Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    o over dat mooie weer gesproken: er komen nu hele donkere wolken aan. Ik had niets moeten "zeggen". :(

Vanmorgen op de weegschaal gestaan (met kleren en al wat gegeten). Ik ben weer wat afgevallen:D

@tamtam: ik krijg van mijn man een zumba pakket. Over een paar weken ben ik namelijk jarig (30 jaar:(), dus ik mocht een cadeau uitzoeken. Maar ik moest hem wel beloven dat ik fanatiek er mee bezig ging. Ik zei tegen hem dat hij ook wel mee kan doen. Maar dat zag hij niet echt zitten. Jammer.
    Heb jij je pakket al binnen?

Groeten
    Friezin

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    friezin veel plezier vanmiddag!!!

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Leuk dat je het krijgt en 30 worden valt wel mee hoor ;) ik ben al 31.
    Ik heb net een mail gekregen dat het verstuurd is, dus denk dat ik hem morgen binnen heb.
    Ben alleen morgen vanaf 12 uur weg, dus hopelijk leveren ze hem bij de buren.
    Kan ik mooi in het weekend trainen:)
    Ik ga Danian zo wakker maken.
    Weet niet wat hij heeft vandaag, maar ligt alweer te slapen vanaf 12.45 uur.
    Zou het dan toch er aan liggen dat zijn armpjes niet meer los liggen?
    We zullen zien.

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

zijn er mensen hier die toevallig herbalife doen?

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Dat heb ik 7 jaar geleden gedaan

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    heb even advies nodig.
    Vandaag is lieke dr schema als volgt:
    7 uur eerste voeding
    12 uur tweede voeding
    om 14.00 is ze gaan slapen en slaapt nu nog.

Nu twijfel ik of ik haar wakker zal maken. Normaal krijgt ze rond 15.00 voeding en dan weer rond 18.30 en 22.00, maar het ziet er naar uit dat dat nu heel anders gaat worden.
    Als ik haar nu laat liggen, zal ze waarschijnlijk rond 16.15 komen en dan weer rond 20.00 Dan gaat die 5e voeding er denk ik niet in..... Wat zal ik doen?

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik ook een x aantal jaar geleden

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik vond het smerig en kwam daarna weer snel aan (kwam ook door mijzelf waarschijnlijk.....)

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier precies zelfde schema vandaag
    maar geef wel de 5e
    4 vindt ik nog te vroeg

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    En wanneer geef jij die dan? Ik 'durf' het ook nog niet aan om 4 voedingen te geven.....
    maak jij hem wakker?

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik wil het niet perse voor t afvallen doen, maar meer voor mn fitheid, ben nog zoooo moe.
    maar vidt t nog wel prijzig

12. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik zal haar gewoon wakker maken als dat beter uitkomt doe ik ook.
    Anders zitten de laatste 2 flessen te dicht op elkaar denk ik of niet?

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden
    Heb alles bij gelezen hoor!
    Maar ben te kapot om te reageren. Ik heb gisteren tot 23.30 gewerkt en moet vanavond nog 3 uurtjes.
    Vanochtend is mijn moeder geweest en heeft de keuken gesopt. Daarna moest ik met Jason alsnog zn prikjes halen, bijna niet gehuild slaapt lekker nu.
    Hoop dat het met iedereen goed gaat!!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    mac misshien moet je eens naar je schilklier laten kijken.

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@mama: we hebben de wandelopzet afgelopen maandag gepast, maar gevoelsmatig is het nog te vroeg. Aan de andere kant kan hij in relax en ligstand. Eigenlijk hetzelfde effect als in de maxi.
    @friezin: haha gezellig samen in de tuin werken. Wij hebben ook de hele dag zon gehad. Nog snel mijn was lekker buiten gehangen. Vind dat zoveel lekkerder ruiken als drogen met de droogtrommel.
    En je bent lekker afgevallen. Goed gevoel he!
    @Jolan: beetje laat maar ik had haar wakker gemaakt.
    @Aal: Is alles goed gegaan bij het CB. Fijn dat je moeder je heeft geholpen met de keuken. De keuken schoonsoppen vind ik het vervelendste werkje.
    @Mac: Misschien zoals Marloes al zegt even je bloed na laten kijken.

