Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    Friezin:
    ik heb een erg eigenwijze schoonmoeder zeg maar, zwaar astma patient. heeft al 6 weken heel erg last van haar benauwdheid
    slikt al 6 weken penciline kuur en prednison, maar nee hoor
    thuis is ze het rustigst zegt ze dan

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Leuk toch zo'n verrassing:)
    Heb je zumba al binnen?
    Ben je verder nog flink verwent met je verjaardag?

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meris, ja expeditie robinson gekeken :D Was weer erg leuk!

nachtbrakertjes, lieke was vanmorgen om 6.45 wakker, 8 uur de fles gekregen endaarna gaan babyzwemmen. Ze ligt nu knock-out inde maxi cosi, laat haar maar eventjes liggen.

mama, gaat goed he met de 4 flessen :D heeft ze nu ook niet meteen honger als ze wakker wordt?

nathalie, leuk truitje:D, lieke heeft nu al maat 68 aan... ook nog wel 62. fijn he als ze snachts ineens klaar wakker zijn....

aaliyah, staat er niets over zorgverlof in je cao? Balen die onzekerheid. Enne... niets aantrekken van wat anderen vinden hoor!

lief, ik vind dat juist groot vallen....50/56 heeft ze nog lang aangekund.

meris, ach een ijsklontje in bed.... Lieke heeft altijd van die koude handjes, maar volgens mij heft ze er weinig last van.

verwarming, hier ook al aan, alleen vind het dan zo snel weer warm....

klok, ik ga proberen zondagochtend de eerste fles niet eerder dan 7 uur te geven. Normaal kan ik het meestal wel rekken tot 8 uur, dus hopelijkdan tot 7 uur. En de andere flessen wil ik proberen om op normale tijden te geven, zeker de laatste. Meteen aanpassen aan de nieuwe tijd.Ben benieuwd hoe het gaat!

stephanie, jeetje lekker dan, zo'n figuur in de straat.....

friezin, gezellig onverwachte visite :D

huilen snachts, tot hoever laten jullie dat gaan? Ik merk datik er overdag weinig moeite mee heb, maar snachts kan ik het echt niet lang aanhoren...... Ben benieuwd hoe jullie dat doen en ervaren.

all,
    vanmorgen wezen babyzwemmen. Was erg leuk. Om 9 uur had een vriendin van me peuterles, dus daar hebben we gekeken en om 9.30 waren wij aan de beurt. Lieke heeft het daarna nog volgehouden tot 10.30. Na het aankleden viel ze als een blok in slaap. Nog even wat gedronken daar en om 12.00 waren we thuis. Tijd voor de 2e fles :D kwam mooi uit!

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Bedoelde meer met die site die ik daarboven noemde, zij zoeken zulke dingen verder uit..

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    's Nachts huilt Danian eigenlijk nooit hij jengelt meer, maar zodra ik het hoor geef ik hem wel de speen, want anders lig ik er echt na te luisteren en ben ik klaar wakker.
    Gelukkig doet hij dat de laatste 3 nachten niet meer, hopelijk blijft dat zo:)
    Dus Lieke heeft zich goed vermaakt in het water.
    Leuk is dat met die kleintjes en slapen doen ze daarna wel.
    @ Friezin: De klok gaat van zaterdag op zondag terug, dus niet vannacht al:)

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mama, oh super zeg dat zoë het zo goed doet!
    Hier hoef ik eigenlijk ook nooit meer te rekken. Maar de ene keer houdt ze er 3 uur tussen andere keer 4 uur soms 4,5
    Heel verschillend nog.
    Maar eerst spelen voor de fles dat lukt haar eignelijk nog niet. Moet ze nog leren ;)
    Maar ik zit hier nog op 5 flessen hoor. Ze is ook wel eens om 7 uur wakker en dan zou ze savonds om 7 uur de laatste hebben en dat vind ik eigenlijk gewoon te vroeg.
    Hoe gaat het bij jou dan als je moet werken of hoef je er dan niet zo vroeg uit?

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Sam weet je zo onder welke cao je valt?

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Ja Lieke is natuurlijk ook een stukje jonger en lichter hé, dus logisch dat ze nog op 5 zit! Fijn dat ze het nu zo goed doet! Als ik moet werken (ma en woe) komt mijn moeder hierheen en die neemt Zoë mee als ze wakker wordt. Dus dat is ideaal, dan blijft ze in d’r ritme :). Hoe ga jij dat straks doen?

