Ik weet het niet meer precies, maar ik denk dat het wel goed is dat je niet meteen de volgende dag aan het werk moet. Ik had vooral met eten en poetsen last, maar ik had het dan ook aan alle kanten in mijn mond en ik kon dus niet even aan de andere kant eten.
@mama dat zou inderdaad een hoop kunnen verklaren. Ze zeggen dat ze dan ook flinke spuitluiers krijgen, klopt dat? Eva is inderdaad lang en slank. Ik ga haar maar vast inschrijven bij een modellenburo @Sarah: Wij hebben het voordeel dat de oppas bij ons thuis komt oppassen. Ze zijn hier al om kwart voor 7 en halen Eva pas om 9 uur uit bed. Ideaal he Ik heb Sun ook al heel lang niet gezien. Basmalah ken ik niet eens. Soms zie ik wel dat ze meelezen hoor, net als nu: Djools en Emme. Vind ik leuk om te zien dat ze er nog zijn. @mandy: tis ook druk zo he opeens. Vooral nu ik weer werk heb ik bijna geen tijd meer. Ik sport ook nog en volg een cursus babymassage en dan schiet het forum er bij mij ook wel eens bij in.
Haaai, Ik heb alles bijgehouden hoor de afgelopen dagen. Maar nadat ik alles gelezen had was het alweer bedtijd voor Marisje Maar nu lekker weekend!!!!!! Morgen ga ik gezellig met mijn moeder de stad in, altijd leuk. Ik heb trouwens een paar dingen waar ik al een heeeele tijd van denk: waar dienen die in hemelsnaam voor??? Zoals: - de onderkant van de Zwitsal billendoekjes doos die open kan - Het houdertje van de Bibi spenen, daar zit een horizontaal langwerpig dingetje aan Moest daarnet wel lachen toen ik het wasvoorschrift van Kruidvat slabbetjes zag: binnenste buiten.... Oh en ik ben bekeerd van mijn Huggies-fanatisme: al een paar keer langs de benen gelekt en vandaag ook met een poepluier... sorry oma! Voortaan maar weer aan de Kruidvat of Pampers!
dat houdertje bij de bibi spenen is voor die ring vast te zetten. (niet echt nodig dus...) En wat dat andere betreft, weet ik even niet wat je bedoelt..... haha een slabbetje binnenstebuiten wassen hahahaha
Oooh om die ring vast te zetten... idd niet echt nodig nee. En voorlopig knip ik die er toch af omdat ze hem anders heel snel uit haar mond trekt. 1 Vraag minder, thanks!
Ik heb met dat ook afgevraagd van die luierdoekjes doos. Zo heb ik er ook 1: In het ledikant zitten 2 spijlen die eruit kunnen worden gehaald. Waarom?? haha binnenstebuiten wassen.
Precies, dat dacht ik ook! het wordt vanzelf drukker. Ik moet morgen weer werken en dan zal je zien, moet ik weer ruim 20 pagina's bijlezen.
ja alle fruithapjes. Gewoon schillen en in stukken erin doen... water in het daarvoor bestemde reservoir en stomen maar... en dan mixen. Op zich kun je fruit ook alleen mixen, maar ik vind dat het dan zo bruinig wordt. Door te stomen dus niet. Ik ga zo een perenhapje klaar maken
@Ilse...dat is idd handig! Hier komen ze alleen hierheen als het niet de moeite is om hem daar te brengen...zoals bijv wanneer Steef om 15.00 moet beginnen en ik om 17.00 klaar ben...Maar net als vandeweek had Steef nachtdienst en lag dus op bed...toen hebben we hem naar mn zus gebracht...is niet echt handig als zij dan hier komt...helaas... @Marloes...klinkt er makkelijk! Ben al bijna overstag @Ilse...dat is voor als je kindje uit zn bedje klimt en al groot genoeg is om rustig te spelen op zn kamertje enzo...dan kunnen ze er zelf makkelijk uit als ze in de ochtend wakker worden...tenminste zo deed mijn vriendin het! Beetjeruzie met Steef...hij vind het onterecht dat ik het raar vind dat hij het KGB op zn rekening krijg terwijl hij niets aan Finn uitgeeft! Net alsof de hypotheek ineens hoger is nu Finn er is! Ik betaal veel meer..maar hij vind dat het 1 grote pot is...ja leuk dat je dat vind...maar ik lever alleen maar in...
@Sarah: Haha ja idd, hier eruit bij haar erin. Leuk is dat hé, hier ook een die zelf dr fles wil vasthouden. @Natja: Oh echt waar joh, hier doen ze maar een kant tegelijk. Moet ooit ook nog terug voor de andere kant @Ilse: Nee, ze poept wel wat meer, maar geen spuitluiers (gelukkig). Ja jij hebt Hollands Next Topmodel! @Meris: Daar ben ik ook benieuwd naar! @Sarah: Misschien alles op één rekening gooien? Dat doen wij hier ook, zou anders zon gereken worden aangezien hij veel meer verdiend als mij met mn 2 dagen . Zoë was net heel verdrietig, op haar handje kluiven, huilen. Zal best pijn doen als er pas een puntje door is. Hoorde net dat het soms weken kan duren voordat ie helemaal doorkomt, dat hoop ik niet Vind het zo zielig!
