Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeieavond,

Bijdeze wil ik mijn ook graag aanmelden:D

Onze kleine meid JUULZ is van 8 juli, dus vandaag alweer
    8 daagjes oud:)

Ik zal niet zo heel veel online zijn ivm de kleine meid, en de andere kids die hebben vankantie

Nog fijne avond all.

een foto van de kleine meid;)

Liefs loulou Bekijk bijlage 4400

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je zit een maandje verkeerd!!! Maar wat een gave naam heeft je meisje gekregen!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    tip: Klik hier

en met onderstaande code kun je gratis een XL foto aanvragen. Je hoeft zelfs geen verzendkosten te betalen. Is altijd de moeite waard toch?
    Hier de code: VRM2909

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Ilse hmmmz ja bij het cb zei die mw zelfs dat hij niet te hard moest gaan kwa groeien en de ka vond het volgens mij ook goed.:)Hoeveel drinkt Eva nu?

@marloes goede tip!!

zo ik ga nog even sigaretje roken (slecht ik weet het;)) en dan denk ik richting mn mandje,als Jason het toe laat en dan vanaf morgen proberen om aan de 6 flessen te komen.

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hey dat is gaaf, wij hebben ook de veronica. In welke staat dit? Van deze week of volgende week?

Is jouw code nog wel te gebruiken, omdat er op de site staat 1 print per klant?

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja iedereen heeft dezelfde code

7. Koekeloerie

Wij zitten nu op 5 flessen. Mevrouw heeft een ritme van om de 4 uur (en snacht slaapt ze lekker door joeppiee!!) Ze komt aan gemiddeld 600 cc per dag (hou het bij in een boekje). De ene keer een fles van 150 + 5 en andere keer drinkt ze niet meer dan 85 cc uit een fles van 150+5...

8. Koekeloerie

oh hihi handig!!!

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Joa...makkelijk heh zo'n draagzak...ik ben gisteren met Finn in de wagen met de hond gaan wandelen (omdat hij er nog in lag omdat ik bij mn zus was geweest) maar in zo'n zak is veeeeeeeeel makkelijker!
    @Mama...vind het erg stom! Je kan toch even bellen als je geen zin hebt of niet kan...zei al tegen mn moeder dat ik echt geen nieuwe afspraak maak..ze bekijken het maar!
    @Aaliyah...dat is even schrikken meid! Maar haal je geen gekke ideeën in je hoofd voordat er iets concreets is gezegd! Dan maak je jezelf alleen maar gek! Sterkte!
    @Gaby...oei akelig! Hopen dat het snel minder is...jeuk is vreselijk!
    @pm2b...nou van dat speentje vind ik echt raar! Dat zou mijn moeder ook echt niet doen! Dat je het bij je eigen baby doet oke..maar bij die van een ander vind ik erg raar...helemaal omdat je hebt gezegd dat je het niet wilt!
    Het is jouw kindje dus wat jij wilt gebeurd! Ook al vinden anderen van niet...als jij wil dat er doekjes gebruikt worden...dan doen ze dat maar...
    Je stelt je niet aan vind ik!
    @MvB...Wauw...wat een verhaal...en wat een navelstreng zeg! Gelukkig dat daar niets naars mee was...4 keer om zn nekje..tjeemig!
    Wel een lekker ding hoor!
    Hoe vind Britt het?
    @Marloes...ik dacht ook dat dat alleen bij bv was...en als het ook bij fv is heb ik er iig nog helemaal niets van gemerkt! haha!

Vanavond even bij mn oma geweest met mn zus, zwager en moeder...Finn heeft een hele poos met mn zwager gespeeld...die zat naast hem...en Finn begin hem zo eens te bekijken en begon hem helemaal na te doen...als Reindert zn tong uitstak deed hij dat ook...deed hij zn mond helemaal op...Finn ook...en ga zo maar door...echt supergrappig...en een lol dat hij had...en lachen! Echt gaaf...het lukt me alleen niet om er een foto van te maken...zodra de telefoon of camera tevoorschijn komt doet hij het niet meer! Pestkopje!

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb trouwens Debke al een even niet gezien...of heb ik dat mis?

