hebben jullie wel de geboorte van jullie kindjes door gegeven... dat moet, wil je het blad nog ontvangen
ja, want ik heb ook een bon via de mail gekregen om de doos op te halen.... Die krijg je toch alleen als je de geboorte doorgegeven hebt?
zo, met zo'n man ben je ook wel klaar denk... Sjansende vader mist geboorte - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
zo, lieke ligt nog te slapen. Als ze zo wakker is ga ik de laatste spulletjes inpakken en vertrekken wij richting center parcs. Heb nog even een vraagje: Hoe doen jullie dat (diegene die op 4 flessen zitten) als de kleine vroeg smorgens komt? Rond 6 uur. Hier gebeurt dat nog wel eens. Dan lukt het niet om op 4 flessen uit te komen.
Ik kan het dan nog wel rekken tot 7 uur a half 8. Dan gaan we gewoon aankleden en naar beneden. Mocht dat niet lukken dan geef ik 180/6 en dan 5 flessen ipv 4 keer 210/7. Veel plezier van de week!! Oeh als dat mijn vent was dan hadden we nu echt oorlog!!!! Maar als hij volgens haar "gewoon" dronken was hadden we het probleem niet gehad want no way dat ik een relatie wil met zo'n vent, laat staan een kind.
meris, en dan kom je s avonds ook niet te vroeg uit? het is hier nog heel wisselend hoor, dus zal zowiezo de ene dag 4 en de andere dag5 zijn
ja datis hetzelfde idee... alleen dan duurder. en op de triptrap kan geen blad... maar dat is natuurlijk ook hun concept
oooooo kan het niet laten om steeds even stiekem te spieken... hihhihihihihhi... hoezo verslaafd? hij is alleen te koop in engeland zover ik weet, ik heb m via ebay voor 118 pond gekocht (met verzendkosten kom je op ongeveer 150 euro)
Dat is inderdaad erg spannend. Het is heel speciaal als je zus(je) een kleine krijgt. Dat was de eerste keer zo, maar nu ook weer.
Vannacht heerlijk geslapen. Thirsa kwam pas om 5.30 uur. Ik lag er al om 21.30 uur in, dus ik heb een lekker wat uurtjes kunnen slapen. Ook van 6.00 - 8.30 uur in coma gelegen. Ik kan wel merken dat ik nog niet tegen heel veel drukte kan. Dat put me helemaal uit. Tot later Groeten Friezin
Nou weet niet wat lenthe heeft, ze heeft maar 100 cc gedronken Huilen, en wilde niet meer. Ze is net een uurtje wakker, ze huilt nu nog steeds in bed. Zo effe naar de Makro, even wat vis halen voor de sushi vanavond. Over de jonge gezinnenbeurs: Ik ga ook alleen met mijn vriend. Lenthe is die dag bij het kdv. Ik erger me dood aan al die hysterische mensen met kinderwagens. Kan je nergens bij, als je even bij een stand wilt kijken voor een aanbieding ofzo. @ tamtam; Balen dat hij zo huilde zeg. Zou inderdaad een sprongetje kunnen zijn @ marloes: ja idd lekker snel, alleen aanbiedingen scoren en weer wegwezen @ aaliyah: ja een jaar gaat snel he! shopze! @ bloempje; leuke stoel, wij hebben de bloom, heel duur maar ideaal door de ligstand! @ mac: ja vanaf 6 maanden @ nathalie: leuk! veel plezier! @ friezin: zo lekker geslapen hoor!
is misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld, met 5 en 6 weken pakte ze wel een flesje, maar ik heb dit niet doorgezet, want ik was bang voor tepel/speen verwarring