ilse: zou je hetzelfde gevoel hebben, als jouw eigen moeder dit gedaan had? soms ben ik zoooooo blij dat ik mijn sm nooit zie
ik ga idd vanaf morgen gewoon om 7 uur de fles geven. Dit werkt niet zo. Nu net viel ze om 18.30 in slaap en heb haar om 19.30 wakker 'moeten' maken voor de 4e fles omdat anders de 5e te laat wordt. Dit werkt niet zo, ik vind het zielig als ik haar wakker moet maken. Ben benieuwd morgen. meeslepen van kind, als wij ergens op visite gaan waar we langer zullen blijven nemen we altijd het campingbedje mee. Anders zitten wij idd met een chagrijnige lieke. Dan kan ze lekker naar bed. Bij opa en oma staat standaard een camping bedje.
Ach wat rot zeg..uhhmm weet niet of het al gezegt is maar misschien een sprongetje? Ik zie dat ze ruim 4 maanden is. Met 4.5 maand is er weer een sprongetje en die kondigt zich aan met huilerig, hangerig en humeurig. Vind wel heel rot voor je. Even huilen mag, maar niet in de put gaan zitten hoor, kom op doorzetten . Dikke knuf
het is idd een beetje vreemd dat ze het niet gewoon zegt. Maar ik denk ook dat je je snel irriteert aan dingen die ze doet, door de situatie. ( dat merk ik in zulke gevallen namelijk bij mezelf) Anders zou je denk ik niet zo boos worden.
ja. Ik zou over de zeik gaan. Het enige verschil is dat ik dit gelijk zou zeggen en nu krop ik het allemaal op.
idd, ik denk dat je een ander gevoel zou hebben als het je eigen moeder was, of iemand die jou wel ligt. Er spelen nu veel irritaties en emoties.
hmm ik ben dus debiel aan het reageren... Klopt hoor ik irriteer met echt aan alles wat ze doet. Maar weet je het probleem zit hem nu ook dat ik haar wekelijks moet zien. Voorheen zag ik haar 3 weken niet en nu minimaal 1x per week. En ze werkt me zo op m'n zenuwen... Denk dat ik dat maar eens moet bespreken met m'n vriend. Misschien dat we toch eens aan een gastouder moeten gaan denken.
meid, jij reageert helemaal niet debiel! Als jij het zo voelt, dan mag je dat best zeggen!Maar ik denk wel dat het enigzins te maken heeft met de irritaties aan haar. Een gastouder is misschien wel een goed idee...... het lijkt me niks om mn kind achter te laten bij iemand die ik niet vertrouw of die mij irriteert.
ben je bang dat je ruzie gaat maken met haar? Je moet toch wel duidelijk kunnen zijn... anders wordt het rijtje ergernissen alleen maar langer...
@Jolan: Laten jullie Lieke alleen overdag in het campingbedje slapen of ook 's avonds? @Ilse: Kan het me wel voorstellen, zou het ook niet leuk vinden als mijn moeder dat zou doen zonder het even te zeggen. En met een zieke thuis, zeker nu met die mexicaanse griep is ook niet ideaal. Op zich geen drama, maar kleine moeite om het even te melden... Mss toch maar aan een gastouder denken ja, voordat het dalijk een keer misloopt en je 'ruzie' krijgt.
je reageert trouwens helemaal niet debiel!!! Eva is jouw (jullie) kindje en van niemand anders... en dat zij op wil passen is heel fijn, maar dan wel open en eerlijk
@mam: Ook hier speelt het st marten niet echt. Maaaar voor het geval dat heb ik wel wat lekkers klaar liggen. Dus jullie mogen ook al lekker aan de groente en fruit. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Met wat ga je beginnen? Wat een leuke foto van vorig jaar haha, hij kijkt inderdaad heel vrolijk hihi @Sam: Neeeeee jeetje mina wat erg voor jullie dat Sven ook nog zn baan kwijt raakt. Ondanks dat je er al rekening mee hield is het dan toch wel een klap in je gezicht. En nu? Een uitkering misschien? Ahh die clinic clowns zijn echt goed he. Wat lief dat hij probeerde te zwaaien! @Mac: Had ik het toch goed begrepen. Vervelend meid. Ik hoop echt dat je er snel bovenop bent. Ook jij hebt genoeg voor je kiezen gehad sinds de bevalling. Hoe was je zwangerschap eigenlijk? Die heb ik natuurlijk niet meegekregen. @Oh ex-vriendin van je broertje. Wel leuk dat ze nog interesse toont. Jeetje kerst.. alsjeblieft daar wil ik nog helemaal niet over nadenken aaaaaahhh. Testament met voogdij akte hebben we niet. Wel raar dat hun achternamen niet genoemd worden. Misschien even nabellen? @Debby: Jaaaah dat gevoel heb ik inderdaad. Jij geeft mijn gevoel nu woorden. Ze doet inderdaad alleen aardig omdat ze bang is dat ik haar anders dwarsboom om Eva te zien. Hoe vaak wij al niet weggekeken zijn naar een ver land Dus het diner was geslaagd. Klinkt ook heel leuk. Was het gezeldschap groot? @Sarah: hahahaha I know what you mean. Ik begrijp je volkomen. Ik zou ook gewoon niet gaan hoor. Daaag je neemt Finn niet mee naar een restaurant en de 1e kerst hem alleen laten is natuurlijk geen optie. Makkelijk praten hoor vanaf hier Och arme Finn, was hij zo geschrokken. Is natuurlijk ook weer heel raar in het donker. @tamtam: heej ja mag je die voeding gaan geven? Wat goed! Hihi heb ik eindelijk eens een keer een goeie tip gegeven hahaha. Hoe is het eerste flesje gegaan?
