Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jeeetje wat kut zeg!! Hele dikke knuffel hopelijk komt het nog goed!!

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hoera:We zijn over naar de mama's!!!
    4043 blz's hihi goed gedaan meiden!!!

Laura:
    YEAH!!!Eindelijk hij is er!!!
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Collin!!!
    En wat fijn dat jullie morgen naar huis mogen!

Emme:
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lars!!!

Nacontrole:
    Stelde hier niet veel voor...ben bij gyn en verloskundige geweest maar beide was gewoon even een praatje over
    hoe het gaat,hoe ik de zwangerschap/bevalling en kraamtijd heb ervaren.

Menstruatie:
    Heb je eerste keer er al weer bijna opzitten,vond het niet heftiger(heb altijd best wel een hevige menstruatie),
    maar schrok wel...dacht dat de wond was open gegaan hihi

Gab:
    Wat vervelend zeg,hoop dat het over 3 weken over is en alles er goed uitziet.

Rianne:
    Super die haren van Lenthe,had ze op Hyves natuurlijk al gezien!
    Damien heeft ook vaker leger groene poep...heb t al vaker gevraagd bij CB en kinderarts maar kan verder geen kwaad!

2de kindje:
    Wij gaan denk ik wel nog voor een tweede...eerst heb ik altijd gezegd dat ik het bij een zou willen laten maar merk
    nu Damien er is het gvoel anders wordt.
    Maar ik wil sowieso nog een tijdje wachten...eerst van Damien genieten en wil ook het liefste wachten tot Damien wat ouder is (ongeveer 2jaar)maar moet zeggen als ik dan weer zwangere dames zie dat ik wel kriebels heb hihi...was toch een bijzondere tijd!
    Ik weet nog niet wat we gaan doen qua anticonceptie...ik wil absoluut niet meer aan de pil..dus denk dat t voorlopig maar condooms
    worden en als we "klaar"zijn met kids dat ik dan pas een spiraal laat zetten.

Seks:
    Hier na 2 weken al...niet meteen t "echte"werk haha maar heb gelukkig geen pijn.

Vloeien:
    Bij mij al na 2 weken nix meer...vandaar toen weer de sex hahahahaha

Doorslapen:
    Damien slaapt nu al elke nacht van 23:00 uur tot 7:00 uur en soms zelfs tot 8:00 uur Heerlijk!!!

Natja:
    Heftig zeg,wel fijn dat het nu een opluchting voor je is en jullie er goed over hebben kunnen praten!Dikke knuffel!
    Zie nu net dat het weer wat minder gaat,heel veel sterkte meid!
    En wat een mooie meid!
    Rianne en Mac:Wat een leuke foto's van de kleintjes
    Rianne:Damien heeft ook vaker leger groene poep...heb t al vaker gevraagd bij CB en kinderarts maar kan verder geen kwaad!
    Marloes:Wat een leuk verhaaltje!Heb er niets aan toe te voegen!
    Sarah:Wat een ontzettend leuke foto's!

Rianne en Mac:
    Wat een leuke foto's van de kleintjes

Marloes:
    Wat een leuk verhaaltje!Heb er niets aan toe te voegen!
    Sarah:Wat een ontzettend leuke foto's!

Ego:
    Nou meiden zoals jullie gezien hebben heb ik flink wat kunnen bijlezen hihi.
    Vandaag hebben we Reunie gehad van de zwangerschapsgym!Wat was dat ontzettend leuk!!!
    Over half jaartje doen we nog een keer...binnenkort ook hier maar eens kijken voor een meeting?!!!
    Met Damien gaat t zo goed!Hij groeit zo snel...wordt al een echt kereltje!Ben zo trots op ons mannetje!

Liefs Debbie

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

nieuws van Laura/kuide

koorts is weg, was waarschijnlijk reactie op de heftige bevalling!

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even snel, ga naar bed, ben zoooo moe!

@ Natja: Verdorie meis ... dikke knuffel!

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,

kui: van harte gefeliciteerd met de geboorte van collin!!!!!!
    eindelijk kan jij ook genieten zeg!!!!!
    sterkte aan de meiden die het nodig hebben *KNUFFEL*

