hahaha, ja dat is hier ook.....dan moet ik haar zelfs wakker maken 5 uur na een voeding..... Gekke dames hebben wij
ja ik ga het met de puckababy proberen, gewoon daar de armpjes uit, dan is ht toch gewoon net als een slaapzak?
@mama geniale foto!! Ja die zijn ook superleuk ik wil er weer 1 met van dat zachte spul aan de binnenkant ik had zo een grijze vorig jaar (volgens mij zag ik op jouw hyves een foto van jouw had jij een witte aan kan dat?) maar die heb ik gesloopt met mn zwangerebuik hahah @jolan lekker toch zo een relaxe dag
Dat kan bij de puckababy van 3 tot 6 maand. Wij doen hem daar in maar ook in een gewone slaapzak en gaat goed.
Ik ben hier van inbakerzak in 1 keer overgestapt naar gewone slaapzak zonder probleem! Hoe slaapt ze nu dan na inentingen, gaat dat gewoon? Bij mij zei het cb zelf dat ik met een maand of 4 mag beginnen met groentehapjes, misschien omdat ze al een tijdje op 4 x 210/7 zit of omdat je nog bv geeft deels? Geen idee... Het cb vond 4 flessen van 180/6 zelfs te weinig, het is echt dat ze zoveel per fles drinkt dat ze het goed vinden dat ze er maar 4 drinkt. Ik moet 19.00 uur aanhouden voor de laatste fles, minimaal dan. Vandaag valt nummer 4 om 21.15/21.30. Leuke foto Aal hahahaha, tis tenslotte dierendag he moet ie gedacht hebben!
Ik heb dat een tijdje gehad toen Manouk nog geen 2 maanden was en toen zeiden ze op het cb dat ze dan echt niet kan huilen van de honger als er zo kort tussen zit...
na de inentingen slaapt ze goed zonder bakerdoek, vandaar ook dat ik denk dat ze het wel kan zonder. Heb jij ook ingebakerd in het begin? Nee 19.00 red ik niet met de vierde voeding, ja heeeeeeeel soms. Vandaag misschien
als ik haar dr fles geef na 15/30 min rekken, dus dat er dan 3 uur tussen zit..... slurpt ze hem zo snel leeg dus heeft ze wel gewoon honger.... Maar heb een pak forte voeding gehaald. mag van het cb 3 schepjes forte en 3 gewone proberen.
@meris ja verschilt ook per cb wat ze aanraden en ook idd denk ik hoeveel je kindje drinkt. Hihi die foto is niet van vandaag maar ik denk dat hij gewoon veel van dieren houdt @jolan 2,5 uur is wel kort Jason heeft dat alleen in het begin gehad maar meestal probeerde ik dan een half uurtje nog te rekken. Ik geef nu of om de 3 of om de 4 uur.
Ja ik had een doek van Tiny Nanny, de Pacco ofzo? Die zit echt strak rond de armpjes, maar ik merkte ook wel dat ze steeds meer begon te worstelen om haar armen er toch uit te krijgen. Nu wil ze wel nog steeds met iets friemelen in bed, ze moet iets met die handjes haha. Heb nu een muis met een gat in het oor waar ik een zakdoekje aan vast geknoopt heb, ligt ze heerlijk mee te kokkelen
Ze moet natuurlijk ook leren dat ze ook zonder vol buikje tevreden kan/moet zijn... Dat kreeg ik te horen op het cb dus geef het maar door Vond er wel logica inzitten...
Eh ja Nee hoor, je moet doen wat je zelf goed lijkt... Ik heb er ff voor uit getrokken en het bleek dat ze dan gewoon nog even een uurtje kon slapen, ook al had ze al een slaapje gedaan na haar vorige fles.
@jolan ik denk ook dat ze dat wel moet gaan leren als ze nu nog om de 2,5 uur kan komen... Ik zou haar ook niet laten krijsen maar miss is ze wel moe ofzo? Jason deed dat ook wel es en dan was ie gewoon moe.
@Sam: Ja klopt, die zijn fijn! Mijne heeft ook zn beste tijd gehad hoor.. @Meris: Nee, helaas Mijn eigen joggingpak is idd lang niet zo zacht als die van haar! Zoë doet hetzelfde als Lieke en heeft dan écht honger, als het flesje leeg is, is ze weer een hele tijd gezellig en tevreden. Scheelt wel dat ze nu langer wakker is na de fles en we dus meestal wel 3 uur later uitkomen. Maar ik kan het me wel voorstellen hoor, ik word ook echt chagrijnig als ik honger heb Achja, zolang ze goed groeien, slapen en tevreden zijn mogen we niet klagen toch?
Daar zit idd logica in, maar dat is wel moeilijk als je een huilend kind hebt. Danian komt als hij wakker is soms ook wel eerder dan om de 3 uur, maar dan rek ik het wel tot de 3 uur. Net heb ik het een kwartiertje langer weten te rekken, want dan komt hij vanavond weer om 20.30 uur uit voor de laatste fles. Overdag moet ik het ook wel rekken, want anders komt hij niet op 5 flessen uit. Hij heeft net weer 180 cc+6 gedronken hij is goed bezig vandaag Net jengelde hij ook en was hij gewoon moe.
Ja maar ze komt dan dus net uit bed...... Het zou anders zijn als ze idd al wakker is, maar ze wil nu eenmaal eten als ze wakker wordt... Maar ik denk idd dat het aangeleerd is hoor. Dat komt door de borstvoeding. Dat 'moest' op verzoek, als ze wakker werd. Dus ze weet niet beter. ook heb ik altijd een bepaalde regelmaat gehad: slapen, voeden, spelen, slapen, etc etc Bij jullie wisselt die regelmaat waarschijnlijk, of niet?