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Manlief is even 2 paarden zadelmak maken en als ie (heelhuids) thuis komt gaan we die schattige laarsjes bij Prenatal toch maar even halen :D

10. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    @ tamtam => zumba heb ik nog niet binnen. Na betaling krijg ik het binnen 14 dagen! Zo vreemd. Jij had het toch ook bij Tellsell besteld. O ja de klok terug..ik ben een beetje in de war met de dagen. Komt doordat onze vrienden langs kwamen en zij komen nooit op donderdag. Als ze langskomen dan is dit op vrijdag.
    Dus nu denk ik steeds dat het zaterdag is.

@ Jolan => 's nachts laat ik Thirsa altijd 10 minuten huilen. Als ze honger heeft haalt ze dit, als ze niet honger heeft slaapt ze binnen 10 minuten wel weer. Ik heb hetzelfde als Tamtam: ik lig ook niet meer lekker als Thirsa huilt/moppert. En manlief? Ach....die slaapt lekker door:x. Overdag gaat het mij ook makkelijker af, dan laat ik haar zo 15 minuten huilen.

@mama => ja nu nog kraamvisite en zondagmiddag ook weer. Hopelijk is het dan gedaan met die pret.

Groeten
    Friezin

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ja maar zoveel schelen lieke en zoë toch niet? 3 weekjes geloof ik. Lieke was 3 weken terug 6,5 kilo en denk dat ze nu toch wel ruim boven de 7 zit..... Ben benieuwd, over 1,5 week naar het cb.
    Als ik straks ga werken zal ze toch rond 7 uur eruit moeten. Ik 'moet' om 8 uur op mn werk zijn en daarvoor moet ik haar wegbrengen. Op weonsdag past mn moeder op, maar dan kan ik haar net zo goed ook daarheen brengen, want op donderdag en vrijdag gaat ze naar de gastouder en meot dat ook. Wel fijn dat je moeder het zo kan oplossen.
    Ben ook benieuwd hoe dat dan gaat met de laatste voeding, hoe laat die is enzo. Maar goed, dan is ze al 6 maanden, eer ik moet gaan werken en dan zit ze aan de bijvoeding.

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    friezin, ja ik hou het meestal 5 min uit en dan geef ik het speentje. Ben zo bang soms dat als ik haar meteen lang laat huilen dat ze echt wakker wordt....

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha lieke ligt al ruim een uur op de babygym. Ze ligt naar de tv te kijken, net nijntje, nu iets anders :D Volgens mij vindt ze het erg leuk hahaha.
    Oh zie nu wel dat er allemaal kwijl langs haar mond loopt, even schoonmaken :D

14. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    wat fijn dat de kleinjes het allemaal zo goed doen he,

hier echt een slaapkop hoor
    gisteravond om half 8 in bed en vanmorgen om 10 uur wakker,
    is om kwart voor 12 weer terug naar bed gegaan en slaapt nu nog!!
    snap daar echt niets van wou dat ik even bij kon slapen maar gaat niet lukken helaas ben klaar en klaar wakker

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou ik ben er klaar mee hier, ga naar huis.
    Zit een beetje te wachten op telefoontjes en als die komen kan ik zeggen dat er niemand is ivm vakantie.
    Ik ga dus ff langs de stad (salaris is gestort :D) en dan naar de winkel, ruitersportzaak en dan Jul ophalen :D

fijne dag/avond allemaal!!!!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    vind het trouwens toch wel weer erg leuk en gezellig om mee te kletsen hier!
    Merk aan mezelf dat ik aardig over mn onzekerheid heen ben gestapt. Tuurlijk weeti k soms even niet wat ik moet doen en twijfel ik, maar denk dat iedereen dat wel eens heeft.
    Voel me echt een stuk relaxter!! Bedankt nog trouwens meiden!!!

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    joehoe, salaris gestort :D nou shopse dan!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw, wat een lekkere slaapkop :D die heeft echt lang geslapen vannacht :D

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Volgens mij klopt er iets niet met mijn salaris, heb weer 200 euro meer als normaal!!!

ik ga shoppen!!! Nee moet ff sokken halen bij de hema, hebben ze lekkere met badstof voering :D

20. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Even spammen

Deel Deze Pagina