Ik ben helaas al wel weer ongesteld geweest:x Bij mijn zonen was ik het pas als ik gestopt was met bv
Kan het dat je je eigen kind weleens vervelend vindt? Ik heb vandaag zo'n dag... Haar ochtendslaapjes duren tegenwoordig 45 minuten, veel te kort want ze is echt nog moe. Dus is ze heel jengelig en terug naar bed wilt ze niet. Helaas geen tijd om te wandelen, anders had ik dat even gedaan. Ben het ook helemaal niet van haar gewend. Misschien toch nog de klok die haar dwars zit, anders noem ik het maar een sprongetje haha.
ja hoor, je mag je kindje best een keer vervelend vinden . En gooi he t gewoon op een sprongetje joh, hahaha, dan komt het allemaal weer goed .
Had haar uit ellende maar even in bed gelegd, dan kan ze daar even miepen. Maar nu is het flestijd en slaapt ze haha. Dan maar ietsje later!
Heb net een heel stuk getikt, maar daar werd niet echt op gereageerd of er is over heen gelezen. Dus nu nog een keer. Doe geen rijstebloem meer in de laatste fles daar wacht ik voorlopig even mee. Geef sinds gisteren voeding voor hongerige baby's in combinatie met gewone voeding en vannacht is het beter gegaan. Hij lag om 19.15 uur te slapen en om 22.15 uur hebben we hem wakker gemaakt voor de fles die dronk hij helemaal leeg. Daarna kwam hij om 4.15 uur de speen gegeven en toen om 6.00 uur, dus mag niet klagen. Krijg iets meer slaap nu gelukkig. Na de fles van 6.15 uur heeft hij nog tot 8.30 uur geslapen. Nu afwachten hoe het vandaag gaat met de forte voeding, want moet nu wel om de 4 uur gaan voeden en dat was nogal een probleem, omdat hij vrij snel weer honger had, dus kijken hoe dat nu gaat.
Ja tuurlijk mag dat ik heb dat ook hoor. Soms weet je niet wat hij wil konden ze dan maar praten haha