mama1987, ik weet niet of ze een regeldagje heeft. vind het namelijk moeilijk om te bepalen waarom ze huilt.....of ze honger heeft.... Als ikvhaar na 1 uur en 3 kwartier aanleg drinkt ze niet zo veel.....
Hai meiden, Weer leuke en mooie spam voorbij zien komen! Wat een mooie babies hebben we toch allemaal, en ze groeien zo hard! Vraagje: We willen morgen wat leuks gaan doen, maar het wordt heel slecht weer. Iemand een leuke tip? Zo even de was opvouwen, Esmee de fles geven en dan naar de braderie. Eens kijken hoever we komen.
hallo hier nog een mama die op 20 juni bevallen is van een zoon milan lijkt me erg gezellig om hier mee te komen kletsen liefs kim
Ons matrasje is ook dikker, 16 cm geloof ik. Heb daarvoor de fabrikant gebeld en die zei dat dat aan je matras ligt, ze gaan uit van een heel gevuld matras. Maar babymatrasje zijn eigenlijk nooit helemaal gevuld, maar met veren e.d. zodat het niet verstikkend is. En hier werkt hij gewoon! Als hij niet werkt gaat het alarm af terwijl je kind erin ligt en kun je hem terug brengen
Hé balen joh, zit ik vanmiddag nog op je hyves te tikken dat ik het fijn vind dat alles zo goed gaat met de bv. Ik hoop dat de ha jullie er weer snel vanaf kan helpen.
Yep, heb zo ook een paar dagen gehad, dat ik blij was dat ik tot 2 uurtjes kon rekken! Maar na een paar dagen (en grotere flessen) was dat weer over. En die grotere flessen kun je volgens mij vergelijken met de hoeveelheid borstvoeding die na die regeldagen toe gaat nemen..
Nog gefeliciteerd met de geboorte van Milan en welkom! Doet Milan het goed? En heb je een foto'tje van hem?
Hallo meiden Sorry reageer even niet... We moesten dus naar de kinderarts vanmiddag. We vonden al dat ze lang naar zijn hartje luisterde en ze vertelde dat ze een ruis hoorde wat normaal al weg hoort te zijn. Wij schrokken ons gelijk kapot natuurlijk! Ze zei dat het niet per se ernstig was maar we moeten toch volgende maand terug om nog eens te laten luisteren en hem inde gaten houden. Als hij niet meer goed drinkt of helemaal niet meer drinkt moeten we terug en ook als hij zich anders gaat gedragen dan normaal.
Jeetje meid dat was wel even enorm schrikken natuurlijk! Ik had vroeger trouwens zelf ook een ruisje bij mijn hart en een gaatje in mijn hart, ik heb hier nooit last van gehad en het is vanzelf verdwenen. Sterkte!
Nou zoals mijn vermoeden al zei.. Heb idd borstontsteking en Collin heeft spruw.. Aan de medicijnen dus allebei. Moet binnen 2 dagen beter zijn. Zat er even helemaal door heen vanmiddag kon alleen nog maar huilen. Maar Collin blijft rustig en tevreden. En is zelfs 130 gram gegroeid sinds gister.. zit vandaag dus op 4870 gram!! En dat met spruw en borstontsteking.. Lekker doorgaan zo dus, ondanks dat t AUW AUW AUW doet met voeden. Zal morgen weer eventjes bijlezen, ga nu vroeg naar bed.
even snel @aaliyah, jeetje meis schrikken zeg!! Hopen dat t alsnog weg trekt! En hij gewoon lekker blijft drinken enzo! Dikke knuffel
Ja we proberen gewoon van het positieve uit te gaan en dat er niks aan de hand is maar ik heb zelf vroeger ook wat met mijn hart gehad dus ja dat is gewoon erg schrikken!! En ik met mijn grote mond maar zeggen dat het zo goed gaat allemaal....
haha marloes dat hoop ik ook!! nog ff een vraag aan de meiden hier::: misschien een rarfe vraag, maar volgens mij was hier iemand aan t begin van de zwangerschap die zo'n speciale doppler had, net wat uitgebreider dan de angelsound, hij kan volgens mij ook op luidspreker, ik vroeg me af of diegene m nog steeds en heeft en misschien van plan is te verkopen??? Goed, nogmaals allemaal gefeliciteerd, heb beetje foto's zitten spieken bij jullie, maar ahhhhh wat een schatjes zeg.. xxx
kom net bij de hap vandaan omdat ik grote rode plakaten op me boven been had..... blijkt dat ik netelroos heb....... fijn! jeukt als de tandjes jeetje aliyah! wat schrikken!!! maar zal vast goed komen allemaal!!! en leuk een mini meeting