*breekt in* ik heb me nooit aangemeld bij de juni 2009 ,mama's maar ik ben er wel 1 dus wil me graag bij jullie voegen Jayden is geboren op 5 juni bij een zw duur van 40+3 hij woog 3000 gram en was 51 cm lang. en ik beloof plechtig dat ik hier nu zo nu en dan zal komen kijken.
sam een dikke knuffel voor jou! Kruip maar lekker tegen je vriend aan. Gelukkig zie je hem morgen weer!
jah gaat echt super! hij is een lief en tevreden mannetje. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik niet alle 1300 pagina's ga terug lezen en dus net echt weet wat er speelt in dit topic. maar ik zal vanaf nu alles goed bij gaan houden
we hebben geen lijst meer Cilla... er staat er een op de eerste blz van dit topic... maar daar zijn veel meiden van weg en weer nieuwe bij gekomen..
hahahahah nou het is je vergeven hoor! ik ga lekker slapen! tot morgen allemaal! en nog 3 en we hebben de datumprikker vol! er staat er nu 1 op 60% dus ziet er goed uit!
Goedemorgen allemaal!!!! Ze heeft lekker geslapen, maar 1keertje wakker geweest voor haar speen dus ik ben weer heppie. Nu maar hopen dat ze vannacht ook lekker slaapt want dan logeert ze bij opa en oma. Papa en mama gaan lekker een avondje weg.
Welkom Cilla, weet waar je aan begint he? Er wordt hier heel wat afgekletst! Sam, hoelaat mag je weer naar je pop?
@Sam: Wat fijn dat de zusters hem bij zich nemen als hij huilt! Vandaag of morgen evaluatie toch? @Ilse: Ja het is mss beter als hij zijn moeder erop aanspreekt dan jij.. @Jolan: Ja mijn ouders hebben een heel kamertje voor haar, maar ze is daar ook 2x per week als ik ben werken. Ik vind het zo rot om haar s avonds mee te nemen na haar laatste flesje. Doen jullie dat wel? Ben zo bang dat ze dan s nachts niet meer doorslaapt. @Stephanie: Je kunt het proberen, hier gaat het veel beter op 4x210. Veel meer rust! @Cilla: Welkom! Had je al weleens voorbij zien komen @Meris: Leuk! Wat gaan jullie doen? Hebben jullie dit gelezen? http://www.telegraaf.nl/binnenland/5177338/__Vrees_voor_zeer_jonge_griepdoden__.html?p=1,1 Vind het nu wel akelig worden hoor..
Werkze! Er is een paar dagen geleden een meisje in Zeeland overleden, dan komt het wel erg dichtbij ineens... We gaan naar de comedy explosion in de schouwburg, nu maar hopen dat het echt grappig is. Mijn moeder past hier altijd donderdags op als ik moet werken, dus dan is het net zo makkelijk om haar dan een nachtje naar haar te brengen.
Oh, lees net dat ze geen mex. griep had. Dat had ik nog niet meegekregen. Gelukkig maar. Naja, het blijft lullig voor de familie natuurlijk..
stephanie, ik zou gewoon 4 flessen gaan proberen. Kijken of het lukt. aaliyah, knuf, jullie doen het hartstikke goed cilla, gezellig dat je mee komt kletsen, welkom! Wel flauw dat je geen 1300 pagina's gaat terug lezen haha meris, fijn dat je lekker hebt kunnen slapen. Lekker een avondje weg vanavond. Gaan jullie iets speciaals doen? Oh lees het al, gezellig! Veel plezier! mama, het is hier nog nooit voorgekomen dat ze de laatste fles ergens anders rkijgt. We zorgen altijd dat we thuis zijn dan. Maar het zal binnekort vast een keer gebeuren als ze naar 4 flessen gaan. Bij jullie al wel een keer voorkomen? Getsie, akelig dat krantenbericht...... heb me er eigenlijk nooit druk om gemaakt, maar begint nu een beetje eng te worden. all, goede morgen trouwens Hier een lekker nachtje gehad. Om 7.15 werd lieke wakker en heeft nog tot 8 uur liggen kletsen en gillen in dr bedje hahaha. Toen toch maar de fles gegeven.