En Smiley al helemaal al een poos niet...

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zijn ze ook niet online geweest?

12. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    AHHHHHHHHHHH, sorry zie nu pas dat ik bij de juni mama's zit
    i.p.v JULI.

ga naar een maandje verder

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Hier ben ik hoor hihi!Sarah lief dat je aan mij dacht!
    Ik heb t afgelopen week ontzettend druk gehad...en we gaan morgen een weekendje weg met de schoonfamilie!Dus dan zal ik er ook niet zijn!Hoop snel wat meer tijd te hebben en weer lekker mee te kletsen!!!

Gaat alles verder goed hier?
    Met ons gaat t super...Damien heeft zijn eerste prikjes gehad en hij is weer gemeten en gewogen:Hij weegt nu 4495 gram en is 55 cm!Hij groeit zo hard!
    Dinsdag was ie alweer 2 maanden...de tijd vliegt!

Nou dames,allemaal een heel fijn weekend toegewenst!En tot volgende week!

Liefs Debbie en Damien

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal,

@Pretty: Fijn dat je opa er weer bovenop gaat komen. En rare acties van je moeder…

@MvB: Fijn dat Jay het zo goed doet. Hij is wel heel snel met alles zeg!

@Bab: Fijn dat het met de jongens zo goed gaat. Klote dat het met jou minder gaat, hopelijk ben je er snel vanaf!

@Marloes: Ik heb altijd geleerd dat kindjes die fv krijgen ook regeldagen hebben, omdat het kindje nou eenmaal niet weet of hij bv of fv krijgt. En we hebben hier toch wel een soort van regeldagen gehad en zijn daarna opeens overgegaan van 8 naar 6 flessen…

@Debke: Veel plezier bij je schoonfamilie!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ben trots! Zoë heeft gister om 22.30u haar laatste flesje gehad en kwam vanochtend om 05.00u pas weer! :)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Thebe | Kraamhotel De Meiboom: 1000 keer beschuit met muisjes

Op 1 juli is in Thebe | Kraamhotel De Meiboom de 1000e baby geboren. Haar naam is Rebecca. De geboorte is een mooi moment voor de kersverse ouders, maar ook voor het Kraamhotel. Op 9 juli wordt de 1000e bevalling officieel gevierd in het Kraamhotel.

Voor deze gelegenheid is er speciaal voor Thebe | Kraamzorg een herkenbaar kunstwerk ontworpen dat op 9 juli wordt onthuld. “Het is voor ons een blijvende herinnering aan de 1000e geboorte in het Kraamhotel, maar we willen dat het voor iedereen zichtbaar en bruikbaar is”, volgens Marijke Megens, directeur van Thebe | Kraamzorg.

Kraamhotel

“Bevallen in het kraamhotel is eigenlijk net als een bevalling thuis. Er is aandacht, privacy en rust en de eigen verloskundige begeleidt de bevalling”, vertelt Marijke Megens. “Alles is aanwezig voor een normale bevalling. En mocht er zich tijdens of na de bevalling iets voordoen, kunnen we uitwijken naar het naastgelegen TweeSteden ziekenhuis of het St. Elisabethziekenhuis. Voor veel ouders is het een voordeel dat er de eerste dagen na de bevalling 24 uur per dag kraamverzorgenden aanwezig zijn om hen met raad en daad bij te staan. Dit wordt door de jonge ouders erg gewaardeerd.”

Kwaliteit

Thebe | Kraamzorg beschikt over het HKZ-ISO 9001 certificaat en het WHO / UNICEF certificaat Zorg voor Borstvoeding van de stichting Zorg voor Borstvoeding. “Dat laatste hebben we al vanaf 2007, maar in mei 2009 hebben we een hertoetsing gehad. En het resultaat mag er zijn: cum laude geslaagd. Daar zijn we natuurlijk erg trots op!”, zegt Megens.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dan woon jij trouwens wel in de buurt PM2B! wij kunnen/moeten nl ook, als we willen naar dat kraamhotel

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed zo Zoë

19. Kejay

Kejay Niet meer actief

Hmmm, bij mij zegt de site: "er zijn geen producten gevonden"

20. marloes80

marloes80 VIP lid