Ik ga met je mee duimen! Het blijft toch eerst zoeken en uitproberen. Oh wat vervelend van je pols. Lijkt me heel hinderlijk iets aan m'n handen of armen te mankeren. Dat merk ik altijd als ik weer eens in mijn vinger heb gesneden. Je gebruikt het ongemerkt zoveel en daar kom je pas achter als het pijn doet. Ik hoop dat je in november goed nieuws krijgt. Heeft de operatie destijds wel geholpen?
Kijk heb ik gelijk antwoord op m'n vraag over rijstebloem Vind hij het fruit en wortels lekker of trekt hij een zuur gezicht. Lijkt me zo leuk om dat te gaan geven. Vandaar mijn interesse hoor
Ja, die pees was goed zei de arts, maar voor mij voelt het hetzelfde Het is erg vervelend ook omdat het rechts is en ik rechtshandig ben. Nu begint links ook, omdat je rechts ook wil ontzien en ook door het tillen van Danian.
Ze gaat ook op vaste tijdstippen naar bed en soms slaat ze een slaapje over omdat we dan op pad zijn. Maar dan pak ik wel het ritme weer op als we thuis komen. Nu is ze wel de laatste tijd eerder aan het komen 's avonds dus ja ook hier loopt het wel eens anders hoor
worteltjes vond hij heeeeeel lekker. net fruit ietsje minder, maar op het eind ging het beter. Nu net 210+7 schepjes en dat was zo leeg... dus dat doen we dan voortaan ook maar.
09.00 wakker en fles --> 11.15 uur naar bed 13.00 wakker en fles --> 15.15 uur naar bed 17.00 wakker en fles --> 19.00 uur naar bed en dan nu de laatste week is ze rond 20.00 al weer wakker en 20.15-20.30 flesje. 21.00 naar bed.
leuk! Nog geen last gehad van darmkrampjes? Hier is het ook sinds een week opeens 210 +7. En heel grappig als ze niet meer hoeft slaat ze tegen de fles zodat ie uit haar mond schiet
ja dat slaan tegen de fles doet lieke ook wel eens. Probeer je het dan later niet nog eens? Dat vind ik soms best moeilijk ,want soms drinkt ze het dan 10 min later toch nog leeg.... Maar ben zo bang dat ik haar 'overvoed'haha, misschien stom hoor...
hoi meiden nu ik weer aan het werk ben heb ik gewoon geen tijd meer om lekker mee te kletsen! en nu heb ik even tijd hoor ik mijn dochter alweer wakker worden.
nee geen krampjes... haha, ja thom 'spuugt' de fles dan ook uit.. tijd voor een boertje is het dan...
bram gaat ook heel veel naar voren zitten, waarom? ontwikkeling, en omdat ze het leuk vinden. als ze het niet kunnen doen ze het ook niet, gewoon laten gaan. bram vindt zijn handjes ook zeer interessant, kwijl kwijl sabbel sabbel!