Hier is het huis weer aan kant. Ben nu doodop. En het is 17.00 uur. Ik ga de kleine meid uit bed halen

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ilse heb haar toch maar om 16.00 uit bed gehaald.....
    Ik durf het eigenlijk nog niet aan om haar op 4 voedingen te houden vandaag.....
    Hopelijk komt ze straks gewoon om een uurtje of 19.00
    20.00 vind ik een beetje laat.

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Hier precies hetzelfde, heb Zoë ook om 16.00u wakker gemaakt voor een flesje. Dan om uiterlijk 19.30u en uiterlijk 22.30u..

@Sam: Bijna weekend, lekker! En lief van je moeder :)

Ik ontdek net dat er een puntje van een tandje door is bij Zoë. Dat verklaart misschien waarom ze weer wakker werd 's nachts en uit haar doen was!

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Ilse...denk ook dat het daardoor kan komen..Steef zei dat het vandaag al iets minder was gelukkig!
    Mylene is een cosmetica merk...make-up enzo...badspullen dagcreme...erg lekker allemaal!
    Zou je altijd zien heh...dat het nu druk wordt! Vond hij (jullie) het niet meer aantrekkelijk genoeg om alleen het bedrijf te hebben?
    Of ging het niet zo goed?
    Hoe doe jij dat in de ochtend met je werk? Of is je vriend nog thuis als jullie weggaan? Finn heeft/had hetzelfde schema, maar nu met mn werk moest hij om 8 uur wakker gemaakt worden omdat ik hem moest wegbrengen...maar dat zou dan dus eigenlijk elke dag 8 uur gaan worden..en ik vind 9 uur veel fijner eigenlijk! Haha! (luie mama hier...)

@Laura...jeeeeeej 3 maanden...Gefeliciteerd!

@Mama...balen van je wagen zeg!
    Al mijn verstandkiezen zijn eruit...en ik heb er niet echt veel last van gehad...ja een dikke kaak en wel een zeurende pijn...maar als je goed de adviezen volgt en niet gelijk vanalles gaat eten enzo ben je er snel vanaf...ik dan iig!
    Een tandje! Jeetje...bij mama iets eruit...bij Zoë iets erbij! hahaha!

@Marloes...toch nog meer broccoli dan! Haha!
    Het is toch niet zo heel erg dat hij nu weinig is gegroeid? Dat haalt hij dan nu weer in met de groete en fruit ofzo?
    En superstoer dat hij niet hoefde te huilen! Zal Finn wel weer niet lukken maandag! Hahaha!
    Maak je trouwens ook fruit klaar in de babycook? Zo ja...hoe? Zit nog steeds te twijfelen of ik hem zou halen..Mag hem wel pas met 6 maanden gaan gebruiken maar toch...orienteren mag altijd...hihi!

@Tamtam...balen zeg...van je polsen...je kanidd niet echt rust nemen met zo'n uk...eje kan hem moeilijk laten liggen heel de dag!
    Hopelijk komt het goed en krijg je positief nieuws in november!

Finn slaat ook wel eens tegen de fles...dan nemen we even pauze...komt er een mega harde boer...en dan duwt hij zelf de fles weer in zn mond! Hij wil het helemaal zelf doen tegenwoordig! Gisteren zat de speen wel haast in zn neus...maar het idee is er! hahaha!

Verder eigenlijk niets boeiends...alweer...wat een suf gedoe hier! Hahaha!
    Ben nog steeds niet gebeld door de fysio...zou gebeld worden omdat ze thuis komen...niet dus!
    Morgen maar zelf even bellen!

Er zijn trouwens een paar meiden die ik al een poosje niet heb gezien...Sunshine bijvoorbeeld...en Basmalah is hier helemaal niet geweest...iemand een idee?

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mama, dat zou best eens kunnen dat ze daardoor uit haar doen was.

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sarah, ja ik mis idd ook een aantal dames. Basmalah heeft volgens mij aangegeven niet meer te komen. Van sunshine weet ik het niet. Zal haar eens een pb sturen

Deel Deze Pagina