kui, hele dikke knuffel meid, idd maandag even naar de ha, je bent ook een paar keer naar het maatschappelijk werk geweest toch? of vergis ik me nu? kunnen die anders niets voor je doen? je situatie is natuurlijk ook niet makkelijk, maar je slaat je er wel kranig door heen vind ik! Respect voor je... *Dikke knuffel*
jeetje meid. kan me voorstellen dat je ff helemaal van de kaart bent. maar goed dat ze even gaan kijken . en hem gewoon even observeren.. daar kunnen ze hem goed in de gaten houden en eventuele uitdroging voorkomen.. (weten we helaas alles van) is hij ook afgevallen? knuffel
@mam85 ik weet niet of hij nu afgevallen is hij is niet meer gewogen na ons laatste bezoek aan de k.a vorige week. Maar hij zit wel op de onderste lijn en we moeten nu dus verkomen dat hij af gaat vallen. Dit weekend moeten we zijn flessen in de gaten gaan houden. Ik heb een schema gemaakt waarin ik vanaf morgen precies bij ga houden hoeveel en hoe lang hij slaapt en hoeveel hij drinkt en laat staan.
En nou gaan we allemaal eens stoppen met dat "sorry voor de ego", dat is toch niet nodig?! Maar wat heb je je schoonma geantwoord dan? Ik zou even laten weten dat je dat dan wel ziet hoor. Je hebt genoeg aan je hoofd voorlopig. Pfff hem een week alleen laten slapen daar 's nachts en zelf naar huis? Ik zou het denk ik ook niet kunnen en willen hoor. Hebben ze enig idee waar het aan kan liggen dat hij zo weinig drinkt? Dikke knuffel!!
Ow lekker rooster! Ik heb bij de prenatal van die nep-uggsjes gekocht voor 7 euro ofzo. Die staan echt te cute
Ehm overmorgen toch? Wel gek dat er ineens meer beebjes zijn die gaan spoken 's nachts, misschien de leeftijd?
JOWEHOEEE dames!!! nou dagje liep toch ietsje anders als verwacht dames gaat niet goed met schoonmoeder helaas, heeft zware longontsteking maar wi zelf niet opgenomen worden grrr af te toe he. dus mocht niet oppassen voor de kleine man en ahd geen andere oppas voor de man, dus ben zelf maar thuis gebleven rainne: wat een geweldige banner snieke: dankje wel voor het compliment van me mannetje aalliaah: Heel veel sterkte, hoopd at ze er achter komen wat er nu aan de hand is met de jkleine jason, HEE VEEL STERktE DIKKE KNUFFEL!!!! Friezin: wat vervelend dat ze nog in de nacht komt, hoop dat ze snel gaat doorslapen jolan: Nette brief toch, ben benieuwd naar de reactie Bloempje: Hier is dat eigenlijk van eigens gegaan eerlijk gezegd, Jolan: wat een prachtigefoto's van je kleine man, Rianne: wat een leuke spanner voor de maxicosie Bloempje: bedankt voor het compliment op me mannetje Vinnies: sterkte met je meissje hoop dat de medicijnen snel helpen aaliiah: volgens mij kan je zorgverlof aanvragen daar heb je denk ik recht op, in de gezondheidszorg weet ik eigenlijk wel zeker.   zoo weer ff bijgelezen sorry voor de dames die ik vergeten ben, excuus vandaag was een pittige dag hier, ons huis in eindelijk verkocht, we moeten hier uit maar hebben nog geen ander huis it verschikkelijk in de rats dat we niet op tijd iets anders hebben ben zo benieuwd, lijkt me dat een gemeente je niet op straat mogen zetten maar helaas geldt dat tegenwoordig niet meer geloof ik wordt er zo nerveus van he, weet niet wat ik moet doen, kan nergens anders terecht, sorry xdames zit er ff doorheen op deze manier ben blij dat ik het ff van me af kan praten hier op het forum. kus joanita
Wij hebben heteluchtverwarming en boven niet op de slaapkamers, alleen in de douche. We hebben van de week een kacheltje aangeschaft omdat ze helemaal koud wakker werd. Hij staat op 18 en zodra de temp daaronder komt gaat ie aan. Maar ga idd wel een schaaltje water neerzetten. Het raam doe ik maar niet op een kier, dan slaat ie steeds aan.
Hier een paar slabben met lange mouwen gekregen van mn moeder, heel handig want ze doet graag haar handen in haar mond na een hapje groente. Vind het niet zo erg dat er vlekken in komen eigenlijk.. daar zijn ze voor. Koop ik wel een paar nieuwe