Hallo! Drukke dag gehad op mijn werk. Heb weer 2 examens gehaald, nu nog 1 te gaan! Mijn conditie is wel behoorlijk achteruit gegaan. Moest bij 1 examen vol aan de bak, vechten met iemand ( een brede man met 2 koppen groter ) Ik had nog 120 verlofuren staan, dus heb de helft even opgenomen. Ben eind oktober lekker een weekje vrij! Jullie hebben veel gekletst! Ik lees even een paar pagina's terug. @ mama: Kan me voorstellen dat je het rot vind als Zoë bij anderen huilt. Doet Lenthe ook bij mijn oma. Zal wel een fase zijn Balen dat je man moet overwerken maar wel fijn dat hij dinsdag mee kan. @ friezin: Goed dat je bent afgevallen! En je kleren wegen ook nog eens wat! Klinkt leuk dat zumba. Eens kijken of ik de dvd kan downloaden. @ jolan: Ik had haar ook wakker gemaakt. En anders gewoon de 5e om een uur of 22.00 geven ofzo. Zit er wel minder tussen maar waarschijnlijk drinkt ze er toch van. Lenthe heeft dat ook weleens. @ aaliyah: Lief van je moeder. Hoop dat Jason geen last heeft van de prikjes. @ mama: Jaaa tandjes! Dat verklaard inderdaad een hoop. wel zielig zeg! @ sarah: Grappig als ze zelf de fles in de mond willen doen he. haha lach me ook altijd kapot als lenthe dat probeerd. balen dat de fysio niet thuis komt! @ meris: hahaha ja inderdaad, dat langwerpige ding aan de bibi speen, geen idee! haha slab binnenste buiten wassen, hihihi
Grappig die dingen die je tegen komt en waarvan je denkt Die zwitsal doos heb ik ook nooit begrepen. Een raar ding. David speelt er nu mee in bad. Tja..je moet er toch wat mee. Je moet je slabbetjes altijd binnenste buiten wassen, is beter voor de kleur Vanmiddag een gezellig middagje gehad. David heeft heel lief met de buurjongen gespeeld. Ik heb ondertussen lekker zitten kletsen met de buuf. Thirsa wilde ik niet mee nemen, want die slaapt altijd om dat tijdstip. Nou ja altijd? Vandaag dus even niet. Heb ik haar maar meegenomen. Ze heeft daar tot twee keer toe gespuugd met een grote boog kwam het op de vloer terecht. Nou ja..ze zijn daar wel wat gewend. Daarna heeft ze heel lief in de box gespeeld. Verder geen nieuws. Tot morgen, ik ga even bank hangen Groeten Friezin
hey meiden.. heb hier een drukdagje gehad met schoonmaken. En spelen met Collin aangezien meneer NIET wilde slapen! Hij ligt dan nu ook al uitgebreid in dromenland, laatste fles om half 8.. en ik laat hem mooi slapen! Ga hem niet meer wakker maken, hij slaapt eindelijk haha! Nog even een spammetje
Ow en ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben op het CB volgende week vrijdag.. Want ik denk dat Collin dan over de 8 kilo heen is! Hij woog namelijk al weer ruim 7900 gram vanmorgen.. na 2 poepluiers.. dus grote kans dat hij de 8000 gaat passeren komende week...
wow 8 kilo!! Ja wat willen ze eraan doen? lekkere knul hoor. Ik vind hem een heel ander gezicht hebben als een maand geleden! Hoe is hij verder in z'n ontwikkeling? Pakt hij al dingen en rolt hij al. Ik zag wel voorbij komen dat hij al kan zitten (?) Bedoel je echt zelf los zitten?
@ilse, ja hij zit los.. blijft rustig 5 minuten los zitten.. gewoon zo op schoot, of op de grond. Ik blijf er wel bij want hij klapt nog wel is ineens een kant op hihi. Maar over t algemeen hersteld hij zichzelf en valt ie niet om. (Laat hem dit ook maar 1x per dag een paar minuten doen hoor, is volgens mij zeeeer vermoeiend, en ook alleen als hij zelf omhoog komt en gaat zitten. Ik zet hem niet zelf zo neer) Hij is bezig met omrollen, maar dat lukt m nog niet echt, soms lukt t en soms wordt ie na 2 keer proberen al heel erg boos haha! Dinngen pakken doet ie wel.. voor zijn rammelaar en dan heel hard schudden! zo hard dat dat ding door de kamer heen vliegt als hij hem los laat.. en dan natuurlijk huilen dat ie er niet meer bij kan hihi Ook als je hem dingen aangeeft pakt ie het vast. Volgens mij loopt ie dus ook met zijn ontwikkeling wel iets voor. Hij is iig errug sterk!! Hij probeerde vanmorgen de straaltjes van de douche te pakken.. zo grappig om dat hoofdje dan te zien.. van hey dat kan niet? waar is ie nou? en hoe gaat t met jullie Ilse?