Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Oh, tip trouwens: bij de Dirk hebben ze leuke (en fijne) slabbers in de aanbieding met stippeltjes en diertjes. Voor jongens en meisjes :).

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lieve spam, en wat gaaf dat je daarvoor gevraagd bent!

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36

Woehahaa word er helemaal vrolijk van. En dat haar, geweldig!

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Stephanie: Jaaa dezelfde muts! Leuk is hij he!
    @ mama87: Ja hij past goed! Hihi lachebekkie.
    Leuk he die vlekken, je zou ze bijna de hele dag een slab omdoen! Lieve foto trouwens.
    Ideaal die bumbo!!!
    @ Snieke: ja dat haar, erg he! Het is echt al 6 cm bovenop! Maar het wordt dun nu. Van de bovenkant even stukje af laten knippen. Mijn zus is kapster, die staat te springen om haar eerste kapbeurt te doen!
    Dat haar ga ik inplakken in haar babyboek.

Zo, heb net weer even de babycook aangezet met broccolie. Heb nu de vriezer wel vol liggen voor de komende 3 weken :D En heb maar ongeveer 4 euro betaald voor alle groenten. Toch wel echt goedkoper, dat zelf maken.

5. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @rianne ik ga met boek 1 van sonja beginnen dat oranje boek. Ik ga de pap inderdaad gewoon een keer proberen. En dank je voor de oppepper. Vervelend dat lenthe soms ook krampjes heeft nog door het te snel drinken, ik heb nog wel de bfree fles omdat ze uit alle andere te snel drinkt en uit deze fles drinkt ze goed.
    @tamtam Ja hoop het ook dat de KA advies heeft. Bedankt. LEkker hoor 45 minuten zumba, lijkt me ook erg leuk!
    @snieke ja groot gelijk dat je het hem weer geeft, ik gaf infacol maar met 10 weken waren de krampjes weg en nu komen ze weer helemaal terug. Ga ook ff kijken voor dat spul van jou, is homeopatisch he dus altijd beter denk ik. En ja ben een beetje gek hihi. Fijn dat je de dag lekker doorkomt zonder Maxime! Ben benieuwd hoe die het heeft gehad.
    @Stephanie ahh lieve foto!
    @rianne jasje staat lenthe zeker leuk! Ik twijfel nog over de babycook. Het is wel beter maar mijn vader werkt bij nutricia en betaal dus bijna niks voor de potjes. Jou bevalt de babycook dus wel zo te lezen hihi.
    @mama1987 nou je het zegt hier denk ook een sprongetje. Leuke foto!

Zit deze hele week alleen op me werk, vind het maar niks, het is zo stil hier maar omdat het pand zo nieuw is kraakt er van alles, ben echt een mietje wat dat betreft. En nu is van het weekend en gisteren het inbraakalarm ook nog afgegaan dus nee echt prettig vind ik het hier niet.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Vinnies, als je een boef ziet bel je mij maar, dan kom ik je redden :D

7. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    handig zo'n forum-politieagente ;)

heb Maxime weer opgehaald hoor. Heb nog nooit zo snel naar iets toegewandeld :)
    hij was lief geweest, maar had alleen maar een paar korte slaapjes gedaan. Maar ja dat is op zich niet vreemd, want er zijn daar natuurlijk allemaal vreemde geluiden, zoals andere baby's. En hij slaapt overdag heel licht, dus bij het minste geluid is ie al wakker...
    maar toen ie mij zag ging hij breeduit grijnzen en zijn armpjes uitstrekken, dus dat vond ik wel leuk! En op weg naar huis lag hij constant te kletsen en te lachen naar mij en alle bomen. En toen ik hem thuis knuffelde poepte hij meteen zichzelf en mij helemaal onder. Werkt goed, die perenpapjes! Maar lekker in badje gedaan, fles gegeven, nog even liedjes gezongen en toen in bed gelegd. Nog 1 grote grijns dat ie in zijn eigen nest lag, en nou ligt ie lekker te tukken!

8. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Ja dat is goed hihi. Volgens mijn collega is het gewoon een grote spin geweest die langs de sensor is gelopen.

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Leuk geschreven Snieke :D
    Vinnies: ieee en spin, nou bel me dan maar niet!!!

10. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @snieke ahhh leuk he als ze zo blij zijn je te zien! Larissa zag me net helemaal niet toen ik dr ging ophalen er was een leidster op het raam aan het tekenen en wat ik ook deed ze keek niet hihi. Maar toen ik dr pakte en ze zag me begon ze gelijk te lachen en kletsen :)

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hey meiden..

heb geen tijd om bij te lezen, maar wil wel ff me ei kwijt, mag dat??

op dit moment trek ik t echt slecht.. werk nu hele dagen ivm vakantie. En ben gesloopt als ik tijd kom. Trek t slecht als Collin dan net even in een huil moment zit, ga gewoon mee zitten huilen omdat ik me zo machteloos en moedeloos voel, en ik moet dan ook nog moet koken, stofzuigen, douchen, pim uitlaten, afwassen en wil eigenlijk vroeg naar bed.

Mijn vader is ook juist deze week op vakantie :(

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    heb collin trouwens vandaag toch maar verhuisd naar de wandelwagen..

Hij heeft wat nieuws ontdekt in de wagenbak, afzetten!! En tja.. dan knalt ie de hele tijd met zijn hoofd tegen de bovenkant! En zijn knietjes zitten dan klem tegen de zij kant, hij heeft 2 blauwe plekken op zijn knietjes :(

Dus het is nu over met de wagenbak! de mijne is trouwens 71 cm lang en 32 cm breed.

De wandel wagen vond hij geweldig net buiten, en die van mij kan gewoon helemaal plat... dus hij ligt hetzelfde als in de wagenbak, alleen dan andersom hihi :p

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pff klote meid. Kan niemand je helpen?

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    #12914 Aurin, 20 okt 2009
    Laatst bewerkt: 20 okt 2009
    tja uhhh nee :)

Mijn moeder heeft de hele op Collin gepast, en wil ook naar huis toe dan! mijn zusje moet werken savonds.

Vriendinnen hebben ook hun eigen leven :(

nog een spam van collin in de wandelwagen!

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    :( ..

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Lief !!!!!!!!!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    nog even een spam :p mijn zusje met Collin na t zwemmen!

en nu ga ik pim uitlaten, collin laatste fles en slapen!

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    haha in de wandelwagen lijkt ie heel klein
    en zo in de armen van je zusje heel groot!

balen meid van de drukte. Kan me voorstellen dat je ook wel eventjes rust wilt. Heb je het volgende week weer wat rustiger met werken?

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Laura, k*t voor je meid dat het zo druk is nu met alles.
    Ik vind dat je alles al erg goed oppakt hoor zo alleen!!!
    En wat een beer is Collin. :) Kleine, knappe krachtpatser lijkt het wel op de foto.
    Dikke knuff

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Niet te geloven dat ze na zo'n boel spugen nog zo vrolijk zijn he? Manouk ook altijd :D. Ik zou echt huilen dan hoor, lijkt me echt niet fijn. Maar het lucht zeker op ofzo...

Ben nog steeds aan het Sonja-en, alleen gaan we elk weekend de mist in. Dit weekend maar eens even normaal doen :)

Deel Deze Pagina