Ja als ik moet werken dat breekt het me wel op. Want erna nog slapen lukt niet. Ze dronk vorige week 4x 180/6 om 8 uur, half 1, half 5 en half 9 en dan sliep ze tot 8 uur. Maar nu komt er dus steeds een fles bij omdat ze zo vroeg komt.
Ze had in 1x niet genoeg aan 180+6, ze bleef op haar handjes sabbelen, heb toen nog wat bijgemaakt. Sindsdien krijgt ze gewoon 210+7, als ze wat laat staan is prima...
hmm ik denk toch dat collin zijn flessen nie meer lekker vind.. Hij tankt zijn pap flessen namelijk zo op en das bij elkaar 220cc En met zijn normale flessen doet ie partij moeilijk!! zou hij al toe zijn aan iets ander??? pff zo moeilijk man... Ook beginnen zijn tandjes weer, de diarree spuit er weer uit hier ahha
owwww Ik heb er een neefje bij Reece heet hij, hij woog 2540 gram in is 47 cm lang. Vanmorgen om 5.17 onze tijd geboren (13.17 in australie) Zo leuk
Ik heb Julian net (nouja om 7 uur) ook een fles van 210+7 gegeven en die ging er helemaal in. Tijdens het drinken had hij de broek weer vol, zo vol dat het er aan de zijkant en bovenkant weer uit kwam. Meneer even schoongemaakt en nieuwe broek en romper aan, geeft ie daarna een mondje melk terug
die film heb ik al een keer gezien en ik kijk ook bijna nooit tv eigelijk. Wij hebben echt zo een mega groot lcd ding maar die staat er eigelijk alleen voor mijn man.
Nou Jason heeft miss astma... De dok hoorde gelijk al dat hij benauwd was. We hebben nu zo een inhaler hij is zo zielig arm kind. Ik moet nu dus het hele huis zo veel mogelijk stofvrij proberen te houden dus morgen flink aan de poets!!! @roxanne heel goed dat je het niet open op het forum wilt zetten van het dubbele posten @laura gefeliciteerd!! Mooie naam Reece. Verder weet ik het even niet. Ben dood op van werk was weer mega druk.... Ga Jason even de fles geven en dan naar bed toe.
Ohja over die prikjes ik laat morgen op het cb wel weten dat hij niet lekker is. Ik temp hem zo even en dan morgen weer.
ach wat zielig van de astma! Hoe doe je dat nou met de inhalator? Lijkt me erg moeilijk... En dan moet je heel veel schoonmaken zeg!