hier even een teken van leven,
    hier gaat het wel weer jamy is weer thuis heeft 2 dagen bij opa en oma geslapen,
    heeft ons toch wel even goed gedaan, papa en mama zijn een stuk uitgeruster en proberen nu toch wat meer te praten.
    jamy heeft nu echt een ritme sinds hij bij opa en oma is.
    krijgt om 12 uur de fles van 150+5 scheppen en slaapt dan door tot ongeveer 6 uur.
    dus moet zeggen het ritme begint nu te komen,
    ook heeft hij zelf weer gepoept en wat een luiers zeg stink stink
    morgen naar het buro voor zijn eerste prikjes om 15.00 uur dus ben benieuwd,
    papa gaat dan ook mee, papa is nu wat rustiger, praten doet hij nog niet maar probeert het wel hoop dat hij het snel gaat doen want anders denk ik dat hij nog verder en dieper verdwijnt, en dat is het laatste wat ik wil.
    ik probeer snel weer hier te zijn maar wil even genieten van ons drietjes sorry dames
    bedankt voor de leuke tijden op het andere forum ben blij dat ik sommige dingen echt van me af kon schrijven, en was zo blij dat ik dat lekker me gal kon spuien. heerlijk gewoon.

dames ik hou van jullie!!!!
    kus joanita

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Natja, wat een k*tsituatie voor je zeg. En wat ik al eerder zag staan.. verliefdheid is wat anders dan houden van.
    Misschien een weekendje weg, avondje uit samen?
    Even iets doen voor jullie samen zodat het niet alleen om de kids draait.
    Heel veel succes en sterkte en een dikke knuffel voor jou!

Joanita, heb je mooi goed dat je even van jullie drietjes geniet. Fijn dat Jamy wat ritme heeft nu die 2 daagjes bij opa en oma is geweest. :)

Ons dametje is lekker onder de douche geweest en slaapt nu.
    Zou het kunnen dat haar bed te koud is dat ze daarom slecht in slaap komt?
    Denk dat ik tijdens de volgende voeding even een kruik in bed leg om het wat voor te verwarmen. Zou dat wat zijn?

Liefs

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Natja dikke knuffel.
    Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet binnen 1 dag altijd alles kwijt ben. Misschien dat jouw man dit ook heeft en moet het alles even een paar dagen de tijd krijgen. Ik hoop dat alles snel weer als vanouds is, sterkte meid.

8. Koekeloerie

Fijn dat jullie weer een beetje op adem komen. Jullie gaan ervoor, vind knap meid!
    Ook fijn dat Jamy nu een ritme krijgt.
    Succes morgen bij cb. Ik hoop voor je dat hij er niet veel last van heeft en morgennacht lekker doorslaapt.
    Neem de tijd en geniet lekker van elkaar.

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    ff spammen:Ons zwangerschapsgymclubje met de baby's!:D

10. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hoe krijgen jullie de foto meteen in beeld...ipv alleen de link?

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Fijn Joa dat het nu weer beter gaat!Sterkte!En een dikke knuffel

12. Koekeloerie

@ Marloes: Je hebt echt een prachtig stukje geschreven.
    Gaat niet voor mij op, ben natuurlijk pas bij jullie sinds ik mama ben. Heb jullie wel tijdens m'n zwangerschap gemist.. Al heb ik sommige gesproken in andere topics.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben nog heel druk bezig m'n zwangerschap te verwerken. Het heeft een flinke impact gehad op m'n lichaam, geest en relatie. Heb het allemaal nog niet op een rij. Heel dubbel. Het is ook zo'n verandering opeens, ondanks ik dat van te voren wist.
    De kleine is misschien dr ritme aan het zoeken, maar ik ook. Ik moet nog heel erg wennen aan deze nieuwe situatie en ik ben in 1 klap zo anders over dingen gaan denken (en zo heel af toe komt de oude ik ook weer boven drijven). dubbel, dubbel, dubbel.

tijd om naar bed te gaan.. trusten

13. Koekeloerie

@ debke: heb het een tijdje geleden gepost hoe je foto's kan plaatsen. Ik zal kijken of ik het zo snel terug kan vinden.

14. Koekeloerie

nee kan zo snel niet vinden:

bij snel reageren klik je op meer opties, dan helemaal naar beneden scrollen en dan beheer bijlagen aanklikken. Vervolgens opent een nieuw scherm. Je kan dan vanf je comuter de afbeelding uploaden, even wachten tot je foto is geupload en dan venster sluiten.
    Je moet hem wel eerst een beetje verkleinen anders geeft ie een error. Ik hoop dat het lukt. Succes

15. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    haha ik ken het! Ik zou haar het gewoon geven hoor. Hier ook zo'n vreetzakje wat normaal heel lief is maar als ie eten wil dan wil ie eten, nu! meteen! hij krijgt ook veel hoor, maar ik ga hem ook niet uithongeren. En als ie 2m wil worden (zoals mijn broer) dan snap ik ook wel dat ie zoveel wil. hij krijgt nu 7*120 en dan is elke fles tot de laatste druppel leeg!

