Ik heb de wij jonge ouders nog niet gehad, en ook geen bon... ben benieuwd wat er in de babydoos zit, maar het schijnt tegen te vallen...
Veel mensen zijn daar juist voor! In belgie en duitsland beginnen ze pas vanaf een half jaar geloof ik...
ja soms, maar ze drinkt niet alles op he en anders zal ze wel honger hebben Ze weegt ook nog niet zo veel (5300 gram) dus maak me niet druk dat ze te veel zou krijgen, bij borstvoeding kan je het ook niet meten...
Jeetje, dus dan zou je hem wakker moeten maken steeds? Nou ik heb hier echt nog nooit van gehoord!!!!
zoooo.... er steekt hier net een dame heel dr hand zo ver naar binnen dat ze ervan begint te kokhalzen hahaha.... aaaaah zielig!
Ja het blijft raar die verschillende verhalen. Heb ik Danian vanmorgen later de fles gegeven zodat ik beter uit zou komen en hem steeds meteen na het wakker worden eten kon geven. Dat ging goed tot nu. Hij is nu al wakker en mag op z'n vroegst om 17.30 uur weer zijn fles, maar ik denk dat hij dan weer moe is. Misschien dat hij eerst gaat slapen en dat hij dan daarna de fles krijgt. Als hij er maar 8 uur tussen mag hebben moet ik hem vanavond om 23.30 uur de fles geven als ik het tot half 8 wil redden. Dan moet ik er voor opblijven hoop dat ik dat volhoud. Zie het ook niet zitten om eerst te gaan slapen en dan er weer uit te gaan. Van 17.30 uur tot 23.30 uur is ook weer te lang denk ik. Jeetje wat een gedoe zo. Het later de fles geven 's ochtends helpt dus ook niet.
Julian krijgt zijn laatste fles rond 7 uur half 8 en de eerste pas weer om 7 uur 's ochtends. Hij slaapt dus ook de hele nacht door.
nou dat max 8 uur doe ik ook niet hoor! En suf worden echt niet hoor... als emma 10 uur heeft geslapen ofzo en ze heeft honger dan zet ze me toch een keel op haha!
Vreemd al die andere verhalen. Begin september zijn we voor het laatst geweest, toen was Julian net 3 maanden. Omdat hij tussen 7 en 9 vaak aan het zeuren was kwamen ze zelf met het voorstel om zijn laatste fles naar 7 uur te vervroegen.
ja maar slaapt hij dan ook al meteen na de laatste fles? Lieke houdt er soms ook wel eens 11 uur tussen, ik vind 8 uur max meer iets voor pasgeboren baby's. Hier op het cb hebben ze er nooit iets vangezegd, daar 'willen' ze juist dat de baby's doorslapen.
Las iets over een tweede. Wij willen wel heel graag een tweede, denk dat ik volgend jaar weer ga stoppen Marloes, wel schuivend dingetje bedoel jij?
pffff ik heb me tocheen partij koppijn Gelukkig heeft lieke zich vandaag voorbeeldig gedragen. lekker veel geslapen. Ligt nu net weer even op bed, hoor haar nog wel kletsen. Hopelijk komt ze voor 19.00 nog
Meestal ligt hij om 8 uur in bed (als hij eerst in bad gaat wordt het wel iets later maar altijd voor half 9) en slaapt ook echt door tot de volgende ochtend.
Nou super toch!!! Ik kijk er naar uit dat lieke het gaat redden op 4 flessen , ach vind het nu ook niet erg. Ze krijgt haar laatste voordat ik naar bed ga, tussen 21.30/22.00
oh meiden, het is zo'n wereld van verschil met toen lieke een paar weken was. Toen schreeuwde ze moord en brand als ze op bed gelegd werd. Nu gaat ze juist huilen in de box, zo van: ik wil naar bed. Zodra ze in bed ligt is ze stil, nou ja.... ze kletst nog wat, heel soms een beetje jengelen, maar ze valt gewoon zonder echt te huilen in slaap!!!! Ben zo trots op haar! (en ook wel een beetje op mezelf, dat ik het volgehouden heb, om haar op bed te leggen )