@Aal: ohh zo herkenbaar. Ik hoor zelden dat ze op mij ljkt. In het begin vond ik dat echt niet leuk. Nu doet het me niet meer zoveel. Ik vind haar prachtig op wie ze ook lijkt. En zoals mama al zei: ze lijkt op zichzelf.
wat is het hier rustig!!!! over het op iemand lijken: soms heb ik het idee dat mensen ook maar zomaar wat zeggen. De ene keer lijkt lieke sprekend op mij, de andere keer sprekend op niek....hm jaja.... mij boeit het niet zoveel eerlijk gezegd. (gelukkig lijkt ze niet op mij toen ik baby was.... ik leek op een jongen, vond ik zelf altijd hahaha) lieke heeft dunnen groenige ontlasting. Jullie enig idee of dat iets betekent ofzo... Ze heeft nu al 4 van zulke luiers.....
@marloes nee niet gehad.. @jolan Jason heeft dat ook gehad toen hij niet lekker was. Misschien komt het bij Lieke ook omdat ze zich niet zo lekker voelt? Ja ik weet dat ik me er niet zoveel van aan moet trekken maar dat vind ik nu nog moeilijk. Ik vind ook dat hij gewoon op zichzelf lijkt en kinderen zijn toch altijd een mengelmoes van beide ouders.
aaliyah, ja ik denk idd dat het daardoor komt. Ze heeft geen koorts meer, maar merk wel dat ze nog niet echt lekker in dr vel zit. Beetje huilerig enzo.
@ aaliyah: Ik word er ook gek van. Iedereen zegt dat ze sprekend Jeroen is, en niet op mij lijkt. Vooral mijn zus is erg , grrr, die noemt haar soms zelf Jeroentje :S Ze lijkt ook echt sprekend op hem, maarja, is niet leuk om steeds te horen. Dus snap je wel
@rianne nee het is zeker niet leuk, maar volgende keer zeg ik gewoon wat mama87 al zei dat hij op zich zelf lijkt Grrr zat net ff op hyves zag ik dat mijn schoonmoeder zomaar foto's van mn hyves gejat heeft en op haar hyves gezet heeft. Vind het niet erg dat ze dat doet maar vraag het dan even.:x
Oh irritant, ja dat lijkt me heel normaal om eerst te vragen! Pff vannacht werken. Ik zie er echt tegen op. ben al vanaf 8.30 wakker en heb niet meer geslapen. ben ook hele dag alleen met lenthe. Ik moet om 21.30 werken, Lenthe gaat voor het eerst bij oma slapen. Kan morgen , als ik niet hoef over te werken, rond 08.00 naar bed .. grr
Oh jeeetje hoe ga je dat volhouden dan?? Ik hoop ook voor je dat je niet over hoeft te werken. Spannend dat Lenthe bij oma gaat slapen maar ook wel leuk toch?
rianne, werkse, Hopelijk hoef je niet over te werken en kan je lekker je bedje in 'op tijd'. Nou weet niet wat lieke hier vandaag heeft hoor (nou ja... eigenlijk weet ik het wel, ze is gewoon niet erg lekker). Vanmorgen werd ze om 11.00 hysterisch wakker, heb haar een fles gegeven, zijn we boodschappen gaan doen en even bij niek op de tennis wezen kijken. Om 16.30 waren we thuis. Eigenlijk heeft ze nauwelijks geslapen na 11.00, behalve 2 keer een half uur inde auto. Nu net heb ik haar op bed gelegd, maar ze blijft steeds een beetje huilen.... Arm kind, zit echt niet lekker in dr vel. Straks maar weer even lekker knuffelen.
Jolan wat balen dat ze niet lekker is!! Jason had het ook hoor toen hij beetje ziekjes was dat hij niet zo lang en goed sliep behalve s nachts dan overdag was hij veel wakker. Hopelijk is ze snel helemaal de oude!
ha allemaal! Rianne, succes strakjes! aal, hier ook hoor! maar volgens een aantal mensen hier is het heel normaal dat beebjes bij de geboorte op hun vader lijken, is genetisch bepaald, soort natuurlijke dna test...zodat de vader weet dat het zijn kind is..hihihi.. en bij de moeder is dat natuurlijk duidelijk! naarmate ze ouder worden gaan ze vaak meer op mams lijken...dus even volhouden nog! laat ze er nog maar even van genieten...straks is het een klein kloontje van jezelf! jolan, sasha is ook aan de diarree hoor, groene dunne poep en ook wat uit dr hum, snachts weer wakker, en overdag onregelmatig, met slapen en met drinken.. over een tijdje vast weer helemaal goed!
Hi meiden, Marinus "mag" nog even een half uurtje op de playstation, kan ik lekker even kletsen. Straks komt hole in the wall, eens kijken of dat wat is. Aal, zonder jou zou Jason niet zo'n lekker kleurtje hebben hoor. Dus als ze weer zeggen: goh wat lijkt hij toch op zijn vader. Dan zeg je: ja echt he? Die is ook zo lekker bruin Ik heb hier ook nog werkelijk NIEMAND gehad die vindt dat ze op mij lijkt. Iedereen vindt haar op Marinus lijken. Maar zelf vind ik haar oogjes en handen wel op die van mij lijken. Ach, en al lijkt ze op papa, ik vind het prima. Jolan, Manouk heeft het ook hoor dat ze soms heel lang achter elkaar wakker is als we op pad zijn. Vandaag bij de voetbal sliep ze van 14.15-14.45, daarna wakker gebleven. Tegen 17.00 uur de fles, dacht die zal zo wel direct haar bed in willen. Nou niet dus... Heb haar maar weer even in haar slaapzak bij me gelegd tot een uur of 18.45. Misschien hebben ze dan teveel indrukken gehad waardoor ze moeilijk in slaap komen.
ja hier precies zo. ze is nu ook al 2 nachten achter elkaar wakker geworden.... hopelijk voelt sasha zich ook snel beter.
Succes met je nachtdienst Rianne. Ben je nu weer op straat aan t werk? Lijkt me niks, vind het best koud al.. Kan je morgen dan wel lekker uitslapen?
hier ook, sinds een dag of 4 nu, snachts om 4 uur piepen, huilen, en dan door blijven jammeren tot de ochtend..ach..volgende week vast weer over! ga lekker op tijd naar bed, dan krijg ik in ieder geval mn uurtjes slaap binnen!
Manouk is er net vanaf, heeft een weekje geduurd ongeveer. Nu slaapt ze weer tot een uur of 8. Zaaaalig. Van de week plukte ik haar er maar uit om 06.30 omdat ik al tig keer heen en weer was gehobbeld Ff doorbijten
tot nu toe gaat lieke na even troosten wel weer slapen tot de volgende morgen.....Dat lijkt me dus vreselijk als ze dan de hele nacht liggen te jammeren.. Heb je dan niet het idee, ik haal haar eruit?