Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Vinnies: Dat lijkt mij ook niks, alleen zitten… Wat voor werk doe je?

@Snieke: Fijn dat Maxime zo vrolijk was bij het ophalen, goed teken toch!

@Laura: Tuurlijk mag je even je ei kwijt. Hopelijk voel je je snel weer wat beter *knuffel*
    Leuke foto van Collin, in de wandelwagen lijkt ie helemaal ‘oud’!

@Meris: Ja, Zoë is redelijk reusachtig haha. Toen ze maatje 62 had (wat het jasje is) zaten we in die hittegolf en toen ik hem laatst uit de kast trok kreeg ik haar arm er niet eens in ;).
    Hmm.. bij mij werkte dat knippen vroeger niet, ben tot ik 1 was kaal geweest. En Zoë gaat me achterna! Maar heb nu haar genoeg ;).

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Pff ik weet niet wat er met Zoë is maar ik vind het niet leuk!
    Ze wordt steeds na een uurtje weer wakker en wil dan niet meer slapen, krijst de hele buurt bij elkaar als ik d'r laat liggen. Net ook, dus maar met d'r gewandeld in de draagzak. In bad gedaan, bij het afdrogen gilde ze moord en brand, toen ze op d'r flesje moest wachten was het helemaal paniek! Na het flesje in bed gelegd en ben een half uur bezig geweest om d'r in slaap te krijgen terwijl ze normaal na de laatste fles gelijk indoezelt...
    Manlief moest overwerken, dus de hele dag alles alleen doen. Ben kapot haha!

Hoop dat ze morgen wat relaxter is als oma op moet passen..

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Echt HEMA! :)

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dat zijn je vriendjes. :)

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Maar als ik dit dan zie smelt ik weer!

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aaaaaaah, ik smelt mee!!
    We hebben een paar lekkere stunteldames dus.. Misschien omdat het meiden zijn?? Die zijn vaak wat pittiger...

Oh vandaar dat ik nergens een + achter zie staan, ik heb geen vriendjes boehoehoeeeee. Snik..

Ja ga idd mn bed maar eens in, maar eerst een hete douche.
    Tot morgen!

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes..GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD! Zie je wel...ik wist wel dat ik het goed had onthouden!
    Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad!

@Rianne...die macadamia's waren om het af te leren!
    Vandaag heb ik het volgende gegeten: Vanochtend muesli, tussendoor een appel, als lunch een boterham met filet americain, tussen een peer, avondeten geroosterde aardappels uit de oven, boontjes met doperwtjes en tilapiafilet, en om 20.30 als tussendoortje een mueslireepje...
    Ik weet het allemaal eigenlijk wel...maar had gewoon geen disipline! Deze week zijn er nog wat dingen die "op" moeten...zoals burritos....zonde van het geld als ik dat allemaal weggooi...en dan is het volgende week echt helemaal aan de bak!
    Ik ben al een met Sonja 16 kilo afgevallen..dus ik weet ook dat ik het kan!
    Ik heb nu alleen wel zelf een weekmenu gemaakt...ook ivm Steef zn werk, en omdat ik niet alles van Sonja helemaal lekker vind!
    Was vandaag op de Wii gegaan...en ik schrok wel van mn gewicht! zat op 88,5...toch 1,5 kilo meer dan gedacht! Maar goed ik ga er nu gewoon helemaal voor!
    Ow...zoals jij je aardappels maakt heb ik ze dus vandaag gedaan! Hahaha! heeeeeeeerlijk vind ik dat! Maak het meestal zo...ben niet zo van de gekookte!
    Ik heb toevallig gisteren met Steef zitten kijken voor een crosstrainer!

@Tamtam..thnx! Ik hoop dat het gaat lukken!
    En idd...je kan hem niet dwingen! een dagje wat minder zal heus niet zo erg zijn!

@Vinnies...nou...die kleren trekken me helemaal over de streep...eindelijk wat nieuws! Dat zou lekker zijn!
    Finn heeft soms ook nog last van krampjes...en windjes ook! Maar ik weet niet of je dat kan vergelijken...hij heeft natuurlijk KMA...vandaag was het wel even heeeeeeel erg! Dikke tranen liepen er over zn gezichtje!

@Mama...ooooowww een sprongetje..dat zou ook kunnne! Finn is echt een beetje hangerig en humeurig de afgelopen 2 dagen...Gooien we het daar maar op!
    Wat jij omschrijft doet Finn ook...hij wil zelfs niet alleen in de box liggen...Ja als ik er boven hang! Nu slaapt hij wel...maar overdag vreeeeeeeeeeet hij energie...lekker werken morgen...mag papa het doen ;)
    Hij heeft trouwens zelfs in bad gehuilt!