goedemorgen dames, ben hier zo brak als wat vanacht slaapdienst gehad op me werk en moest er om kwart over5 uit omdat er flink wat bewoners onrustig waren, dus weinig geslapen. denk na me werk blijf wakker want jamy zal rond half 8 wakker zijn, nou had beter naar me bed kunnen gaan want meneertje slaapt dus nog. mama heeft hier de ramen al van buiten gezeemd, hondje is al uit geweest. de wc is al gedaan straks als iedereen wakker is even boven stoffen zuigen en badkamer doen is alles weer spik en span. en straks maar ff terug naar bed denk ik want anders ga ik dat dus niet volhouden he zag dat er in 1 1/2 dag gewoon bijna 20 pagina;s is geschreven. vinden jullie het vervelend dat ik alleen op de laatste 5 ff reageer. Wil eerst Aailiah even een dikke knuffel geven, hoop dat jason snel weer thuis is. Las dat er een clini clown bij jason was geweest wat mooi dat hij het zo leuk vond die clowns. Ik vind dat echt een geweldig initaitatief dat die er zijn, zouden er veel meer moeten komen zeg. Helemaal onder de poep las ik net, zo dun sprulleke ach tocfh lekker een keertje extra in bad. Verder wil ik even Cilla welkom heette hier op forum bij de juni mama's er wordt hier heel wat af gebept dus hoop dat je het bij kan houden. Friezin: Hoop dat het wat beter gaat nu met de kleine, Een dikke knuffel ook voor jou jolan: Hier heeft jamy heel duidelijk zijn ritme gemaakt, standaard om 7 uur in de avond is het huilen geblazen, dan wil hij de fles en naar bed toe, je hoort hem dan ook helemaal niet meer. tot de volgende morgen. tamtam: jou mannetje is dus ook niet zo heel zwaar zie ik al wel, gek is dat he dat er zo'n verschil in kan zitten. van kindje tot kindje sarah: ahhh die arme finn, snap dat het even schrikken was. ilse: Hoop dat je er met je schoonmoeder over kan praten, misschien helpt dat zoniet zou je misschien iets van een gastouder kunnen zoeken zou dat wat zijn misschien??? zit ook maar even hartop te bedenken hoor meris: zal ze geen last hebben van een sprongetje,
Goedenmorgen allemaal @meris wat fijn dat zo goed geslapen heeft. @mama werkse meid! Ik heb echt een beroerde nacht achter de rug Amper geslapen en lag vriendlief ook nog eens te snurken....Ben helemaal gesloopt. Om ongeveer half 11 ga ik naar mn poppie toe!!! Eerder heeft toch geen zin want dan slaapt hij denk ik. Ik ben niet zo bang voor die griep. De media klopt het lekker op en maakt ons allen lekker bang. Als je gewoon goed op je hygiene let en nadat je op openbare plekken bent geweest je handen ontsmet.... Er gaan zoveel mensen dood aan de griep jaarlijks en de meeste mensen die er aan overleden zijn hadden al wat onder de leden of gingen vrolijk door terwijl ze rust hadden moeten nemen met de griep die ze hadden....
joanita, zozo jij hebt al een productieve ochtend gehad!!! Ik moet hier ook nodig iets gaan doen.... maar heb echt geen zin. Straks maar eerst even gaan strijken.
@meris veel plezier trouwens met jullie avondje weg!!! @jolan lekker nachtje gehad zo te lezen @joanita zo jij bent lekker bezig geweest. Misschien kun je voortaan wat meer spaties/leestekens gebruiken het is soms heel lastig om je verhaal te lezen vind je het zwaar zo werken en een kleine?