zoooooo dat is eruit, thanks! Lucht op hoor :)

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik lach me rot hier!!

Collin is net gedraaid van rug naar buik en wil terug hahahha maar t lukt hem niet.. en mopperen dat ie doet.. net zon dolfijntje.. voetjes in de lucht armpjes langs zijn lichaam en hoofdje om hoog.. geweldig.. af en toe sabbelt hij maar even aan zijn duim als troost omdat t niet lukt.. awww

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hahaha, net een zeehond!
    Collin is ook wel een snelle he, zeker voor een knul..

14. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @meris wanneer ben je die rijstebloem gaan geven? Larissa word namelijk sinds zaterdag steeds tussen 5 en 6 wakker van de honger. Ze krijgt dan rond half 10 de laatste fles. Mischien moet ik ook eens voor die rijstebloem kijken. Maar ze krijgt nu 180+6 dus eerst maar even ophogen denk.
    @laura ahhh wat schattig hihi.

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ja hij is TE snel als je t mij vraagt.. ben ik net bijgekomen van t ene nieuwe ding doet ie alweer wat anders..
    Ik ben nog helemaal verbaasd dat ie kan duimen en nou gaat ie gewoon draaien.. pffff SLOW DOWN PLEASE, mama kan t niet bij benen..

Hoop alleen dat ie straks niet bijvoorbeeld al wel kan lopen maar niet gaat praten ofzo..
    Nou zal dat misschien ook wel mee vallen want hij lult nu al de oren van mijn hoofd haha

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @vinnies, Collin deed dat ook.. geef nu 1 schepje rijstebloem door zijn laatste fles en nou slaapt hij tot 8/9 uur... Mag officieel pas vanaf 4 maanden, maar ik doe t nu al 2 weken, gaat prima.
    Normaal doe je 2/3 schepjes maar ik doe er maar 1tje om rustig te wennen..

17. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @kuide en hoeveel flesvoeding geef je hem?

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    hij kreeg 4 flessen van 180+6...

Maar de laatste dagen doet ie elke keer 50/70 cc per fles laten staan dus geef hem er nu weer tijdelijk 5.. bied wel elke keer 180+6 aan..

19. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Ik geef ook 180/6 ze wilde er eerst 4 maar nu wil ze er steeds 5. Maar de op 1 na laatste fles drinkt ze altijd maar half.

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb het eerder al eens geprobeerd, maar ze krijgt het echt vanaf 3 maand en een week. Maar toen dronk ze al een tijdje 210/7 en dan 4 flessen. Hoeveel flessen drinkt Larissa nu? Kan me voorstellen dat 5 a 6 uur je een beetje opbreekt op den duur..

Deel Deze Pagina