@lau....erg druk dus! Kus voor jou meid! even volhouden nog! De vakantie is bijna voorbij!
    Leuk vest...die heeft Finn ook! Ziet er wel superrelaxt uit zo trouwens! Hij wel!

@Snieke...jahahaha! Er heel hard om lachen gebeurt hier ook! Geen idee of hij het echt expres doet maar hij lachte vandaag het hardst...toen hij een scheet op mn blote hand liet toen hij in zn blootje lag...ik was zn billen aan het wassen! Gewoon echt tot aan schateren toe!
    Dat ga ik ook doen...als ik trek krijg iets drinken! Dat deed ik toen met Sonja ook...als ik niets meer mocht eten dan...dat is een goeie...die was ik vergeten!
    Zag weer erg leuke foto's voorbij komen! Ben nog steeds jaloers op de stoel van Lenthe...
    En hier ook bijna alleen nog foto's megt kwijl vlekken...helaas!

Moet maandag voor een echo...was bij de HA geweest om mn spiraal na te laten kijken...nou is ze bang dat hij niet goed zit..dat ie misschien in mn eileider zit..lekker dan! Had vandeweek wel echt pijn daar...maar dacht dat het mn eisprong wel zou zijn...
    Steef had gelijk het doemscenario van en zwangerschap in zn hoofd...ik gelijk "Joh...doe gelijk een tweeling" Hahaha!
    We zullen zien! Maak me niet zo druk...als het zo is...danis het zo...en als het niet zo is...is Steef iig heel erg opgelucht! Hahaha!

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    hmmmmm zag dat ik de helft niet gekopiëerd! hier dus de rest!

Finn is een beetje begonnen met schaterlachen...zo grappig! Moet er zelf elke keer ook hard van lachen!
    Hij had vandaag dus weer erg last van krampjes...geen idee waardoor ineens...maarhet was echt heeeeeeeeeeeeeel zielig! Helemaal huilen...kreeg hem niet stil! Hij kroop ook echt helemaal tegen me aan...dat was dan wel weer schattig!
    Maar goed...tijdens het wassen heeft hij zichzelf dus lekker ontlucht en daarna was hij supervrolijk!

Ik heb hem trouwens een bijtring gegeven...hij wordt er gewoon agressief van! Gaat als een gek op dat ding zitten kauwen en er echt bij grommen! Hij vreet het nog net niet op! De ene dag zit er echt een bult waar zn tandjes komen...en de andere dag niets...hoort dat trouwens?

Kwam eigenlijk om te spammen...

Let niet op de kleertjes...papa krijgt nog een cursus combineren! ;)

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ mama87: Wat een leuk jasje!!! Toevallig ook bijna te klein??? :D
    Is dat dat zelfde jasje als Esmee van Stephanie?

@ Meris: Geen vriendjes? ahhhh .. ik zal je toevoegen hoor ;)

@ Sarah: Dat klinkt goed!!! Oh ja, je had wel eens Sonja gedaan, oh dan hoef ik je niets uit te leggen. gewoon een kwestie van doorzetten!! 88,5. Ik zou van je eerste streefgewicht dan 85 maken ipv 80. En dan steeds verder :D Heerlijk he die aardapels. Ik doe het ook altijd zo, vind gekookte echt vies! Wat ook lekker is, is om er een rood uitje en knoflook bij te doen. jammie!
    Tjee wat een gedoe met dat spiraaltje. Nou je zou raar staan te kijken als je in een keer twee beebjes ziet zitten bij de echo haha! Dan kan je dat afvallen wel vergeten. Nou, hoop dat het zo te verhelpen is.
    Geweldig he dat schaterlachen. Lenthe heeft het nu 8 keer gedaan ofzo. Heb het 2 keer op film! Ah gossie, arme Finn. Lekker om ze dan heel dicht tegen je aan te houden he! Hahahaha grommen! Ik zie het al helemaal voor me! Ik heb geen idee, lenthe krijgt volgens mij nog geen tandjes. Ze heeft wel een ring waar ze veel op bijt en wordt dan ook echt agressief! Ze rammelt niet, maar ze zwaaait keihard heen en weer. En ze gooit hem elke keer, express, op de grond. Ja, mama raapt het wel weer op hoor!
    Geweldige foto. Wat zijn ze toch leuk met dieren he. Onze Peanut is helemaal gek van Lenthe. Belle trouwens niet, die vind er maar niks aan.
    Vanmorgen met de fles lag Peanut naast haar op schoot, en Lenthe zat aan zijn oren te trekken-kroelen. Zo schattig. Alleen is Peanut zo onderdanig dat hij constant likt. Zo is hij altijd. Hij bedoeld het wel goed, maar wil constant likken. Beetje vervelend.
    Zo het is een heel verhaal geworden :)

