Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hihi ben er stiekem nog:p

Ja gewoon dat kapje op zijn gezicht en dan heb je zo een lange buis en aan het begin ervan zit dat inhalerding en die moeten we dan 2x indrukken en hij moet dan door dat kapje ademen. Eerste keer ging goed zei mn vriend (was toen op werk) en 2e keer net moest ie wel huilen.
    Nu heeft hij lekker zn fles op en ligt op bed.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    arme jason! Maar hopelijk werkt het wel!

3. Emme

Emme Niet meer actief

Goedemorgen :).

Aaliya, wat ontzettend vervelend dat Jason misschien astma heeft. Hopelijk valt het mee en groeit hij er overheen.

Kuide, herken het helemaal dat alles zo snel gaat. Lars rolt namelijk sinds gisteren ook! Onvoorstelbaar wat zulke kleintjes in zo'n korte tijd leren...

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    goedemorgen!!

Sam, arme jason!!

En ik vind de tijd ook zo snel gaan!!! Vandaag is ie alweer 4 maanden. Heb je net ontdekt dat ie dingetjes kan pakken, ben je net de verbazing voorbij heeft ie alweer wat nieuws ontdekt :D
    Rollen doet ie nog niet. Hij drukt zijn kontje wel omhoog en verplaatst zijn gewicht naar 1 kant, maar verder komt ie niet hahaha

5. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Goedemorgen!!

@Aaliyah => David heeft gistermiddag nog wel lekker geslapen. Hij heeft nu een dikke lip, maar er geen last meer van.
    Hoe is het nu met Jason. Nee he astma. Dat is wel balen en sneu voor hem. En voor jullie ook, om alles stofvrij te krijgen en houden, dat is minder. Mijn schoonzus moest dit ook toen haar zoon (5) astma bleek te hebben. Geen vloerbedekking meer, ander dekbed enzo.

@Debby=> Lekker gewicht heeft Emma. Hopelijk zijn de heupjes in orde. Die van Thirsa gelukkig wel

@Roxanne => wbt de poster, je hebt gelijk. Mooie foto's van Keana.
    Ze wil er maar vandoor he?:)

@Sarah => je hebt gelijk mbt tot afvallen en nieuwe kleren, maar ik baal van de inhoud van mijn klerenkast (en ook van mijn figuur trouwens). David zijn lip is dik, maar hij heeft er geen last van
    Fijn dat het beter gaat met Finn zijn krampjes.

@Meris => balen van je man zijn werk. Soms...:x

@Kuide => Wat goed dat Jason zich kan omdraaien! En ook al terug willen. Goed zeg. Thirsa draait zich nog niet om, ze wil van van buik naar rug. Maar het lukt niet en dan wordt ze boos.
    Gefeliciteerd met je neefje!

---------

Nu maar even op iedereen gereageerd. Vandaag ga ik een dagje naar mijn ouders en vannacht misschien daar slapen.

Thirsa kwam vannacht al om 0.30 uur:(! Zo balen. Om 19.30 uur heeft ze liggen drinken als een gek en dan komt ze om 0.30 uur al. Op zo moment baal ik als een stekker en ben ik een beetje boos op d'r (stomme moeder ben ik). Ze drinkt dan trouwens wel heel veel. Om 5.00 uur was ze er weer. Nu slaapt ze nog.
    Snap er helemaal niets van. De laatste dagen gingen heel goed en nu..mis. Morgen maar even vragen op het cb, hoe en wat. Morgen krijgt ze haar derde prikjes. Meestal heeft ze er geen last van (afklopppen), hopelijk morgen ook niet.

Iedereen een hele goede dag. Voor iedereen die werken moet => werkse. Voor iedereen die vrij is => geniet er van.

Tot morgenavond.

Groeten
    Friezin

ps: ik weet niet of het me dan lukt om alles bij te lezen, want er wordt hier zoveel gekletst:D

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames

op shopvip, nu buitenspeelgoed enz... in de aanbieding,
    net zoals vorige keer Lief! uitverkoop.

xxx

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Sorry dames alleen even ego...

Heb vreselijk geslapen vanacht Jason heeft me de hele nacht wakker gehouden, als hij ademt hoor je gewoon dat hij verkouden is of het is van die astma. Hij hoest ook nog zo erg:(
    Vanochtend kwam ik bij hem gezichtje onder het bloed had meneer zich opengekrabt ook fijn.
    Ga zo mn huis maar onderhanden nemen en vanavond wéér werken....:(

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sterkte Sam!! Arme Jason!

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Gaby: Gaat het alweer wat beter met Yustin?

@Rianne: Ben je weer aan het werk of nog zo beroerd?

@Guusje: Fijn dat Lucas zo goed groeit! Ik probeer altijd ’s morgens als een van de eersten te plannen, dan lopen ze nog mooi op schema.

@MBF: Dat lijkt me idd wel zwaar, opeens nog een kindje erbij en dan nog met een beperking ook. Gaat het nu weer helemaal goed met je rug?

@Laura: Lekker kdv daar bij die sportschool, snap dat je hem daar niet meer heen brengt!
    Je kunt ook flink gaan wandelen, schijnt beter te zijn dan hardlopen en dan kun je Collin meenemen :)

@Emme: Fijn dat alles zo goed gaat met jullie. En lekker zeg, dat je gewoon van thuis uit kunt werken!

