Heb eindelijk een lachje vast weten te leggen! Geen mooie, scherpe foto, maar ze weigert te lachen met die camera voor d'r neus http://i28.tinypic.com/df7g2a.jpg
Dankje!! Ik heb de BabyBjorn Active, ideaal! Gebruik hem vaak als ik de hond uit ga laten, Zoë valt dan heerlijk in slaap. Ik zou op marktplaats kijken als ik jou was.. Nieuw zijn ze best duur en bij de goedkopere draagzakken krijg je geheid last van je rug!!
Kwam even vertellen dat Esmee heeft gelachen!!!!!!!! Zo ontzettend schattig. We zijn helemaal blij en trots.
@Joa bij prenatal zal het wel duur zijn alles is duur daar... @Stephanie leuk!!! @mama ja is wel old school hehehe zo ik ga nu echt doeeeg
even snel een reactie.. ik moet zo naar de huisarts.. Collin en ik hebben spruw en ik heb borstontsteking Heerlijk met dit weer ruim 39 graden koorts met paracetamol. Niet zo raar dat ik huilerig ben. Gatsie..
hey meiden!!! hier net ff naar het cb geweest omdat ik me toch wel zorgen maakte om yustin.. hij drinkt flessen van 90 cc en meer niet maar komt om de 3,5 a 4 uur maar het maakte niet uit volgens de arts.. want hij was lekker gegroeid hij is nu 4670 gram en 55 cm dus hij is gewoon geen grote eter! hier nog even een leuke foto hij was aan het "spelen" met zijn mobile en een lol dat tie had nu nog ff geen tijd om te reageren want yustin heeft honger hahahaha kom vanavond ff reagerbe xxx
Laura, hopelijk zijn jullie er allebei snel vanaf!!! Lief, al die lachende baby's!!! Hier ook een heel vrolijk mannetje
nou heb even op internet gekeken en ja hoor gewoon n iet goed gekeken ik ga er straks eentje ophalen bijna een nieuwe een Elite cruiser en nog voor een koopje ook zeg, dus straks even lekker aan de wandel het is hier een dorp verder dusjah, kan hem naar half 4 ophalen
@Laura: Wat balen.. hopelijk heeft de huisarts iets zodat jullie er snel weer vanaf zijn! @Gabester: Fijn dat Yustin zo goed gegroeid is en wat een heerlijk snoetje op die foto @Joa: Hopelijk vind Jamy het net zo fijn als Zoë in de draagzak
*slik* Wij hebben onze poes weg moeten doen omdat ze nogal agressief kon zijn en dat niet veilig was icm een baby. Heb nog regelmatig mailcontact met haar nieuwe baasjes en heb ze natuurlijk verteld dat Zoë is geboren. Nu kreeg ik net een mailtje dat er een cadeautje onderweg is namens de poes voor Zoë. Lief hé.. Moest gewoon even slikken! Dacht dat die hormonen nu wel weg waren, maar niet dus
Hij moet naar het buitenland en daar werken ze niet met straatnamen. Is gewoon Camping Domain de Chalain, dan postcode en plaats. Hoop dus dat ie aan gaat komen
@Rianne..succes bij het CB...ik hoop dat er niets is en dat het makkelijk op te lossen is! En ze lijkt idd op haar vader zeg! Dat zie je echt goed! Heb dan wel maar een paar foto's van hem gezien maar dan zie je het al! Wat een moppie is ze! @Mutti...ik zou wel willen thuisblijven...maar dan moet Steef toch echt een beter betaalde baan zoeken! Haha! @Marloes...het is een kleding winkel...ik ben er toen ik gesprek had ook even wezen kijken...best een leuke winkel! Niet zo modieus als ik gewend ben van mn oude werk...maar wel erg leuk! De winkel is ook mooi...dat scheelt ook al vind ik! Het lijkt me wel wat hoor! Heel veel mensen kijken me altijd gek aan alsik zeg dat ik het leuk vind om in een winkel te werken...helemaal omdat ik vroeger de ambitie had om naar de universiteit te gaan...maar dar had ik gewoon allemaal geen zin in! Haha! Ik hou veel te veel van gezelligheid en veel mensen om me heen...en in een winkel heb je dat! Dit is de winkel TOM TAILOR E-shop Nederland - Mode zonder verzendkosten bestellen! @Heide...superleuk die foto! Het straalt er bij de middelste ook echt vanaf dat ze heel erg trots is! Gaaf hoor! Dat is een geslaagd cadeau dus! @Nathalie...lekker dat hij zo lang op die 150 heeft geslapen! En wat een lekker ventje is het toch zeg! Echt weer schattige foto's! @Mama...heerlijk zo'n lieffie met zo'n mooie lach! EN lief van de nieuwe bassjes van jullie kat! @Laura...heh balen! Dan is het idd niet gek dat je jezelf niet bent! Maar 1 ding is dan positief: hier kom je vanaf en dan voel je je weer beter! Gelukkig! Ik heb het idee dat Finn te weinig eten krijgt...als ik hier lees wat veel kleinere/lichtere baby's krijgen... Wilde naar het CB maar Steef zn oom en tante zouden op visite komen...maar die zijn er nu nog niet...lekker hoor! Dus dan maar even bellen... Hij is ook nu al na 2,5 weer wakker...en als ik die 150+5 geef slaapt hij wel goed!
Rianne, fijn dat je zo snel terecht kunt! Mandy, wat een mooie foto's!! Gab, ook een mooie foto van Yustin! En wat fijn dat ie het zo goed doet! Ik kreeg op het cb te horen dat ik 120+4 mocht gaan geven en ze zei ook dat ik eventueel 150+5 mag gaan aanbieden. Nou daar ben ik vandaag mee begonnen en die gaan er helemaal in Julian komt nog wel gewoon om de 4 uur. Hij ligt nu lekker in de tuin te slapen.
Sarah, wat is zijn gewicht dan? Julian zat dinsdag op 4015 en ze zeiden dus dat ik 150+5 mocht aanbieden.