Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja maar hij kreeg de laatste fles dan ook pas om 22.30;)
    hij is nu wakker dus maar even zn pufjes geven hopelijk wordt ie niet boos haha

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :D alle dingen die ik leuk vind zijn uitverkocht hahaha

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ik hoor wel vaker van baby's die vanaf het begin al weinig slapen overdag.
    Ik kreeg gister een mail, daarin stond dat ze rond deze leeftijd zo'n 14/15 uur slapen per dag. Lieke zit daar wel boven, maar misschien zit bram hier gewoon op.

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Lief dat je dat vraagt.
    Het gaat hier heel goed. Lieke is super tevreden en lacht heel veel. Ik geniet volop! het slapen gaat ook steeds beter. Ze heoft nauwelijks meer te huilen als ze in bed gelegd wordt. Ja soms heeft ze haar moeilijke momentjes, maar goed, dat kan.
    Gister en vandaag heeft ze zelfs geslapen tot 8.30. Dan ligt ze er rond 20.30 in en geef haar nog wel een voeding om 22.15.
    Ik vraag me af of die laatste nog nodig is, maar anders heeft ze rond 19.00 de laatste (naar afgelopen dagen gekeken).
    Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat lopen met de tijden. Ze ligt nu te slapen en verwacht haar rond 12 uur voor de 2e voeding.

Met jou en bram ook alles goed?

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes...idd zo'n gat erin...de commode is wel handig idd...helemaal in de winter denk ik...dan hoef ik niet helemaal van de badkamer naar zn kamertje!
    Super...ik ga gelijk shoppen straks!

@Laura...nou hij vond het ineens helemaal leuk! Misschien ook wel omdat hij juist "dubbelgevouwen" zat...hij heeft nog wat krampjes...en het warme water ook lekker op zn buikje...dat is in het badje ook niet!

@Debby...ja...bbz...geloof niet dat een koperspiraal daar extra risico tot geeft...althans...dat is mij niet verteld en ik heb toch 2 keer bij de HA gezeten om alles door te spreken...
    Een tweede is hier voorlopig nog absoluut niet aan de orde...dus dit was een goede oplossing!

@Jolan...die wil ik gaan halen denk ik! Had al op internet zitten spieken! Lief hoor!

@Natja...ja heh....het lijkt wel een trend joh! Zwanger worden en dan uit elkaar...echt bizar!

@Mac...fijn dat het werken bevalt!
    Ik weet niet zo goed wat je het beste kan doen...ik merk dat Finn tegenwoordig ook sneller wakker wordt en ik haal hem er uit...Maar hij wordt niet stil vanzelf...
    Ik heb bij Finn het idee dat hij omdat hij 's nachts tegenwoordig zo goed slaapt dat hij daardoor misschien wel overdag minder nodig heeft...
    En ik ga gelijk kijken bij LIEF! Niet goed voor mn bankrekening denk ik...maar kijken kan geen kwaad..hahaha!
    Thnx!

Zo dan ga ik maar even bij LIEF kijken...hahaha!

Zit te twijfelen of ik weer met Finn zou gaan zwemmen..het wordt anders weer een erg drukke week...gisteren heel de dag in het park..hij was best onrustig gisterenavond...en morgen naar de Fysio...
    Dus denk dat ik maar weer oversla...
    En ik ben ook ongesteld...en ik vertrouw het niet helemaal nog...geen idee of er ineens een vloedgolf komt;)

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36

aaaaah leuk, ik ga meteen kijken :D

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @nathalie he dat is balen

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoi

ja hij is na 1 uur slaap nog moe.
    want op mn arm val ie dan wel weer in slaap.

heb hem nu dus na 1 uur lagen huilen in bedje, en hij slaapt weer!

weer iets geleerd dus.... soms moet ik echt uitproberen, zo leer je je kleine het beste kennen

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja dat vindt ik nou ook, jammer he

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    nou...niets meer in Finn zn maat! Snik...
    hahaha!
    Misschien maar goed ook...hahaha!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hihi wel goed voor je porto toch;)
    meestal zijn de goede maten zo snel uitverkocht

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

niet veel leuke dingen meer, ik ga hele wijs maar niks kopen bij de lief site...

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oooh ik ben gewoon helemaal vergeten dat ik vandaag bij de fysio moest zijn.....:) Ze belde net. Ik schaam me rot.
    Had het ook niet in mijn agenda staan en dan vergeet ik het dus gewoon, gelukkig mogen we morgen komen.

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ja ik deed dat in het begin ook: dan haalde ik haar te snel uit bed en zag daarna nog dat ze moe was.
    Hij heeft het blijkbaar dan dus nog nodig om eventjes te huilen. Je hoort zelf wel wanneer het serieus is....

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb zaterdag dit vest gekocht voor Jul. En dan nog een broekje, ook met die strepen :D

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vandaag heeft ie deze aan, met een grijze broek van Noppies en sokjes met dezelfde streep als het truitje :D

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    thanks mac.. meteen gebruik van gemaakt. Voor thom een winterjasje met sjaal, muts en wantjes.
    en voor allebei nog een shirtje uit de nieuwe collectie

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @nathalie leuke kleertjes hoor!! Noppies is leuk he ik koop als het budget het toe laat best veel van Noppies

Hihi Nijntje dvd staat hier op, groot succes hahah hij zit de hele tijd aandachtig te kijken en te lachen:D

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

wow mooi is deze

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Nou Mac, bedankt he...

Deel Deze Pagina