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Meris: Danian is een bijna niet voorkomende naam, dus dat vonden wij wel mooi:)
    Je spreekt het gewoon op z'n Nederlands uit en niet op z'n Engels zoals veel mensen doen.
    Tegen mij werd gezegd tussen de 800 cc en de 900 cc.
    Dat zal wel met zijn gewicht te maken hebben denk ik.
    Volgens mij is 500 cc het minimale wat ze moeten hebben.
    @ Sarah: Klinkt goed hoor wat je eet. Goed bezig!!
    @ Mama1987: Vervelend dat je dochter zo'n slechte dag had gisteren.
    hopelijk gaat het vandaag beter.
    @ Laura: Hopelijk voel je je vandaag wat beter**knuffel**
    Danian heeft gisteren van 21.00 uur tot 5.20 uur geslapen:D
    Hoefte er dus niet uit vannacht.
    Ik was zijn flesje al aan het maken en toen hoorde ik hem.
    Ik had gisteravond de fles om 19.30 uur gegeven dus moest hij vanmorgen weer om 5.30 uur.
    Daarna heeft hij nog geslapen tot 7.40 uur.
    Heb gisteren nog contact gehad met het CB, want hij had gisteren weer maar 765 cc gedronken.
    De laatste fles weer 80 cc laten staan.
    Die mevrouw zei dat het voor een paar dagen niet erg is.
    Verder zei ze ook dat het met tandjes te maken kan hebben.
    Danian heeft rode wangen en sabbelt erg veel op zijn handjes.
    Dacht eerst dat hij koorts had, omdat hij warm aanvoelde, maar hij had 37,5, dus was goed.
    Ik heb het er ook over gehad dat hij soms een uur voordat hij de fles pas krijgt al begint te jengelen omdat hij honger heeft en dat ik zat te twijfelen om weer terug te gaan naar 5 flessen daarom, maar dat het dan 's avonds vaak niet uitkomt.
    Zij zei dat ik misschien dan eerst een klein beetje moet geven als hij echt moeilijk gaat doen, maar ik denk dat dat niet gaat werken, want als ik dan naar dat beetje stop wil hij toch meer, niet later nee nu haha.
    Hij heeft volgens mij ook last van het sprongetje.
    Heb het boek in huis en er staan veel herkennings punten in.

11. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Goedemorgen,

Kom even melden dat ik voedselvergiftiging heb en m'n beste vriend nu WC heet. Heb koorts gemeten van 39.3. Gisteren heb ik hulp van mijn vader gekregen met de verzorging van Eva. Ik kan niet eens meer voor haar zorgen :( Ik kan me niet herinneren dat ik zo'n hoge koorts heb gehad. Mijn hele lijf doet zeer en computeren gaat nu bijna niet. Zodra ik weer een beetje bekwaam ben meld ik me weer :)

@ Marloes: hoop dat je een prachtige dag hebt gehad

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ooow Danian op z'n Nederlands, ik sprak het dus in mijn hoofd ook verkeerd uit. Sorry!
    Maar een klein beetje melk geven? Denk ook niet dat dat hier zou werken. Dan is het echt wel brullen geblazen als na een paar cc de fles leeg is: ja hallo, wat denk jij nou mam, dat ik daar intrap?!
    Ik hoop dat het maar tijdelijk is. Ik pakte van het weekend het oei ik groei boek er weer eens bij, maar hebben die ouders het nou over kruipen?!? Ik kan me er nog niks bij voorstellen nu, maar het staat er toch echt...

Hebben honden ook zo'n ruwe tong Rianne? Manouk heeft hier een wasbeurt van onze kater Giggs gekregen, maar daarna wel een rode plek op haar bolletje... oeps :D

En wat fijn dat je m'n dinnetje bent :p. Zag dat ik er al 1 had haha.

Wat een cool hobbelpaard heeft Finn!!

Ik zag dat jullie de aardappeltjes dan een uur in de oven zetten, op hoeveel graden ongeveer? Ga het vanavond eens proberen, want gekookte aardappels zijn zooo vies. En heb je de oven dan al voorverwarmd?

