Hee Meiden, Hoe gaat het hier nog met iedereen? Kheb weinig tijd meer gehad om te reageren sinds ik weer aant werk ben , gaat toch veel tijd in zitten werken en dan nog 2 kids verzorgen. en lara haar eerste tandje komt al door pff nu al haha Bij Iris kwas de eerste tand pas met 6 maanden @ Sam hoe gaat het nu met jason?
Goeiemorgen meiden! Cilla, welkom bij de club! Datumprikker, wat een leuk idee! Heb 'm al ingevuld hoor. Meris, fijn dat de nacht zo goed is gegaan! Leuk dat jullie een avondje uit gaan. Waar gaan jullie naartoe? Lees het al, leuk joh! Zijn wij wel eens geweest in Arnhem. Echt lachen! Mama, bedankt voor de tip. Geef je ook al een papfles in de avond? Kan de pagina niet openen maar de titel zegt genoeg. Ik kon me laten enten, maar zei gelijk dat doe ik niet. Nu ga ik zitten twijfelen. Ach, ze blazen het allemaal zo op omdat iedereen zich dan laat enten zodat het zich niet ssnel verder verspreid. Het is namelijk erg besmettelijk. Jolan, jij ook goede morgen! Hoe is het met je grietje? Aaliyah, balen va je rotnacht. Maar nog eventjes..... en dan mag je weer naar je ventje toe!!!! Hier net de eerste fles van 210 op. Hij ging zo leeg en ze is nu heel vrolijk. Gisteravond sliep ze om 19:00 al. Tussendoor alleen wakker gemaakt voor de fles en om 8:00 was ze weer wakker. Hoe is jullie dag? Ik loop straks naar de stad, grotere fles halen. En moet werken van 15:00 tot 23:00.
@sanne leuk wat van je te lezen! Ik ga straks weer naar hem toe dan weet ik hoe de nacht is geweest. @stephanie ik mag hem ook halen omdat ik in de zorg werk. Ik doe het niet, ze blazen het naar mijn idee idd op. Ik vind dat er te veel onduidelijkheden zijn over het vaccin. Werkse alvast vanavond!! Ik heb niet zoveel plannen. Als ik het zh kom dan ga ik denk ik nog even de stad in verder niet veel en vanavond dan weer naar Jason.
hallo dames, datumprikker is ingevuld. aaliaah, zal voortaan er op letten bedankt voor het dorogeven en je vroeg ook of het heftig is zo te combineren, de ene keer wel andere keer niet. gisteravond was heftig op de unit veel mensen onrustig, was er ook een dame die heel te tijd op bed klom dus hele tijd de sensor af, trok ze haar sonde er nog uitwas ook heel gezellig iemand die flipte omdat er niemand antwoord gaf tijdens het eten. de ander volledig gefixeerd op zijn sigaret, ja dan is het wel heftig hoor en dan vanacht er ook nog uitgeroepen omdat er 3 bewoners onrustig waren, en dan mag je er niet alleen op af. ja dan is het wel heel heftig hoor moet ik zeggen en dan nog een kleintje ja wel maarja ja moet alleen morgen nog werken en dan ben ik 4 dagen vrij dus dat is wel lekker. ( zo beter alliahh )
@joanita ja is wel wat beter ja Het is anders zo lastig te ontcijferen omdat je ook geen hoofletters gebruikt en sommige zinnen niet een punt of komma. Ben een muts hoor wat dat betreft hahaha. Maar anders snap ik soms niks van je verhaal ook zo l*llig als je een heel verhaalt typt.
nee joh vind het fijn dat je dat tegen me zegt, Me nederlands is nie zo erg goed eerlijk gezegt, ben in dat opzicht een echte brabander hoor, typ het liefst KEEII PLATT hahahahaa
Goedemorgen dames, @ Joanita: Klopt Danian is niet heel zwaar terwijl hij bij de geboorte wel over de 8 pond was. Hij komt niet zoveel aan. @ Jolan: Lekker dat Lieke zo goed geslapen heeft. @ Aaliyah: Fijn dat je zo weer naar je mannetje kunt, maar minder dat je zo'n vervelende nacht hebt gehad. @ Cilla: Welkom Danian heeft gisteren om 17.15 uur de 4 e fles gehad van 200 cc in totaal met 3 gewone schepjes en 3 forte schepjes en leeggedronken. Om 19.15 uur sliep hij. Hij werd om 20.15 uur heel even wakker, maar sliep weer verder en om 22.15 uur hebben we hem wakker moeten maken voor de fles. Hij vond het niet zo leuk, maar heeft wel de hele fles van 200 cc leeggedronken. Vannacht kwam hij om 4.15 uur De speen gegeven en toen om 6.00 uur, dus ik ben blij. Om 6.15 uur de fles(weer 200 cc helemaal leeg) en toen heeft hij tot 8.30 uur geslapen. Kijken hoe het nu overdag gaat, maar ik ben tevreden zo.
Aaliyah, ik vroeg me af hoe het nou is afgelopen op je werk. Ze wilden je toch geen vrij geven voor de zh-opname van Jason? Heb vast een boel gemist hoor, maar ben je nu wel vrij?
ja met lieke gaat het super. Is zo'n vrolijke meid, we genieten er echt van! Fijne dag vandaag, en werkse alvast. Ik ga zo naar de markt, brood halen, rompers bij de hema en kijken of er bij de kruidvat nog billendoekjesi nde aanbieding zijn
Wij hadden hetzelfde idee! Goed dat je het zegt, was bijna vergeten dat het woensdat was. En de billendoekjes zijn idd in de aanbieding bij de kruidvat.
Ja ik heb zorgverlof ik wist eerst niet hoe of wat ik wilde. Alleen ik weet nog niet hoe ik het moet doen als hij langer moet blijven ben dit weekend iig vrij maar ik heb maar een contract van 24 uur... @joa geeft niet hoor hahah maar ik ben gewoon een muts wat dat betreft ik hou van goed geschreven tekst hahaha.
oh dat is super , dan ga ik die meteen halen straks, want sinds lieke aan de flesvoeding zit gaande billendoekjes erg hard. M Met bv had ze maar 1 keer inde 5 dagen een poepluier, nu 2 keer per dag....