Ja ik vind de tijd ook niet erg.... straks als ik moet gaan werken zal ze wel om 7 uur wakker moeten worden. Maar vraag me een beetje af hoe ik dat 'moet' doen met 4 flessen waar ze op dit moment toch wel naartoe gaat denk ik. ooh bergschen hoek is hier in de buurt , ik vind het een leuk idee!!!
snieke, oh had heel jouw berichtje neit gezien. Jammer dat je niet zo veel tijd meer hebt, maar heel begrijpelijk! Hopelijk zien we je af en toe nog eens langsschuiven
Hahahaha inderdaad ja, wat lijkt dat lang gelee... En ik woon tussen Middelburg en Goes, even terugkomend op je Ikea vraag. Dus Breda is voor ons het dichtst bij.
Waar woon jij dan in N-B? Ligt er maar net aan waar in de provincie je woont, want als je in het westen woont wonen we bijna naast elkaar. Voel me ook een beetje triest hier hoor als enige zeeuw
meris, een vroeg drama? oh je... hopelijk trekt ze eht een beetje bij vandaag. Ik moet ook nog maar afwachten hoe het morgen gaat hoor. Wie weet bedenkt ze zich morgen in eens haha. Oh, trein en kinderwagen dus geen goed plan?!?! Dat is jammer. Waar woon je in zeeland? mijn moeder en dus mn halve familie is zeeuw. Komen uit zierikzee.
@Jolan: Ik zal erover nadenken. Lijkt me zon gedoe met de kinderwagen in de trein. @Meris: In Den Bosch..
mama, in principe hoef je niet over te stappen , en gaat er gewoon een trein rechtstreeks naar rotterdam, maar je moet het wel zien zitten natuurlijk!
Ik weet weer waar je woont, in een zelfde soort dorp als wij. Das een flink eind voor de ikea. Gelukkig hebben ze in Breda een mooie woonboulevard en rijd je bijna nooit voor niets. Ik kan er altijd slagen en de prenatal is onwijs groot daar. Als dan al niets vind dan neem ik daar wat leuke dingen mee
@Bloempje: Leuk en lief initiatief! Voor mij is het nog steeds wel een eind. Nog zeker zo'n 50 minuten, maar goed. Denk dat er weinig in de buurt komt.
nee, ik geef nu 4 flessen, om 7 uur, 12 uur, vier uur/half vijf en dan om 20.00/20.30 uur vind dat badzitje dat ik voorbij zag komen echt geweldig!! heb er zelf ook eentje, maar dat is niet zo'n leuke als die!! ook die site van dat houten speelgoed was leuk marloes! gave kar! zag ook een roze "scooter" hahahahah vind ik ook geweldig van hout! leuk voor sinterklaas/kerst en dr 1e verjaardag!
ik zal op het andere forum is een lijstje gaan maken, met wie in principe interesse heeft, welke dag het beste uit komt en misschien een carpool lijstje? ik ga wel even kijken!
@sarah Jason moet morgen naar het zh omdat hij slecht drinkt en veel slaapt. Ze willen hem observeren voor 5 dagen at least. @laura dikke knuffel en superfoto van die liga!!!! @ilse echt zoooo schattig die foto van Eva! @mama wat heeft Zoe toch mooie ogen zeg..! @tamtam wat goed dat Danian rolt @meeting ik kom denk ik niet zou het wel leuk vinden om jullie in het echt te zien maar sommige wonen zoals mama, zo ver weg en ik heb geen rijbewijs en heb dus ook geen zin om met het openbaar vervoer te reizen met kinderwagen dat is alleen maar irritant @mezelf ik ben nu echt verkouden/ziek voel me helemaal klote gisteren op mn werk al. Nu 3 dagen vrij. Gaan straks naar mn ouders, daar eten en morgen.... Zie er zo tegen op zeker omdat ik nu ook nog es niet lekker ben. Jason heeft goed geslapen ik heb uitgeslapen want vriendlief heeft de fles vanochtend gedaan. Zo en nu ga ik Angel verder kijken (zijn weer met de box begonnen)