ooooooooooh en Josje heeft gewonnen en is nu een K3'tje... hihi.. Sam is echt fan van K3, zo schattig. Hij hoeft maar een klein stukje te horen en dan staat hij al te dansen en bij kusjesdag geeft hij allemaal handkusjes... zwijmel zwijmel...
@marloes, ik weet t maar de pakken zijn al open, ben nie zo handig bezig geweest, had beneden een open pak en boven 2 openpakken.. haha muts dat ik ben En k3, heb net ook de finale gekeken, heb t eigenlijk helemaal gevolgd, Collin zit ook echt mee te kijken dan, hebben daarnet samen staan dansen hihi
@Rianne...dat ziet er heeeeeeeeeerlijk uit! Heb pas geleden voor de 1e keer sushi gegeten en ik heb al aan Stefan gevraagd of we bij Shabu Shabu in Rotterdam gaan eten binnenkort! Schijnt dat het daar erg lekker is! @Jolan...idd moelijk om dat af te leren...zou je misschien een heel klein beetje water kunnen geven...echt maar 30 ml ofzo...dat ze even wat te drinken heeft... Finn krijgt trouwens meestal na het slapen zn fles...maar hij is na de fles 1 tot 2 uur aan 1 stuk wakker... @Ilse...fijn dat je het naar je zin hebt gehad op je werk! Dit is een nieuwe baan toch? @Mama..het is wel de bedoeling ja...hij is in de kraamweek ook heel de week daar blijven slapen...en nu is hij er maar af en toe...hij moet nu ook weer werken enzo...maar ik betwijfel of hij net zo aanwezig zal zijn als onze mannen! En echt klein heh?! Heb Finn ook nooit zo gezien...kan het me ook niet voorstellen! Hij was iets van 2600 gram bij de geboorte! Dat scheelt gewoon bijna 2 kilo! Hahaha! Wij hebben die slaapzak in het grijs...die is dikker toch? @Laura...hahaha ik verschoon Finn ook al extra vaak! Hahaha! Heb ook teveel 3...mar wist niet dat ik ze kon ruilen...en nu heb ik de pakken uitgepakt en in een krat gedaan...helaas... Gaat toch wel krap zitten nu! @Marloes...oooeew spannend! Nog iets meer dan twee weken! Leuk hoor...vind het zelf zo leuk dat ik ben getrouwd! Wij hebben het natuurlijk ook wel niet echt uitgebreid gedaan...en geen trouwjurk enzo...maar toch is het speciaal!
@sarah, haha ja sneu he hahaha! @marloers, Nee heb wel vriendin met een kleintje die maandje jonger is, maar ga niet vragen om te betalen voor die luiers en vind weg geven eigenlijk zonde dus hij moet t er nog maar even mee doen
Heb precies hetzelfde... Ik met mn armeluisloon....ga ze niet zomaar weg geven... erg eigenlijk...wat een vrek ben ik! Hahaha! ow nee...heb vanmiddag nog 2 tassen vol met kleertjes weggeven...(een goedpraten voor mezelf heh!) Ik wilde naar bed gaan zo...maar ben echt totaal niet moe!
@sarah ik ben ook nie moe.. heb vanmiddag/vanavond van 17.30 tot 19.30 nog met Collin geslapen... Vanmorgen ook nog van 9.00 tot 11.00 mee geslapen met Collin hihi tja dan lukt t savonds nie meer he t slapen
Nee dat heb ik ook... maar was vandaag om 9 uur wakker...dus ik snap het niet! Afgelopen dagen viel ik steeds voor half in slaap...heb er 3 dagen over gedaan om 1 film te kijken! Hahaha! Heb trouwens Disneychannel nu...op UPC...echt heeeeel leuk... Heel erg hoor...ben je 25...zit je te genieten van High School Musical en Hannah Montana! hahahaha!
