Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @jolan oh ja dan kan ik me voorstellen dat je niet gaat rekken.
    Wij hebben wel regelmaat maar spelen soms wel met de voedingen en wanneer ze gegeven worden.

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    ff een mooie lachende Danian showen:D

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Haha, wat een lol heeft ie!

He, jullie hebben zo'n philips kleurtjes lamp zie ik. Is dat wat? Heb er ook een hele tijd naar staan kijken in de winkel, maar vond het best een uitgave...

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo was ff een weekendje bij mijn zusje in duitsland, weet niet of ik alles kan bijlezen, maar ga straks een poging wagen.

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Wij vinden hem leuk, maar we hebben hem gekregen toen we gingen samenwonen anders hadden wij hem ook niet hoor.

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Succes Deb! :)

Ja, ik vind hem echt leuk, maar of ik hem ook vaak zou gebruiken... Wel een leuk samenwoon-kadootje!

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    pffff heb even een ik ga niet slapen maar ben wel moe marathon gehad van Collin.. meneer werd om 16.00 wakker en was om 18.00 al moe.. maar slapen ben je mal!
    Hij viel nu net pas huilend in slaap ! heb hem om 18.30 maar alvast nog een fles gegeven.. anders komt t allemaal niet goed haha.
    Nu dus om 22.00 de laatste fles....
    T is me er eentje die vent van mij, weet lekker zijn hele ritme om te gooien zo!

Ik heb vandaag voor t eerst niet mee geslapen met zijn middag dutje.. moet er wel ff aan wennen!! haha luiwammes dat ik ben geweest, maar lekker vroeg naar bed zo ben kapot!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoelaat heeft hij dan anders zn llaatste?
    lekker vroeg je bedje in:D heerlijk

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja joh, zijn jullie van die slaapkoppen... hier meestal rond middernacht voordat we gaan slapen...

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Op hoeveel voeding zit thom nu nog?

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, hij komt vandaag op 4,5 fles.. heb net om 18.30 ff halve fles gegeven, normaal heeft hij om 20.00 zijn laatste

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    4, maar die slaapt dan al lang hoor...

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    tja... vind ik dit nu lekker of niet??? Broccoli

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    JUMMIEJ!! broccoli!

hahah kan nie wachten tot Collin groente en fruit mag!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @dekbedhoesjes... ik zal eens kijken voor andere stofjes. Ook voor jongens. Deze stof is ook best wel duur dus ga eens kijken of ik ergens anders stofjes kan vinden.
    zoals het er nu uit ziet komen de dekbedhoesjes op 20 euro bij een maat 75X100 dekentje.

@tamtam ach wat een schattige fotos

@voeding weggooien. Ik gooi zoveel weg op een dag. Ik bied in totaal 4x240 (210+7) aan. En ze drinkt in totaal maar 700.
    Maar ja de ene keer wil ze wel de hele fles en de andere keer maar 100. Dus ik blijf het toch maar zo doen. En ik geef kruidvat voeding, die is niet zo duur.

@jolan wat een poppetje!

@kixx-online, ik zat op die site te kijken en zag een jasje van 119,95. Ik dacht jeetje bestellen jullie zulke duren kleertjes.
    Maar bij de baby dingen stonden gelukkig wel normale prijzen. Ik zal nog eens kijken maar ik heb eigelijk al te veel kleertjes. Ik heb net weer een heel pakket
    lief lifestyle! en mexx gekocht. Wel via marktplaats want dan vind ik de prijsjes leuker. Helaas moeten wij een beetje op ons geld passen maar ik heb toch een
    hele leuke (volle) garderobe voor mijn meisje waar ik super trots op ben.

@speen, wij hebben speen 2 van difrax. Speen 1 doet ze er echt een half uur over. Speen 2 maar 10 minuutjes.
    Ik heb wel een nieuwe fles (brede fles) moeten kopen want 210+7 past niet in de normale fles.

@mama oooh wat erg van je hondje... :( Ik hoop dat je een goede beslissing kunt nemen.

@rianne gelukkig voel je je wat beter. Fijn dat het goed ging met Lenthe op het kdv.