@mama het was fijn Jason heeft jullie knuffel gehad hihi. @ilse ik zou ook pissed zijn en idd ook mijn eigen moeder. Zeker als de kids van mijn zus er bijv zouden zijn en die zouden ziek zijn ofzo. Vind niet dat je debiel reageer maar ik zou er wel over praten met haar. Of je nou een gastouder wilt of niet, want zulke frustraties moet je uitspreken anders krijg je ruzie denk ik.
Ja ondanks dat we wisten dat hij zn baan kwijt zou raken was het wel een klap. Het is klap,na klap. Mijn vader moet trouwens volgende week weer voor bloeduitslagen maar dat is waarschijnlijk gewoon goed. Hij moest wel langs de uroloog vanwege veel plassen. Het was leuk bij Jason. Hij zat bij de zusterpost hahah. Die draak was wakker geworden en ging huilen,zuster vertelde nog dat hij ook nog op schoot wilde hahah maar zij moesten eten dus lekker in zn wipper met twirley en hij kon lekker rond kijken. Toen kwamen wij, flesje gegeven. Hij had laten staan, maar vanmiddag ook wel. Dat vonden we, gek genoeg wel fijn want het ligt dus miss toch niet aan ons, want hij had bij de dagdienst dus ook laten staan. En hij moest net ook weer in bad want hij had mega dunne ontlasting tot zn nek zat het heeeel fijn hahhaaha.
Ja daar gaat het me ook om. Het maakt me niet uit dat ze haar in bad doet... geen enkel probleem (graag zelfs). Maar waarom zegt ze nu niet even dat ze ook een badje heeft gekocht en dat ze dat graag bij haar thuis doet. De logica is er voor mij ook gewoon niet. Ik heb hier een badje staan van over de 100 euro. Ze is hier, ze loopt langs dat badje. Waarom moet het bij haar thuis? en waarom zeg je dat niet. En precies... het belangrijkste: Er zit gewoon een zieke bij haar thuis! Waarom neem je het risico om een kind van een ander daar aan bloot te stellen. Ze had ook kunnen beslissen om bij ons op te passen. Maar goed... ik denk er misschien te veel over na. Vermoedelijk loopt dit bij mij een keer hoog op en gooi ik er alles uit en zeg ik dingen, die ik beter anders of niet had moeten zeggen. Tijd om met m'n vriend te babbelen
Oef ja, dat is inderdaad (heel dubbel) fijn. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. Misschien wel verborgen reflux? Ik hoop dat ze snel vinden wat het is en dat je hem weer lekker mee naar huis mag nemen. Gelukkig gaat het met je vader ook weer beter. Super goed nieuws. Hopelijk zijn de uitslagen van de uroloog ook goed en is het een controle kwestie. Kijk daar is het eerste zonnestraaltje
@ilse hihi ja toch een beetje zon voor ons! Ik hoop dat ze snel vinden wat het is want ik wil hem niet langer kwijt. Heb er al wel minder moeite mee dat hij er niet is,maar je mist toch wat... Hihi jij ook al zo een lange lijst met ergenissen ik ook. Ik ga het wel als het wat rustiger is in ons leventje (kan dat???) met haar bespreken. Omdat ik geen zin meer heb in onnozele ruzies omdat zij bepaalde dingen wil of verwachtingen heeft ofzo. Of zichzelf oh zo zielig vind.