Goeiemorgen allemaal op deze mooie dierendag! @aaliyah vannacht ging het iets beter rond 12 uur was ze heel even aan het huilen, en rond 5 uur ook maar na 5 minuten was het stil en toen vanmorgen om kwart over 8 heeft ze de fles gekregen. Ze hoest alleen nog heel veel erg zielig. Hoe is het met jason? @marloes leuk dat jullie voor een 3de gaan. Wij willen weer gaan proberen als larissa 1 is. @jolan larissa kan gewoon wachten na een slaapje. Soms wel 2 uur. @rianne zo dat ziet er lekker uit!! @mama1987 nee ze sliep normaal altijd van 9 uur tot half 8. Maar sinds 1.5 week niet meer maar ze is ook heel erg verkouden. Leuk he als een kind een baby zo leuk vind, mijn nichtje van 2 is ook helemaal verliefd op larissa moet echt opletten dat ze dr niet meeneemt hihi. @kuide het gaat iets beter, ben wel wakker geweest vannacht maar hoefde er niet uit dat scheelt! Heb een ui onder dr bed gezet ga ik vannacht maar weer doen! collin al naar maar 74 gaat snel he, larissa pas nu ook al sommige maat 68 kleertjes. Vandaag 2 verjaardagen. MAar ff kijken hoe het gaat vandaag met larissa anders zijn we zo weer thuis!
Goedemorgen, Heb weer heel wat bij moeten lezen. @ Jolan:Hij drinkt wel beter dan toen hij meer flessen kreeg, maar drinkt nog niet zoals volgens de berekening, maar hij zal wel genoeg krijgen. @ Kuide: Ik wist ook niet dat je luiers kon ruilen, heb nu voldoende 3 op voorraad en daar ben ik net mee begonnen, dus dat komt wel goed denk ik. Balen dat je al meer hebt open gemaakt. Nu idd maar meer verschonen @ Marloes:Ow leuk dat je gaat trouwen.Doen jullie het groot? @ Sarah: Leuk toch die leuke series. Ik kijk nu ook weer tekenfilms, leuk toch. Hier weer een hele goede nacht gehad Danian heeft om 20.30 uur zijn laatste fles gehad en sliep om 21.15 uur en heeft tot 6.00 uur doorgeslapen. Wist niet wat me overkwam. Hij heeft om 6.15 uur de fles gehad en daarna nog geslapen tot 08.45 uur Er zat nu wel langer dan 8 uur tussen de laatste en de eerste fles, maar volgens mij kan hij dat wel. Vandaag verder geen plannen, misschien naar mijn schoonouders ff bakkie doen. Ga vanaf morgen beginnen met Sonja Bakker. Wil nog 15 kilo kwijt dan zit ik op een gezond BMI. Ik ben al druk aan het sporten op de wii(5 dagen een uur)maar schiet niet echt op. Moet zeggen dat ik ook te lekkere tussendoortjes eet niet veel, maar wel met te veel calorieën, dus daar moet ik echt op gaan letten. Heb Zumba besteld voor thuis, dus hoop dat dat helemaal goed gaat komen. Iedereen een fijne zondag!!
hm nog geen 4 maanden dus. Irritant he dat een maand niet gewoon 28 dagen heeft, dat maakt het veel makkelijker. maar goed, ik zie dat jullie weer de spreekwoordelijke oren van het hoofd gekletst hebben, digitaal dan. Ik heb globaal bijgelezen (ja wat is dat, dat je zo hier en daar wat oppikt) - marloes gaat trouwen en maakt plannen voor een 3e kind (?) - bepaalde koters worden in slaapzakjes gestoken, of in pyama's, en die kun je dan bij de hema kopen - een zekere baby die de jongste van het forum is is een turbo baby (Laura, weet je zeker dat je niet een maand langer zwanger was ) - rianne heeft sushi gemaakt en gegeten, jammie! - en men valt hier gewoon massaal af! Ongelooflijk, ik eet echt haast niks (heb ook weinig honger) en ik blijf precies even zwaar! Ik moet een nieuwe nette winterjas kopen want ik krijg hem niet meer dicht over mijn borsten (dat is dan wel weer leuk )
hier ff een update: ik had vrijdag de bruiloft van een van mijn beste vriendinnen, echt zo mooi! Heel leuk feest ook 's avonds. Alleen 1 heel stom ding: de ambtenaar zei gewoon de verkeerde namen tijdens de ceremonie. Zo slecht! Ongelooflijk gewoon... Maxime was bij mijn ouders in de achterhoek, en de bruiloft was in Apeldoorn dus ik ben al de dag vantevoren naar mijn ouders gegaan. En hij had gewoon echt in de gaten dat ie ergens anders was. Hij wilde alles bekijken, maar voor de rest vond ie alles wel best. En hij heeft gewoon weer 12 uur gepit s nachts, dus ik word al wat minder zenuwachtig om hem weg te brengen naar het kdv! Oow en we hebben hem geprobeerd een fruithapje te voeren, maar het was geen succes. Hij snapte nog niet helemaal wat ie met die lepel moest, en hij keek ook nog eens heel vies. Dus we houden het voorlopig nog even bij de fles nou ik ga even wat was doen nu meneertje in zijn nest ligt. En natuurlijk hier alles weer proberen bij te houden!