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    he ik was al vroeg wakker, en toen kon ik niet meer slapen. Dus nu al opgeruimd in de keuken, was gedaan, en nu even tijd om het forum bij te lezen. De mannen liggen hier lekker te slapen. Maxime slaapt tegenwoordig soms al 5 uur achter elkaar s nachts!

wat een leuke foto's allemaal - het zijn stuk voor stuk schatjes. Het is ook wel een mooi moment dat we nu over zijn gegaan naar dit forum, en allemaal een gezond kindje hebben. De een slaapt al goed door, de ander lacht al, nog een kan zijn hoofd al goed optillen, echt mooi om te zien hoe ieder kindje uniek is en zich ontwikkelt!

marloes mooi opgeschreven hoor :)

trouwens kuide en emme nog gefeliciteerd met de knulletjes.

Kuide Collin is echt fors he! Maxime is nu net zo groot en zwaar als hij, en daar zitten toch echt al wel 4 potten nutrilon in ofzo :)
    Wisten ze al dat ie zo groot zou zijn? En was het een natuurlijke bevalling?

Over meerdere kindjes: ik dacht altijd, eerst maar zien hoe 1 gaat, maar nu wil ik er echt meer nu ik nummer 1 zie :D Alhoewel ik helemaal geen zin heb in nog eens zo'n zwangerschap en bevalling, ik mis dat helemaal niet, en ik vind het juist heerlijk dat ik mezelf weer ben en dat ik lekker alles weer kan eten. Bah 9 maanden misselijk en alleen maar licht eten, ik maak dat nu ruimschoots goed met spareribs, friet en rode wijn (en sinaasappelsap)! Dus ik mag ook bij de afvalclub :)
    Maar de echo's en de schopjes vond ik ook wel heel bijzonder. Alhoewel met zo'n actief geval als de onze kon je dat niet echt schopJES meer noemen. ;)

Natja, hier even een hart onder de riem van mij. Ik hoop dat jullie er samen toch goed uitkomen.

Wij zijn afgelopen weekend 2 nachten bij mijn ouders geweest, lange rit in de auto, andere omgeving en andere mensen, maar alles ging goed! Alleen Maxime vindt de Maxicosi echt niet leuk, hij houdt van bewegen en dat gaat daar niet zo goed in. Ik merkte wel dat ie vanaf maandag veel aanhankelijker was, maar dat kan natuurlijk ook zijn 5 weken sprongetje zijn.

Hij is helemaal fan van z'n gekleurde sleutelbos, hij kan er gewoon een paar minuten naar kijken, en volgt ook met z'n hoofd. Als ik er dan mee rammel kijkt ie echt verbaasd, zo grappig!

debke wat leuk van die meeting! lijkt me een goed idee om binnenkort ook eens een meeting met de juni baby's te houden! Dat wordt wel een gezellige boel trouwens :D

Nou ik ga eens op zoek naar een andere auto, want ik heb besloten dat ik toch maar een wat grotere auto moet dan die Smart :D

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Bab: Heerlijk hé, samen douchen. Verzuipt ie nog in maatje 50, heerlijk klein ventje dan. Hier kan ik 56 alweer bijna gaan opbergen… *slik*

@Sarah: Wat een knap ventje is Finn!

@Demi: Nee nog niet, geef nu namelijk hypoallergene voeding en durf niet zomaar over te stappen. Straks maar weer even het cb bellen..
    En leuke foto’s van je kids! :)

@Stephanie: Wat een schatje is Esmee!

@Natja: Jeetje… je zou idd verwachten dat iemand dat niet doet als hij nog twijfelt. Vind het echt zo kl*te voor je! *knuffel*

@Laura: Fijn dat de koorts weer weg is!

@Joanita: Fijn dat het weer wat beter gaat, doe rustig aan!

@Ilse: Hier precies hetzelfde. Het heeft een grotere impact op me gehad dan ik had verwacht!

@Snieke: Wat weegt Maxime nu? En geef je echt 7x 120 of 7x 120+4?

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mam87
    wat krijgt zoe aangeboden dan?

bram krijg 7 keer 100 cc (90plus 3)
    nu drinkt ie ff ietsje minder, want zn spruw is weer trug. maar drinkt het wel aardig op

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik zie dat ons oude forum nu ook echt gesloten is, pfff nu is het echt afgerond.
    wel raar hoor

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zoë krijgt 90+3 en de late voeding 120+4. Maar ze komt de laatste dagen weer 8x. Dus krijgt ze 835cc, veel te veel. Heb haar een dag 110 aangeboden in de hoop dat er dan meer tijd tussen de voedingen zou zitten, maar helaas...

Deel Deze Pagina