@Friezin: Bedankt voor de tip, zal het onthouden voor de volgende prikjes!
    Die ë krijgt je door: shift ‘ e
    Ach gossie heeft je zoontje veel last van zijn lip?

@Roxanne: Lieve foto van Keana en de hond! En die tweede foto, proberen te kruipen?

@Sarah: Wat fijn dat jullie al verschil merken aan Finn!

@Laura: Gefeliciteerd met je neefje! Wat een stoere naam :)

@Sam: Aah hopelijk valt het mee en is het toch geen astma. Geef hem maar een dikke knuffel namens ons!

@Nathalie: Dat is lang geleden, had je gemist ;)

@Friezin: Kan me wel voorstellen hoor, dat je op zulke momenten een beetje ‘boos’ op d’r bent. Thirza kan er natuurlijk niks aan doen, maar ruim 3 maanden gebroken nachten doet een mens geen goed..

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ging gister even op visite bij mijn ouders, voor ik het wist was het 00.30u, lag om 01.00u in bed. Maar gelukkig liet Zoë me uitslapen tot 08.00u. Ben nu wel moe, dalijk maar ff terug naar m'n bedje denk ik ;). Zoë ligt momenteel haar babygym af te breken. Moet haar echt wat vaker in de box leggen, madame begon al te krijsen voordat haar rug de bodem raakte. Verwend ding ;)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Kan me niet voorstellen dat ik gemist wordt hier hahaha

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Jawel hoor!!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik miste je wel hoor!!!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hey meiden...

hoe gaat t met jullie?

@aaliyah, awww arme jason :( dikke knuffel!
    @nathalie, zeker wel!!!
    @friezin, hoop dat het cb misschien een tip voor je heeft!
    @mama, wat lief dat je mocht "uitslapen"

Collin had om 20.30 zijn laatste fles, en ging om 21.00 slapen. Hij kwam heerlijk pas om 8.30 :) en heeft bijna zijn hele fles leeg gedronken! Ben weer blij!

Ik voel me bagger, dikke keel, hoofdpijn, bijholtes zitten vol... blegh.. ga lekker in mijn huispak naar het CB zometeen!

15. Kejay

Kejay Niet meer actief

Owh nee he Aaliyah... Ik hoop dat het meevalt voor Jason. Hou je het werken nog een beetje vol?? Dikke knuffel... Ben benieuwd of ze hem prikken vandaag

Friezin; balen dat ze kwam in de nacht. Kan me heel goed voorstellen dat je dan een beetje boos wordt hoor!

Mac, hoe is het met jou? Heb je al uitslagen of weet je al wat ze gaan doen?

Kan iemand mij aanmelden vor shopvip!?!?! PLEASE....:(:p

Ja hoor, Nathalie, ik miste je ook al....

Ben benieuwd hoe groot en zwaar Collin nu is....

Ik baal.... Keana net weggebracht naar KDV om te wennen, ik heb het er wel moeilijk mee. Zij niet, legde haar op het speelkleed, mevrouw rolt op haar buik en gaat vrolijk overal naar kijken. Gelukkig maar, want dat ik een stuk makkelijk achterlaten. Nu wachten tot 11 uur...
    Gisteren wezen babyzwemmen, ze vond het geweldig!!!! Met papa in het water en zelfs koppie onder vond ze niet erg. Ze was wel de jongste en we kregen daardoor priveles ;)

Het werken komt dichterbij en ik word er niet vrolijk van :(

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @roxanne ze gaan hem niet wegen en meten, maar hij woog gister (heb zelf weegschaal) 7720 gram, na 3 poepluiers :p en hij was vorige week toen ik hem gemeten heb 64 cm

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura hebben ze wel eens gezeurt bij het cb omdat Collin al zo groot is?

@roxanne gelukkig heeft zij het naar haar zin. Nog een uurtje meid komt vast goed!!

Werken is wel zwaar nu dat ik overdag het huis moet doen en zeker nu alles zo goed schoon moet zijn. s avonds op mn werk moet ik ook vaak dweilen nog en de vaat enzo (gelukkig hebben we vaatwassers!!!) maar ben wel vreselijk moe.

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @aaliyah nee geen gezeur gehad, maar hij was natuurlijk altijd al groot, vanaf geboorte, hij heeft gewoon een voorsprong gehad en die houd hij nu... kan er niks aan doen zeg maar. En hij groeit verder gewoon geleidelijk. Dus is t goed, hoort gewoon bij hem

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat is wel lief van jullie :D

Laura, dat is een lekker nachtje!!!

rox, het went!! ik vond het de eerste keren ook verschrikkelijk

rox, doe ff je email. Zit nu zelf op de site :D

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura ja idd hoort gewoon bij hem maarja soms zijn ze zo raar he op het cb...

@nath je was ook al super lang niet meer geweest!! Tuurlijk missen we je dan

Sunshine heb ik ook al een tijd niet meer gezien trouwens...

Ben benieuwd vanmiddag op cb ze zullen wel zeuren dat hij niet genoeg aankomt...

Deel Deze Pagina