Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

??? zou je denken?

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Lieve foto Laura !!!! 8 kilo !!!! Waauw !

@ mac: Mijn zus heeft ook wel eens onderzoeken aan haar schildklier gehad, omdat ze zo moe was!

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

w.s. als ze zelf uit bed kunnen klimmen kun je die spijlen eruit halen zodat ze er makkelijker uit kunnen ipv erover heem te klimmen en dan kunnen vallen...

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

mmm hier komt de bijslag op onze gezamelijke,...
    kun je het niet van zijn rekening naar de jouwe overmaken...
    en idd het is toch 1 grote pot!
    dus zou het ook niet moeten uitmaken als jij het zou krijgen

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Wat gaat hij snel in z''n ontwikkeling! Lijkt wel superman ;) Dat hij al zelf kan zitten, sta daar echt van te kijken!
    Eva rolt nog niet en we oefenen iedere dag. Maar ze pakt alles en laat dan niet meer los. Ze wilt wel graag zitten, maar dat kan ze dus niet zelf.

6. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ik ook. Mijn schildklier werkte toen te traag geloof ik. Of was het nou te snel? Hmm..in ieder geval kreeg ik er tabletten voor. Tijdelijk want later was het weer goed.
    Maar ach, sinds ik in 1998 pfeiffer heb gehad, ben ik meestal moe. Volgens de artsen kan dit niet, maar ik weet wat ik voel. Ik ben nooit meer de oude geworden. En met die moeheid moet ik mee leren leven. Bepaalde dingen kosten mij heel veel energie. Stappen bijvoorbeeld. Doe ik nu niet meer, maar toen ik het nog deed, moest ik het altijd goed plannen. De week daarop moest ik het dan niet te druk hebben, omdat ik dan er gewoon van moest herstellen. Lekker balen zoiets.

Dus Mac, je kunt altijd aan je HA vragen om even bloed te prikken

gr Friezin

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

zal morgen HA is bellen

drukke dag morgen,

morgen vroeg komen mijn mama, mijn opa en oma op bezoek,

HA bellen,

belastingdienst bellen ivm kinderopvangtoeslag

wassen...

8. Koekeloerie

okee de spijlen zijn dus helder. Nu de doos nog!
    @Sarah: Waarom inderdaad geen gezamelijke rekening. Jullie zijn toch getrouwd? Wij hebben een gezamelijke sinds dat we zijn gaan samenwonen en daar gaan alle rekeningen vanaf, maar daar komen ook de inkomst op.

9. Koekeloerie

Heb ik ook! Ik heb ook in 98 Pfeiffer gehad en dit duurde 1,5 jaar. onmogelijk volgens artsen totdat mijn bloed werd gecontroleerd.
    Het schijnt zo te zijn dat je Pfeiffer weer opspeelt als je weerstand minder is. zelfde als een koortslip bijvoorbeeld. Het virus heb je opgelopen en daar blijf je drager van.

Mac beter zekere voor het onzekere nemen. Kan het niet met die verzakking te maken hebben?

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dames ik ga naar bed, drukke dag gehad. Wel druk zo in je eentje. Gelukkig komt morgenavond mijn vriend weer thuis. Morgen weer hele dag werken en Lenthe naar kdv brengen. Weekend ook werken!

Slaap lekker allemaal.

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

geen idee,

zal alles morgen is aan de ha vragen!

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @pfeiffer... ik vind pfeiffer maar een rare ziekte.. zoveel onduidelijkheid over.
    Ik heb vroeger pfeiffer gehad, en je kan het geen 2e keer krijgen zei mijn HA. En t kan ook niet weer opspelen.
    Maar ze kunnen wel altijd aan je bloed zien dat je het ooit gehad hebt.
    Nou hebben ze mij 2 jaar terug nog een keer getest, en er is niet te zien dat ik t gehad heb!
    Vind het maar wazig

13. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Het is ook wazig. Iedere arts zegt weer wat anders.
    Ik heb in de 24 uurs zorg gewerkt. Daar moest ik ook slaapdiensten draaien. Nou ja slapen deed ik niet echt. Dus ik was altijd kapot na zo'n dienst. Ik wilde graag een briefje van mijn huisarts dat ik geen slaapdiensten kon draaien vanwege mijn moeheid. Ik vertelde hem dat ik na mijn pfeiffer nooit meer de oude ben geworden. Onzin vond hij. Mijn moeheid zat psychisch:x. Ik moest maar een traject volgen om te leren om gaan met mijn moeheid en om dingen anders te doen. Ik ben wel naar de intake gegaan. Ik moest vertellen hoe mijn jeugd was geweest, hoe mijn contact was met mijn ouders blablabla (je weet wel hoe dat gaat...het komt uit je jeugd)
    Ik was helemaal geschikt voor dit traject. Echter heb ik vriendelijk bedankt: dit traject duurde 10 weken. De ene week zat je intern en de andere week mocht je naar huis enz. Ik voelde me net één of andere gek:(.

Ik weet wat ik voel: na pfeiffer ben ik nooit de oude geworden.
    Kunnen ze kletsen wat ze willen, maar dat is mijn ervaring.

Groeten Friezin

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Rianne...lekker nog even vrij! En heb je gewonnen van de sterke man?;)
    De Fysio kmt trouwens wel thuis...maar ze hebben nog steeds niet gebeld voor een afspraak...moet ik daar zelf weer achteraan...erg vervelend!

@Lau...nou dat heeft Finn vanavond gedaan! Hij ging in bad en ik douchen en dan pak ik hem altijd even...gaat ie als een malloot naar de stralen zitten te kijken en zn handje erin doen...echt met van de grote ogen! Hij vond het erg raar! Hahaha!

@Mac...Dat dacht ik dus ook! Maar goed...hij is soms een beetje een zeikerd...en dan vooral als hij net de rekeningen heeft betaald...want ja...dan is er ineens een groot gedeelte van zn loon "weg"...dus dan is hij even zielig ofzo...geen idee...
    Denk dat ik maar gewoon al mijn dingen ook op zijn rekening ga doen...dus dat we er maar 1 hebben...we hebben deze discussie nou al zo vaak gehad! En dan kan die dus niet meer voorkomen!
    Vraag me af wat hij zegt als ik het voorstel...hahaha!
    Ik zou trouwens als ik jou was idd even naar je schildklier laten kijken hoor! Het is niet goed dat je nu nog steeds zo moe bent! Beter 1 keer te veel nakijken dan te weinig!

@Ilse...ik schrijf net aan Mac dat ik dat dus ook wil nu...ben die discussies wel een keer zat! Als we een meningsveschil hebben gaat het 9 van de 10 keer daarover!

@Friezin....ik heb ook heeeeeeeeel lang lopen kwakkelen nadat ik pfeiffer heb gehad! denk wel een jaar of 6...je lichaam krijgt echt een opdonder!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Sarah, volgens mij kun je online op de site van SVB het rekening nummer veranderen, heb je alleen de digiD naam en codes nodig ;)

Wij hebben toen we samen gingen wonen de rekeningen van mijn vriend stopgezet, en met die van mij verder gegaan. Gewoon alles van 1 rekening, ik vind het veel makkelijker.

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen, wat is het vroeg zeg!
    Even snel ontbijten en dan lenthe flesje geven. de eerste fles mag nooit op kdv. erg irritant, nu kom ik dik in de file. Nou scheelt dat het vrijdag is. Werkze vandaag allemaal of een fijne dag!

Zal vandaag hier niet veel zijn want heb vanavond een verjaardag.

xx

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Rianne: Geslaagd voor je examens, goed zo! Dan lukt die laatste je ook wel :)

@Laura: Leuke foto, hij krijgt echt een ouder koppie ineens!

Pfeiffer: Hmm lekker is dat, ik heb het aan het eind van mijn zwangerschap of kraamtijd opgelopen. Had gehoopt dat ik over een paar weken wel weer helemaal de oude zou zijn. Maar als ik jullie verhalen lees…

@Rianne: Werkse en veel plezier op de verjaardag vanavond!

Zoë heeft om 23.00u pas de laatste fles gehad en ligt nu nog te slapen. Ben benieuwd tot hoelang..

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh wat leuk zag, dat is met zo'n babycooker?

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Gefeliciteerd met je behaalde examens!!!

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    en een vriendin van me ook, en die had een schildklier die dus niet goed werkte.....

Deel Deze Pagina