Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Begrijpelijk, ben benieuwd?

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ooh wat schattig

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Vlotte meid

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Hoe was het zwemmen? En met je oma alles goed?

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hey meiden terug van cb

collin zijn fontanellen zijn goed (ze hebben er 2.. een kleine op achterhoofd, en grote op voorhoofd)
    De kleine is normaal met 2 weken al dicht, die is bij Collin nog open, en de grote is bij Collin wel wat klein, maar de schedelnaden zijn goed open en omdat de kleine nog open is is dit geen enkel probleem.
    Ook groeit zijn hoofdje niet abnormaal dus alles is perfect (zei de cb arts)

Wel begon ze over zijn gewicht,... uhhh ik had maar 5 minuten en mocht niks anders vragen gaat ze zelf moeilijk doen!!
    Dat hij hard groeit , of ik hem niet teveel eten gaf..
    Dus ik zeg hij zit op 4 flessen van 180+6..
    dat was te weinig! ik moest 5 flessen van 180+6 gaan aanbieden..
    Dus ik wil uitleggen dat dat niet lukt, en ik er echt geen 5 in krijg, dat ik blij ben als hij ze alle 4 al leeg drinkt.. en dat als hij echt slecht drinkt ik er altijd wel moeite voor doen om nog een 5e te geven.
    Nou dat antwoord kon ik niet geven toen kwam ze: Doe het maar gewoon zo we praten er de volgende keer over ik heb nu geen tijd.

pardon??? ik mag niks vragen, jij spreekt mij ergens op aan, en dan duld je geen tegenspraak? hoe oud denk ik dat ik ben 3???

Ik heb mijn spullen gepakt en ben weg gelopen. Ze kunnen me rug op!!!

Hij krijgt 4 flessen van 180+6, ga de papfles wel verhogen naar 210+7 en dan 1 schepje pap erbij.

Ow ze zei ook nog, straks krijgt hij ook 5 maaltijden hoor, 3 flessen 1x fruit en 1x groente..

Uhhh ja prima hoor maar dat is straks nu krijg ik er gewoon geen 5 flessen in!
    En dat ie met de hoeveelheid die ik geef te moe is om te drinken, dus dat ie daarom 4 uur weg blijft.... uhhh te moe?? hij is meestal 3 uur wakker!!

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Arm ventje;)

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Je hebt het maar druk met je ventje;)

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gefeliciteerd!!!!! Klein mannetje trouwens

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hij zat gewoon proppie vol;)

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ooh nee toch, arm ventje. Zei de huisarts niets over je dieren? Ik duim voor je dat ie er overheen groeit

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zo die is ook supersnel

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    4 Maandjes, gefeliciteerd!

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahaha je zou het bijna denken :D

Denk dat ie gewoon aan de dunne was, want hij was net begonnen met zijn fles.
    En dat mondje terug geven doet ie wel vaker met verschonen, dan loopt er heel iets uit zijn mond. Misschien moet ie zo na zijn fles wat stiller liggen hahaha

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Och wat vervelend allemaal zeg!

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Och meid toch, ik neem jou helemaal niets kwalijk hoor! Ik snap het aan de ene kant wel, want toen je steeds dezelfde vragen stelde kreeg je daar ook wat van te horen. Ik denk wel dat het goed is voor je zelf en Lieke dat je wel aan je onzekerheid gaat werken, maar dat doe je al door nu zo eerlijk te zijn. Wat mij betreft hoef je helemaal niet weg en blijf je gewoon lekker meemailen!

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, ik vind niet dat je weg moet blijven. Wel snap ik niet waaorm je steeds dezelfde vragen blijft stellen.. en al helemaal niet waarom je dat dan onder 2 andere namen gaat doen.
    Ik snap heel goed dat je onzeker bent, en ik doe altijd mijn best om op je te reageren en je te helpen en je vragen te beantwoorden. Maar als je dan tips etc krijgt, is het toch niet nodig nog een keer dezelfde vraag te stellen onder en al helemaal niet onder een andere naam.

Ik zou het leuk vinden als je gewoon mee blijft praten, en gewoon jezelf zijn.
    Ik denk dat wij je allemaal alleen maar willen helpen met je onzekerheid!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Laura, fijn dat de fontanellen van Collin gewoon goed zijn!!!
    en die flessen, zij zien Collin 5 minuten per maand, jij de rest van de maand... dus jij kent hem, weet wat hij wil!!!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    natja, bedankt

laura, ik weet het.......
    Raar van het cb trouwens.... eerst commentaar hebben en vervolgens geen tijd meer hebben....

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @marloes, pcies, maar dat weet je toch als je dat werk doet! dan vraag je toch eerst voordat je dom gaat kletsen! :(

Ik ben t zo zat aan t worden, ik klamp me al vast aan me ventje omdat ik t idee heb dat ik de enige ben op deze aardkloot die goed voor hem kan zorgen.
    En dan krijg je bij het cb t gevoel dat je t niet goed doet.
    Wordt er beetje para van eerlijk gezegd.

Ben al een emotioneel wrak, loop overal om te janken.
    Dan gister dat gedoe op dat kdv, waardoor ik mijn ventje al helemaal nergens meer achter wil laten. Maar aan de andere kant krijg ik t gevoel dat mensen vinden dat ik me aanstel wat dat betreft.

Pffff tis allemaal niet makkelijk zo alleen :S

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Was "mama's winkel" nu van iemand hier??

Deel Deze Pagina