@natja mijn voedingskussen is van ook van comfy maar die is helemaal niet slap hoor... maar ik gebruik hem ook niet zo vaak.
    je kan toch het kussen open knippen en daarna weer dichtnaaien als je extra vulling erin wilt doen?

@verwarming, hier sinds vorige week weer aan :(

@hoe kan je dan zien waar je was gebleven in een topic. Ik druk altijd op gebruikersinstellingen maar dan staat er niet bij welke pagina ik was...

@alle zieken: beterschap!

@marloes: ben je al bezig voor een derde? oooh ik lees het al. Hier ligt het ook aan manlief. We moeten officieel een jaartje wachten ivm ks maar ik heb nog
    ff verder gevraagd en een half jaar kan ook... ik hoop dat we in mei ofzo voor een 2e kunnen gaan.
    Hier zijn ook 2 vriendinnen bezig (waarvan 1 al een jaar :() voor een 2e... zou wel leuk zijn om samen zwanger te zijn...
    o ik lees dat je bijna gaat trouwen... spannend zeg! Heb je alles al rond?

@rianne oooh lekker sushi, ik krijg ook weer zin om sushi te maken...

@luiers: ik heb 12 pakken maat 3 op voorraad, misschien iets te veel, maar dan bewaar ik ze wel voor een volgend kindje...

@tv, ik heb nu baby tv channel. Emma vind het geweldig!

@shopverbod:probeert mijn man ook wel eens, maar daar trek ik me niks van aan ;). Wij hebben ook nog allebei apart geld (zakgeld zeg maar) en nu besteed ik dat elke keer aan
    leuke dingetjes voor emma haha.

@jolan, je hoeft niet zelfverzekerd te zijn, in principe kan je het niet echt fout doen, als je je gevoel maar volgt.
    Ik trek me bijvoorbeeld niet zoveel aan van het cb, maar lees wel heel veel en vorm een mening. verder vertrouw ik gewoon op Emma.
    Ik ga ook niet kijken dat ze dus maar maximaal 8 (of 10) uur zou mogen slapen, ik denk dat ze dat zelf heel goed kan regelen.

@eeeehm Aaliyah, kijk jij wel in de spiegel...? Een L voor jou is toch veels te groot!
    Je hebt toch maatje 34?

@jolan whaha hilarisch hoe lieke slaapt!

@verder heb ik nog leuke fotoos gezien!

Zo ben weer bij, weekendje bij mijn zus was leuk alleen kregen we allebei een koortslip dus nu waren we steeds aan het handen wassen (600 keer per dag) en
    pleistertjes op de lip aan het smeren. Bleh. Ik ga volgende week op kraamvisite dus hoop dat ie dan weg is :(
    Nog van mijn zus gehoord dat ze misschien bij haar vriend weggaat, heftig hoor!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @voeding, emma zou het wel al mogen over 2 weken want dan is ze al 4 maanden, maar ik zie er nog helemaal geen behoefte aan bij haar dus ik denk dat ik gewoon tot 6 maanden wacht

17. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    HAHAHA geweldig! En ze kijkt nog blij ook. Gekke meid!

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Ja hier is het meestal ook wakker worden, verschonen, eten, spelen, verschonen, slapen. Ik probeer wel altijd om haar van te voren nog even te laten spelen, maar dat lukt meestal niet of maar heel even en dan gaat het luchtalarm af…… ;)

@Tamtam: Leuke foto!

@Marloes: Middernacht, pff.. moet er tegenwoordig niet meer aan denken. Voordat Zoë er was wel altijd. Hoelaat sta je ’s morgens weer op?
    Haha dat gezichtje, hij moet er ff over denken.

@Debby: Balen een koortslip, met die stickertjes is het meestal zo weer weg!
    Oei, zijn ze allang bij elkaar?

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Laura: Het zal wel in de lucht hangen, wij komen vandaag ook rond 22.00u uit met de laatste fles i.p.v. 20.30/21.00u

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    goeie tip, ga ik ook proberen. En misschien houdt hij wel helemaal niet van fruit, ik vind het zelf ook niet zo lekker (behalve toen ik zwanger was, blijkbaar). Wanneer geef je dat hapje dan? Ergens tussendoor of samen met de fles?

Deel Deze Pagina