debby, zou toch even bellen met lief. zo'n pasje is gewoon gratis!!!! beetje lullig als je dan de korting misloopt
ja ik heb dat pasje niet wel gewoon gekregen, maar je kon hem niet aanvragen en dan gelijk de korting krijgen. Je krijgt hem als je iets koopt en ik kom de korting wel alsnog krijgen als ik nog een bonnetje had maar die heb ik natuurlijk niet meer!
Het is weer rustig hier.. @Debby: Hopelijk krijg je de korting alsnog, of een cadeaubon ofzo! Ik ga naar bed, truste allemaal!
hey meiden! Hier nog even snel een berichtje van mij! Morgen mijn laatste vrije dag En die zal wel voorbij vliegen aangezien ik eerst ga sporten smorgens en smiddags een verjaardag heb! pfff heb er zo geen zin in om maandag te beginnen.. bah bah bah!
Beetje bijgelezen, weinig onthouden... Rianne, succes vanacht!! Kleertjes van Lief! Superschattig. laura, kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt. Extra genieten morgen! Je hebt trouwens wel lang vrij gehad of niet? Debbie, wat een lieve foto! Hier alles goed. Heerlijke dag gehad en morgen naar de Dierentuin. Vriendje is ziek dus ga met broertje en z'n vriendin. Heb trouwens wat nieuwe foto's op m'n site staan voor de liefhebbers. (scheelt 3 pagina's spam ) Slaap lekker meiden!
Blee zit binnen op het bureau met migraine. Heb al 2 medicijnen ervoor genomen maar helpt niet. Dienst begon gelijk met een bedreiging met een vuurwapen, dus heb mijn vuurdoop wel weer gehad. Nu hopen dat ik iets eerder weg mag want ben echt beroerd
Goeiemorgen! Rianne zal nu vast op bed liggen. Wat eng, zo bedreigd worden! Mocht je uiteindelijk nog iets eerder naar huis? Slaap lekker! Rest lekker geslapen? Esmee heeft net d'r flesje op. Zo aankleden en straks naar de dierentuin! (alleen wat minder dat vriendin van broertje mee gaat) Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen, Wat is het nog rustig hier. Gisteravond verjaardag gehad. We hadden Danian meegenomen. In het begin was hij rustig, maar toen het drukker werd was het weer huilen. Op een gegeven moment naar boven gebracht, maar bleef huilen. Het was ook etenstijd, dus geprobeerd eten te geven, maar hij was te overstuur. Uiteindelijk is hij in mijn armen in slaap gevallen om 21.30 uur. Om 23.15 uur hebben we hem met kinderwagen bak en al naar beneden gehaald zodat hij kon blijven slapen, maar hij werd toch wakker. Weer ff huilen. Thuis de fles gegeven en heeft geslapen tot 6.00 uur vanmorgen, dus mag niet klagen. Denk dat hij niet zo goed tegen die drukte kan ook niet zo gek, helemaal niet als je moe bent Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders. @ Rianne:Lijkt me eng om zo bedreigd te worden bah. @ Stephanie:Veel plezier in de dierentuin @ Kuide:Geniet van je laatste vrije dag
@mama zooo dat is helemaal erg joh ook nog afdrukken. Ik zit erover te denken om mn sm er af te halen kan ze ze ook niet meer jatten. Zelfs mn ouders zeiden dat whuhahaha. ik typ even een stukje op het andere forum zouden jullie dat willen lezen?thnx
hahaha, die heeft lekker uitgeslapen!! Gelezen en gereageerd. Ga nu even in de stutten voor ik al weg moet!