bij de kaakchirurg ben je in goede handen, even verdoving en dan merk je nauwelijks meer wat. van te voren 2 pcm innemen, komt helemaal goed! succes
had hij misschien dan toch te weinig aan 4 flessen, of kreeg hij er nog 5? succes met fruit en groente leuk hoor!
nee hoor als ze genoeg heeft drinkt ze na 10 min ook niet meer, hier bram ook wel eens even een pauze
zo weer een beetje bij.... vanmorgen gewerkt, en boodschappen gedaan... bram weer opgehaald, nu ff relaxen, bram slaapt beneden in de reiswieg. om half 5 weer werken....
Ja maar soms wilze bijv na die 10 min ook niet meer, maar als ik dan 10 min later nog een keer probeer, drinkt ze het wel op..... Vind het soms lastig in hoeverre ik door moet blijven proberen. Net heeft ze 20 cc laten staan, heb het 2 keer geprobeerd mar ze wilde niet meer, denk dat als ik het 10 min later nog geprobeerd had dat ze het dan wel opgedronken had
@Ilse: Ja dat is ook zo, dus heb gevraagd of ik zo snel mogelijk aan de beurt kon zijn! Heel herkenbaar, Zoë is ook ongeveer 66 cm en ligt de hele tijd buikspieroefeningen te zijn om over de rand te kunnen kijken Heb jij Eva al in de wandelwagen gehad om te passen? @Jolan: Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini is een mooi boek! @Ilse: Wel fijn als je zon duidelijk schema hebt, hier weet ik dat pas als ik weet hoelaat ze s morgens de eerste fles heeft gehad. Ik zat te denken om rijstebloem door de fles te doen zodat ze weer door ging slapen (i.o.m. het cb) maar vannacht zat er 12 uur tussen de flessen, dus niet nodig. Ik ga het pas geven als het nodig lijkt te zijn. Wat een lange, slanke dame is Eva trouwens. Zoë was 2 weken geleden even lang en 7600 gram! @Marloes: Fijn dat hij zijn groente en fruit goed eet! Zie dat hij de 210+7 ook helemaal leeglurkt. Dan zal ie nu wel weer flink gaan groeien @Natja: Hoelang heb jij er daarna last van gehad? Ik heb voor de zekerheid de dag erna maar vrij genomen van mijn werk @Mandy: Zal idd wel lekker druk zijn daar, 2 kindjes en werken. Gaat verder wel alles goed met jullie? @Mac: Dankje, moet ik die 2 pcms al voor de behandeling innemen? Werkse vanavond!
Net bij mijn oma geweest en de eenkenningheid begint weer bij Zoë. Brullen toen oma d'r op schoot had, maar weer terug gepakt en veilig bij mama wilde ze wel naar oma lachen. Vind dat altijd zo rot als ze dat doet bij mensen die ik graag mag.. Achja, het is ook wel fijn dat ze zo graag bij mama is
Aah manlief belt net, hij moet wéér overwerken. Gister ook al tot 20.30u Maarja, dan kan ie dinsdag wel mee met mij naar de kaakchirurg.
Fijne middag en avond meiden! Ik heb m'n meisje naar oma gebracht, die zijn nu shoppen. En ik moet werken van 15:00 tot 23:00. Liefs
Ja maar ik heb nog zooooooveel snipperuren die ik never nooit meer op krijg . En ziektedag is hier de eerste dag onbetaald. Dus een snipperdag is voor mij voordeliger.
@ Mama => getsie, naar de kaakchirug. Heel veel succes alvast @ schema => Thirsa zit overdag op een redelijk schema. 's Nachts maakt ze er een potje van. Nou ja ze komt meestal rond een uur of 5.00 uur. Maar dus ook te vaak om 2.00 uur. Vannacht ook weer raak. Heb haar laten huilen, maar mevrouw ging echt niet slapen Is het bij jullie ook zulk mooi weer! Hier schijnt de zon volop. Super. Vanmorgen in de tuin bezig geweest. David helpen, nou ja..die zat binnen de kortste keren onder de modder. Het is zo'n viespeuk. Heeft hij echt niet van mij. Zo pas dacht ik : laat ik David zijn autostoel eens schoonmaken. Nou dat doe je ook niet eventjes. Wat een gedoe zeg om die hoes er vanaf te halen..dus maar gelaten. Geen zin in de gepiel Straks even naar de buren. Zij hebben een zoontje die een half jaar ouder is dan David. Kunnen ze even spelen. Thirsa blijft hier op bed liggen, neem de babyfoon even mee. Tot later. Groeten Friezin