Oh, das aan de overkant van ons. Maar leuke dingen in Zeeland... strandwandeling, maar met rotweer??? Denk dat je dan beter een uitstapje kan maken naar Belgie, net over de grens heb je een groot overdekt shoppingcentrum.
@ Natja: Ja we hebben gebeld. Ze hadden het naar ons oude rek.nummer gestuurd! Nu wordt t geregeld als t goed is. Ja ben dan de zaterdag om 7.30 op voor Lenthe en de hele dag alleen met Lenthe. Dan moet ik om 21.30 werken tot 07.00 uur (als het niet uitloopt). Ik kan dan pas rond 08.00 naar bed. En ik moet om 13.00 weer op voor Lenthe want dan gaat mijn vriend naar zijn werk. Ben dus 24,5 uur op en kan dan 5 uur slapen Pff zwaar ..
Wow, wat een lange werkdag zeg... Zou je niet elke fles een kwartier kunnen rekken zodat hij 's avonds wat later uitkomt?
Opa en oma hebben Lenthe vast ook wel gemist, willen die niet een middagje met haar doorbrengen? Kan jij lekker slapen..
dat is inderdaad een goeie! alleen heb ik maar 1 nachtdienst en als ik die dag tot een uur of 17.00 ga slapen kom ik 's avond niet in slaap hihi. Dus even doorbijten. Lenthe gaat zaterdag voor het eerst bij opa en oma logeren
@debby veel plezier van het weekend!! @mac veel suc6 met werken en veel plezier met de bbq @rianne jeetje meid nog ziek balen zeg. Wel fijn dat je even een dagje voor jezelf hebt nu Lenthe op het kdv is. Beterschap!! Geld was bij mij gisteren gestort van kbs @mama ja ik heb hem wel gevraagd of hij wat vaker af wil wassen of de was afhalen. @rianne jeetje ook al zo zwaar!! Ga je dat wel trekken dan?
Ben ik trouwens de enige die mijn pop nog niet ergens wil laten slapen? Heb net nog wat setjes kleding 'gevonden' in een doos van mt 68 toch wel heel relaxed...
Haha, was je ze vergeten? Dat komt mooi uit dan, zijn het nog leuke kleertjes ook? Ik heb Manouk met 6 weken al laten logeren, heb er helemaal geen moeite mee (al mis ik haar dan wel hoor). Maar ieder moet dat op zijn eigen tempo doen.
Sam, drukke werkweek voor jou, zeker omdat je thuis dan ook alles zelf nog moet doen. Wanneer kan Sven beginnen met revalideren? Mac, ook al zo lang, 12 uur werken... pfff
hoi meiden, ik had het net met mijn moeder over die lakentjes die ik gemaakt had en omdat iedereen heel enthousiast was wil ze ze ook wel op verzoek gaan maken. De prijs hangt een beetje van de maten van je babydekentje af enzo maar als je geintresseerd bent moet je maar even een pbtje sturen met de maten van je dekentje. Hier nog een keer het fotootje.
Emma heeft al een paar keer bij opa en oma geslapen en 1 keertje bij mijn vriendin omdat ik een feestje had.
Je hebt pb! Hai Marloes, roep maar wanneer ik het geld over kan maken he?! Ik neem het bord er ook wel gelijk bij. Hoop dat mijn foto's vandaag binnenkomen, kan ik gaan plakken vanmiddag.
Mijn projectje met voedingen door elkaar gooien is gelukt. Emma heeft van 19.30 uur tot 07:00 uur geslapen! Pfff hemel op aarde. Een paar weken geleden werd ze nog 3 keer per nacht wakker en nu opeens dit!
Ik had met Manouk echt hetzelfde Debby, dan moest ik haar wakker maken voor de laatste fles om 23.00 uur en dan was ze de hele nacht onrustig.. Je moet mij ook niet uit mn vaste slaap rukken, word je niet vrolijk van
@meris hahah ja ik was het gewoon vergeten dat ik die nog had @marloes op 15 okt heeft hij de eerste afspraak @debby wat leuk dat je moeder die dekentjes op verzoek wil maken. Heeft ze ook leuke patronen voor jongens??? @meris heerlijk met dit weer lekker plakken ik vind dat ook leuk hoor moet alleen nog foto's weer bestellen @debby oh wat fijn zeg dat ze door heeft geslapen *applaus*
Gna gna ik heb net gebeld en heb gezegd dat ik een klacht in wil dienen tegen die truthola arts... Vond het eigenlijk niet normaal dat er zo om wordt gegaan met mensen en het erg makkelijk is iemand door te verwijzen naar de kinderarts. Ze wilde me eerst afschepen met zo een formulier, later wilde ze me met die arts laten praten en daarna met 1 van haar collega's... Nou nee dat is 1 pot nat allemaal, ik heb gezegd dat ik mijn beklaag wil doen bij een onafhankelijk iemand. Ben benieuwd...
debby, en is het goed gegaan met de laatste fles om 19.30? Hoe heb je dat dan gedaan? Om 16 uur de 4e en dan als ze moe werd om 19.30 de laatste gegeven? Ben benieuwd of ze de nacht gewoon doorgeslapen heeft. mandy wauw mooie tattoo! kuide, hopelijk knap je snel op! kinderbijslag, wij krijgen die nog niet.... lieke is 4 dagen te laat geboren.... mac, doe je rustig aan meis!!!!! Geef je bram al voeding voor hongerige baby's? rianne, wat vervelend dat je nog steeds ziek bent Jeetje dat is wel heftig een nachtdienst en dan 24 uur wakker..... pas je wel op je zelf? aaliyah, lieke heeft ook nog niet ergens anders gelogeerd. Wel een keer overdag een paar uurtjes bij mn ouders, maar nog niet de nacht. 14 november ehbben wij een feest en dan 'moet' het wel. Spannend, zeker omdat ik een controlfreak ben en wil weten of ze het dan goed doen hahaha maar dat komt vast wel goed. Ik denk datde eerste keer altijd wel moeilijk is. laatste fles eerder, ik zou dat ook wel willen proberen, maar meestal komt lieke op 17 of 18 uur uit voor de 4e dus dat is een beetje te vroeg...... Waarschijnlijk is ze daar gewoon nog niet aan toe. all, gister fotoshoot gedaan. Ben erg benieuwd naar de foto's. We moesten Lieke om 18.15 uit bed plukken, helaas wilde ze neit eten en had dus niet gegeten voor de fotoshoot. Om 20.00 waren we thuis, heb haar gevoed en op bed gelegd. Heb haar om 22.30 nog geprobeerd wat te geven, maar meer dan 60 cc ging er niet in. Vanmorgen werd ze 7.30 wakker.
Ik heb hem gisteren afgemaakt, en het bord wilde ik er meteen al bij doen... vond 2x verzendskosten ook zonde... Ik krijg morgen nog nieuw lint met bolletjes... dat kan ik er nog aanmaken, is wel leuk eigenlijk
aaliyah ze kan natuurlijk altijd een ander stofje halen, dinsdag gaat ze naar de markt dus dan kunnen we even kijken wat voor stofjes er zijn jolan, ja emma heeft van 19.30 uur tot 07:00 uur geslapen. Het ging hier ook van het een op het andere moment goed hoor. Ik merkte gewoon dat ze minder vaak kwam voor een flesje en ik moest haar echt wakker maken voor een flesje om 23:00 uur. Ik hoop dat het zo blijft.