@notaris, ik heb vast laten leggen dat Collin naar mijn zusje gaat, en mijn ouders haar helpen bij de opvoeding etc (hier hebben ze ook allemaal voor getekend)
Ik geef nu geen fles, maar heb wel ervaring bij mijn zoontjes. Ik zou het maximaal na 10 minuten nog proberen en dan niet meer. Volgens mij mag je hem ook niet steeds opnieuw opwarmen
En niet goed voor je portomonee. Ik dacht even dat je bang was dat Lieke te weinig krijgt... Nou dan zal ik lekker stoppen met de fles als ze aangeeft dat ze genoeg heeft. Misschien even laten boeren 1x proberen en daarna niet meer.
Bij ons zullen het mijn ouders worden (54 en 56), mijn broer heb ik geen contact mee en mijn schoonzus daar is het contact ook niet goed genoeg voor
@Natja: 380,00 testament incl. akte voor voogdij @Jolan: Zoë drinkt altijd maar één keer, als ze stopt heeft ze genoeg. Alles wat ik er daarna in probeer te proppen spuugt ze weer uit. Ze drinkt de ene keer 120cc en de andere keer 200 Denk dat ze wel pakt wat ze nodig heeft als ze 1 kg per maand groeit haha @Guusje: Ik zit daar ook over te denken, om te starten met groenten. Dat is toch ook minder belastend voor de darmpjes als fruit?
ha meiden!! weer een boel geschreven zeg! ik ga vanavond is even rustig bijlezen!! gisteren hadden we feest hier...sasha en ik hebben gevierd dat ze 4 maanden is geworden met een heerlijke dag samen shoppen.. hihihi en ze kan nu ook gericht dingen pakken, zoals ernie en dr rammelaar.. vind ik zo leuk om te zien! ook stopt dr mobile soms, want dan hangt mevrouw aan het poppetje..hihih ben nu trouwens wel bere nieuwsgierig naar de meerdere persoonlijkheden forummer... als iemand tijd en zin heeft om me een pb te sturen...hihihihi zit al hele complotten te bedenken..hahahaha figuur, ach...take it or leave it... denk sm als je gewoon heerlijk gelukkig bent je de leukste mannen aantrekt hoor! uiterlijk is dan echt een bijzaak...klinkt cliche, maar een lieve moeder zijn, verzorgd, (maakt niet uit hoe zwaar je dan bent), aardig en gewoon een leuke uitstraling zijn zooooo veel belangrijker! dat zien de "juiste" mannen ook wel, zit daar maar niet over in! komt vanzelf, zeker weten! notaris, ja moet ik ook even doen.. fijn die site kan ik is even uitzoeken, zijn echt van die klusjes waarvan ik denk...hmmm okay okay.. moet gebeuren! ik ga mn meiske even knuffen en flesje geven en even eten en dan ga ik zp bijlezen! tot straks!!
@jolan, voorbeeld van nu net hier, Collin kreeg om 5 uur de fles, dronk 110.. liet 90 staan. om 17.45 begon hij te miepen en dronk in 1 teug die 90 cc nog weg, wilde zelfs nog meer dus nog 60+2 gemaakt en ook dit dronk hij weg.. Ach dan maar zo
tjonge jonge...zag net trouwens voorstukje van dubbeltje op zn kant... vind ik zooooo dom! zit je tot over je oren in de schuld.. zoeken ze werk voor je.. vind je zelf te goed om achter de kassa te zitten of op kantoor de hele dag... nou jaaaaaaaaa... ze helpen toch om je schulden af te lossen...wat wil je nog meer???? *sorry...moest even mn frustratie kwijt...hihih*
@Jolan: Ja, zodra ze de speen uit haar mond duwt stop ik. Soms probeer ik het dan nog een keer, maar meestal houdt ze haar lippen dan stijf op elkaar . @Bloempje: Daarom kijk ik dat programma dus nooit .
jeetje wat een rare cb's zeg...gelukkig is het hier prima, vragen altijd of ik nog wat wil weten zo niet ook goed, en ze hebben ook bij het intakegesprek gevraagd of ik adviezen wil of niet. Het is vrijwillig he? prikjes (die ook vrijwillig zijn) kun je ook bij de ggd halen en je mag ook bij elk ander cb bureau terecht waar je wilt (andere buurt of dorp ofzo) dus als je er klaar mee bent, hoef je echt niet te gaan hoor!
ow... laat die pb maar..sorry!! hmm.. laat ik eerst maar goed bijlezen en dan reageren.. *bijt tong af*
kan best wel.. hij loopt met alles zo ver voor.. dat het helemaal niet zo gek is dat hij er al aan toe zou zijn om af en toe een hapje zoete aardappel ofzo te geven..
ha emme! leuk dat je er weer bent! thuiswerken..dat is wel erg luxe zeg! super geregeld! hoe gaat het met de warmte? went ie daar al aan? of is het nu niet zo heel heet?
Hey meiden, Ik ben weer bij Aal, wat vervelend voor Jason zeg... Misschien astma? Krijgt hij dan nog een test later? Misschien dat Sven je een beetje kan helpen met het stofvrij houden van jullie huisje. Nu wel een voordeel dat je geen kast van een huis hebt. Maar je bent gelijk flink aan het werk he? Is dit de laatste avond van de week? Oh Laura, mooi nieuws zeg, gelukkig niks mis met zijn fontanel. Maar wat een zeikerds zeg :x. Eerst zou je hem teveel geven, en als je zegt dat hij 4 flessen drinkt moet je hem meer gaan geven? En dan volgende keer weer zeiken zeker dat je hem vetmest... En al helemaal belachelijk dat je geen tijd kreeg om iets terug te zeggen, heel sociaal. Hier valt het cb mee, alleen hoor ik soms dat ze heel wisselende adviezen geven. De arts en de wijkvp spreken elkaar nogal tegen. Maar 16 oktober ga ik voor het eerst in Middelburg, daar schijnen ze nog leuker te zijn. Jolan, fijn dat je open kaart hebt gespeeld meid. En ik deel wel de mening met anderen hier dat je wel beter hulp kunt zoeken. Het lijkt mij dat de kans op terugval in onzekerheid erg groot is nu je de verantwoordelijkheid hebt over een klein mensje. Goed dat jullie het over voogdij hebben! Denk dat ik morgen maar eens vraag aan broertje en schoonzus of zij dit eventueel zouden willen. Nooit leuk om erover na te denken En nu ben ik het weer kwijt... Ben blij dat het weekend is voor mij, was de hele dag zoooo moe op het werk. Misschien is het het wisselende weer, bah...