@Jolan ik verklein ze altijd in paint dan doe ik meestal ongeveer tot 25%. Het is even zoeken voor jezelf ik moest het ook een paar x proberen om goed te krijgen maar nu doe ik dus meestal 20-25% Leuk foto
Wat een schatje Jolan! Ben net even naar hem toegelopen even getroost. Toen kwam er een grote boer Daarna heeft ie nog even gehuild, maar hij wordt steeds rustiger. Af en toe huilt ie nog even.
een dwarse boer dus die heeft lieke ook vaak hahaha laat de kleine bij jullie trouwens ook zoveel scheten? hier is het echt niet normaal!!! wist niet dat een baby zoveel scheten kon laten haha. vanmorgen bij het verschonen van de luier kwam er wel 8 keer een lading ontlasting..... wist niet wat ik zag hahahaha. bleef inde weer met doekjes.
marjanne, ja he.... beter even wachten.... maar lees vaak dat veel moeders het al snel doen, maar ik vind het toch een beetje eng
Julian laat ook best veel scheetjes, maar als er dan ook nog eens wat kwam Gisteren hebben we hem even geholpen met de thermometer, ook omdat we wilden weten wat zijn temp was (voelde zo warm aan). Nou toen kwam er wel een hele lading Marjanne, ja ik baal echt. Had me er super op verheugd!
@ Jolan, misschien dat degene die een speentje geven geen bv geven? Ik leg Jan gewoon ook aan als hij alleen zuigbehoefte heeft. Heb ook niet het idee dat hij een speentje nodig heeft. (Hij drinkt ook heel snel, en is meestal na 1 borst al verzadigd)
marjanne ja lieke lijkt ook genoeg te hebben na 1 borst. Hoe lang drinkt jan dan? en leg je hem niet meer aan de 2e?
Dames, Zouden jullie met een kleintje van 2 weken een reis maken met de trein van 1,5 uur zonder overstappen? Om bij je zieke opa te komen?
Voor de dames die fv geven. Gisteren hoorde ik op he cb dat ALS je kindje last heeft van krampjes dat je bij het klaarmaken van de fles de poeder beter kunt roeren ipv schudden zodat er geen schuim ontstaat. Misschien kenden jullie deze tip al , maar ik schrijf het toch maar ff.
@Laura...leuk heh! Ik ga dan drie dagen werken...dat had ik al gezegd...heb verder nog geen idee hoe of wat...maar ze zou een mail sturen en dan nog een gesprek om alles door te spreken...wil ook wel weten wat ik ga verdienen...en aangezien zij mij bellen kan ik misschien wel wat meer krijgen...haha! Ik zou ook geen 24 uur over 4 dagen willen werken...dan werk je zulke korte daagjes...maar je bent wel 4 dagen van Collin weg! En wat is hij mooi zeg! zn navel is er al af zie ik...gaat het goed? @Sunshine...het is een kledingwinkel...Tom Tailor heet het...niet zo'n winkel als ik gewend ben...heb natuurlijk in een echte modezaak gestaan...en dit is meer gericht op het gezin...maar goed...het is een hele leuke winkel! en ze worden steeds moderner...ben benieuwd! Ik heb trouwens ook al gekeken voor dat boek...vind het wel interressant...wie weet werkt het! Ik ben zelf zo slecht in regelmaat houden/maken...dus wie weet als het "voorgekauwd" is! @Snieke...ow dat is een gaaf cadeau! Ik Wil dat ook een keer voor Steef doen...maar het is er eigenlijk gewoon nog nooit van gekomen... Finn zit trouwens bijna altijd nog op 7 voedingen...gisteren voor de eerste op 6..maar dat gaat vandaag al niet meer lukken denk ik! Ik geef dan overdag 120+4 en de laatste 150+5 en dan weer de eerste (dus vaak de nachtvoeding) ook 150+5...ik denk dat Finn nu zo ongeveer op 5,5 kilo zit...neem aan dat ie wel weer goed gegroeid is na het bezoekje aan het CB... Ik blijf me trouwens afvragen of het niet te weinig is voor hem...als ik hoor wat hier gegeven wordt aan kindjes die veel kleiner zijn... @Pm2b...heh getver meid...dat is altijd naar! Sterkte! Enne...nu al zo'n beroemde dochter! leuk hoor! @Aaliyah...wat lekker dat Jason het zo goed doet! Je hebt wat hem betreft niets te klagen dus! Lekker hoor! En wat een leven heeft dat ventje zeg...maar ja..als je alles zo goed doet mag je ook wel lekker chillen! Haha! @Nathalie..heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier vanavond! Ow...zie dat het niet door gaat! Balen! @Mac...ik weet eigenlijk niet of ik dat wil gaan doen...heb me er nog helemaal niet in verdiept...zwemmen lijkt me wel erg leuk! @Heide...ow wat leuk van die foto! Ik hoop dat het lukt! @Mam...Finn ligt graag in de box...dan ligt hij rustig om zich heen te kijken of kijkt naar zn knuffel of draakje...Nu ook...hij lag boven te krijsen (het is ook erg warm boven) en nu is lekker rustig...maar wel echt klaarwakker! Af en toe geeft ie een brul omdat zn speen uit zn mond is...en soms wil hij liever op znbuik...maar dan is het ook gelijk weer goed... @Jolan...ik probeer Finn eigenlijk zo vaak mogelijk in zn bedje te leggen...maar ik moet zeggen dat hij meestal 's middag beneden ligt...maar dat is denk ik meer omdat hij dan vaak klaarwakker is en gewoon niet wil slapen...dan speelt hij liever wat in de box (voor zover je het spelen kan noemen dan...) Hij maakt er dan een feestje van hoor! Haha! Maar zodra ik zie dat hij moe is of in slaap valt leg ik hem in zn bedje...zodat hij goed leert dat hij als hij daar is kan/moet slapen. Ik zou trouwens zelf nog even wachten met een speentje...maar ik heb er geen ervaring mee...maar dat is mijn gevoel meer! Finn heeft wel een speen...maar die krijgt natuurlijk flesvoeding... En wat een mooie dochter heb je zeg! Echt een superliever foto! Finn is ook heeeeeeeeeeeeeeeeel goed in scheten laten! en harde boeren kan hij ook goed! Haha! Alleen boert hij zelden...maar dan komt hij er 1 keer per dag uit en is ie gewoon gelijk 7 keer zo hard denk ik! Haha! @Natja...Ik schud de fles altijd en dan als alles goed gemengd is beweeg ik de fles rustig van links naar recht...dan verdwijnt er ook echt veel schuim! Anders drinken ze idd zoveel lucht! Maar roeren is ook een goede...eigenlijk nooit over nagedacht...haha!
spuugt jullie kindje ook na de voeding? Lieke dus wel.....weet niet wat ik er tegen kan doen (ik zet haar wel rechtop na het voeden) en of het erg is.....