Goedenmorgen deze morgen!! Ik las iets over tekenfilms, wij kijken ze ook. Nu staat de kleine zeemeermin op en gisteren mijn all time favo gekeken Belle en het Beest. Ik wil iedereen even een fijne dag wensen vandaag!!! Ga mn poezen even knuffelen op deze dierendag
Goeiemorgen allemaal! @Laura: Dat is lief! We gaan dalijk naar de babydump, dus kijk eerst daar ff of ze fijne slaapzakjes hebben. Heb nu maar één fijne, dus wil er zo snel mogelijk eentje bij hebben. Wat voor opleiding ga je volgen? @Marloes: Oh spannend! Geven jullie een groot feest? @Sarah: Geen idee of die dikker is.. Voelt wel lekker, dat velours. Zeker als we s avonds voor het slapen gaan nog even doen knuffelen Luiers: Ik heb laatst 2 vuilniszakken vol weggegeven aan een vriendin. Wil niet weten voor hoeveel geld dat was . Koop nu dus luiers per week @Vinnies: Scheelt het niet als je voor het slapen gaan dr neusje even sprayt. Zoë werd steeds wakker van een verstopte neus namelijk. @Tamtam: Lekker joh, zon goede nacht! Volgens mij is 8 uur idd geen probleem. Ze mogen het gewicht in ponden in uren doorslapen toch? @Snieke: Dat is idd lullig, de verkeerde namen noemen! Fijn dat Maxim zo lekker slaapt bij je ouders. @Sam: Goed dat je het zegt, zal de hond ook even extra verwennen vandaag.
@Snieke...bij mij gaat het ook niet snel hoor! hang alweer twee weken ophetzelfde gewicht! ben zelfs iets zwaarder...ooooops! heb gisteren wel mn eigen boek aangehad...zat nog wel niet helemaal zoals het hoort...maar hij ging dicht! Idd echt schandalig dat de namen verkeerd gezegd worden! Je zou denken dat zo iemand zich goed voorbereid! Ben dus gelukkig niet de enige die van tekenfilms e.d. houdt! Zat al helemaal te denken dat Finn mar fan moet worden van Hannah Montana...kunnen we gezellig naar zo;n concert als hij groter is! Hahahaha! Ow idd dierendag... vandaar dat de hond boven wou liggen vanochtend denk ik...die verwachte natuurlijk wat lekkers! Haha!
Zoë heeft gister om 20.30u haar laatste flesje gehad, lag om 21.00u in bed en werd vanochtend om 08.45u pas weer wakker! Naja ze is om 06.00u en 07.00u even wakker geweest, maar aai over d'r bol en dan slaapt ze weer verder. Wij gaan dalijk even naar de Babydump, campingbedje in de aanbieding voor 29,95! Wil haar straks niet in zo'n vies bedje van centerparcs leggen...
Ik heb een tijdje geleden het consultatie bureau gebeld en die zei dat tot 4 maanden hij max 8 uur tussen de laatste en de eerste voeding mag hebben, maar vannacht was dat dus meer.(ivm de suiker) Ik had idd meer gehoord over dat per pond een uur dan zou hij 12 uur er tussen mogen hebben, want hij is iets meer dan 6 kilo. Ik vind het ook zonde om hem wakker te gaan maken ik neem aan dat hij zelf wel wakker wordt dan. Jullie hebben dus ook een goede nacht gehad lekker he
Lieke is ook gemakkelijk 1,5 tot 2 uur wakker na de voeding, maar soms is ze na een uur al moe en slaapt ook dan maar een uur..... Wat is jouw voedings en slaapritme dan? Nou ja... die van finn dan