Ik hoorde Manouk vannacht om 02.30 al, had net manlief wakker gemaakt of hij het speentje wilde geven, toen ze weer stil werd. Wel heb ik het idee dat ze tegenwoordig snel wakker wordt als 1 van ons wakker is ivm werk. Vanmorgen was dat om 06.45 dus dat viel mee, nog even lekker getut in bed en om 07.30 de fles gegeven. Ik heb besloten dat ze hem niet eerder dan 07.30 krijgt 's ochtends, met het oog op de klok die terug gezet wordt ook 8)

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh getsie Ilse, want ellendig zeg...
    Heb je de rest van de week ook hulp, want zo te horen ben je er nog wel even zoet mee.
    Buikgriep heerst trouwens ook weer, bij ons is de helft van de werknemers ziek. Allemaal aan het spugen.

Ik hoop dat Eva niks oppikt. Beterschap!

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even gauw een spam van mijn meid met haar nieuwe kleertjes

Tot straks, ben even op visite

15. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    #12955 Vinnies, 21 okt 2009
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
    Goeiemorgen (gaap gaap hihi)
    @rianne het was geen spin want vanmorgen vertelde de mensen die aan de overkant van ons pand wonen dat ze 2 mannen hebben zien prutsen aan de deur! Wel stom dat ze de politie dan niet heeft gebeld. Ik ren dus nu met elk geluidje naar de deur hihi wel goed voor de lijn! Veel plezier bij je nicht
    @kuide sterkte! Hoop dat de week snel voorbij gaat en dat je dan lekker bij kan komen het weekend! Lieve foto`s!
    @Meris ja mischien is het wel een kinderziekte. De 5de ziekte klinkt wel als wat ze heeft. Roodvonk is het denk ik niet ze heeft geen koorts ofzo.
    @mama1987 ik doe administatief werk. En neem de telefoon op. Gelukkig komt me collega zo ff gezellig een bakkie koffie drinken. Is een monteur dus normaal is ie op locatie aan het werk. Larissa is hier ook al zo lastig met slapen. Gisteren op het kdv had ze smorgen van 9 tot 10 geslapen en van 1 tot 2. Gisterenavond van 6 tot half 7 en vannacht sliep ze pas half 11 en half 5 klaarwakker. Om 6 uur had ik dr eindelijk weer in bed maar half 7 gaat me wekker. En half 8 was ze niet wakker te krijgen pfff. Hoop dat dit een fase is voor ons! Ahh hele schattige foto leuk vest!!
    @sarah ja leuk he nieuwe kleding, dus hou vol!! En rond de feestdagen is ook nog een overal uitverkoop!! Hoe ben je erachter gekomen dat finn KMA heeft? Echt zielig hoor dat de tranen over zijn wangen liepen...snik snik. Oh spannend een echo. Hoop dat het gewoon goed zit je spiraal. Lieve foto en de kleertjes vallen mee hoor mijn man is veel erger hahaha.
    @tamtam lekker dat je er niet uit hoefde vannacht!
    @Eva beterschap!
    @Rianne leuke kleertjes.
    @buddie Sam hoe gaat ie? Alweer wat beter ik mis je hier!

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    oooow dat is vervelend zeg! wat heb je gegeten? wel oppassen dat je niet uitdroogt he, met al die offers aan de porseleinen god!

beterschap ermee!

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Rianne: Mooie foto en mooie kleertjes;)
    @ Ilse: Beterschap

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    wat een leuke foto's allemaal weer zeg, lekker die wintermutsen. Mijn man's oma had een hele mooie witte muts voor Maxime gebreid, dus die had ik op zijn hoofd gelaten toen ie in de maxicosi zit. Hij de hele tijd uh- uh -uh. Dus ik kijken, zat dat ding helemaal over zijn ogen en vond ie het vervelend dat ie niks kon zien haha.

mama wat een leuk vestje zeg, krijg meteen zin om te schaatsen. :)

en finn heeft toch best een aardige klerencombi aan toch?

vinnies, oe oppassen dus. Spinnen die aan de deur rommelen, dat kan niet goed zijn ;)

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @petra hihi wat lief dat je me mist!
    Het gaat wel hoor:). Ik heb alleen niet meer zo de behoefte om mee te schrijven en alles te delen. Ik heb het ook beetje druk met werken en het huis en ja met Sven en zn rug gaat het ook allemaal niet zo lekker...En dan ook nog dat gezanik van die rottige schoonfamilie van mij.;)
    Het pap eten van Jason gaat goed alleen de fles, wat ik al dacht, laat hij dan dus staan. Verder moet mijn vader volgende week maandag naar het zh ivm zn witte bloedlichaampjes dat schijnt niet goed te zitten en mijn moeder zit ook weer op hogere medicatie vanwege haar hoge bloeddruk (hartaanvallen zitten in de fam)en ze moet weer een cardioversie....

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland

Deel Deze Pagina