Ja wel maar ik had net een nieuwe doos gewone voeding opgehaald, dus een beetje zonde als die niet gebruikt wordt.
Ik vond dat hij gisteren wel veel sliep, maar dacht dat dat door de wintertijd kwam. Vannacht werd hij ineens wakker om 3 uur, 4 uur, 5 uur en om 7 uur heb ik hem wakker gemaakt. Hij was gisteren verder wel vrolijk, maar denk toch niet helemaal in zijn hum.
ik lees dat de billendoekjes in de aanbieding zijn, die ga ik zo even halen! @aaliyah sorrie ik heb gemist wat er met jason is, waarom krijgt hij een ziekenhuisopname?
Ik kan heel moeilijk een schema geven, want dat ligt er maar net aan hoelaat ons dametje wakker wordt. Ik probeer de eerste fles niet voor 7.30 te geven en dat lukt bijna altijd. Ze heeft in totaal 4 flessen van 210/7. Eind van de ochtend, voor haar 2e fles, meestal fruit en eind van de middag/begin van de avond groente. In haar laatste fles krijgt ze rijstebloem, die is meestal rond een uur of 8 a 9. Maarja de tijden kunnen flink wisselen, ligt maar net aan de slaapjes. Het was mij ook al opgevallen over de schoonmoeders ja. Ben weleens heel link op haar geweest, maar over het algemeen heb ik hier geen klagen hoor. Gelukkig. Het lijkt me heel vervelend, zeker als je een kleintje hebt, dan veranderen de verhoudingen ook weer.
ik ben even een beetje aan het terug lezen @bloempje mooie foto's. @aaliyah gelukkig gat het beter met jason. @ongesteld hier al na 3 weken! @2de kindje haha daar denken sommige al snel aan, hier is levi de 2de maar een derde zie ik echt niet zitten. @stephanie hoe is het afgelopen met de hond, erg raar van die mensen hoe lang hebben ze de hond al?
@bloempje prachtige foto's, lekker bos met haar hihi @nath wat zielig voor Julian dat ie ziek is Kan je echt niet eerder weg? Geef hem maar een knuffel van mij en Jason @mandy hij ligt ter observatie voor zn drinken
Heerlijk weer bij mn poppie geweest!! Heb lekker lang met hem geknuffeld en gespeelt. Ook heeft een pedagogisch medewerkster ons opgenomen met camera en dat hebben we daarna geevalueerd. Ze dacht dat hij snel zou gaan praten omdat hij nu al veel probeert te brabbelen. Komt omdat wij veel tegen hem praten. Ook is hij snel afgeleid, wil hij alles zien en weten en pakt hij heel veel prikkels op. Daarom moeten we hem als we hem thuis zn flesje geven op een rustige plek die fles geven zodat hij niet veel prikkels krijgt. Het gaat verder goed met hem,ze zien niks raars aan zijn ontlasting of urine hij is nu alweer 6 kilo!!! Wanneer hij naar huis mag weten we nog niet. Hangt ook van onze thuis situatie af, door alle stress die we hebben.
@sam snik snik vind het echt heel rot voor jullie! @cilla24 welkom hier! @meris veel plezier met je avond je weg! @mama197 vind het ook wel eng ja met die griep. @jolan fijn dat je een lekker nachtje hebt gehad! @joanita oh balen dat je brak bent, lijkt me best zwaar nachtdienst. @stephanie zo dat is een lekker lange nacht...ben jaloers hoor hihi @tamtam wel vermoeiend he dat snachts je bed uit, maar het went wel. LArissa sliep zondag een keer door van 9 tot 7 en ik was om 4 uur klaarwakker. Ben t gewoon gewend geraakt. @bloempje wat een haar, mooie meid hoor! LArissa is ech helemaal kaal! hihi. @natja ik merk wel dat ik nu meer kan hebben van me schoonmoeder dan in het begin, mischien toch hormonen en emoties die nu wat minder worden. @mandy ik heb geen schema hihi het is hier elke dag weer een verassing. Geef nog geen groente of fruit. @sam wij werden ook gefilmt toen in het ziekenhuis. Leuk is dat he wat ze je dan laten zien aan de hand van dat filmpje. Zo heb alleen op vandaag gereageerd.Ik word thuis steeds na 2 minuten van internet gegooid. Zo irritant, ben nu op me werk dus kon weer ff lezen hihi. Verder gaat alles hier zijn gangetje, larissa word nog steeds elke nacht 4 uur wakker. De medicijnen helpen wel goed. Ze krijgt nu ook tanden onder, heb op advies van het kdv een tandenborstel gekocht en masseer daarmee het tandvlees elke avond, vind ze heerlijk. Verder heb ik nog ontzettend veel last van mijn hechtingen dus ik ga ff naar de dokter morgen. Heeft iemand anders dat ook? Mijn man wil nu ook al voor een tweede maar ik niet, ik ben bang dat ik het niet red met 2 kleintjes. Fijne dag allemaal!
@petra wel fijn dat de medicijnen helpen!! Zo ook al tandjes jeetje wat gaat dat hard zeg. Mijn hechting was er heel snel uit. Maar soms als ik te zwaar getilt heb op mn werk of veel gedaan heb dan voel ik het wel aan mn onderkant. En soms ook wel echt mn puni zelf Nog bedankt voor je sms!!!!! Ik zou ook niet voor een 2e gaan nu al, lekker even genieten meid. Zeker met de start die jullie gemaakt hebben. Dat filmen is leuk he heb jij ook de dvd mee naar huis gekregen? Kon hem kopen voor een eurrie of zelf een dvd mee nemen.
@cilla welkom hier! Wil je geen 1300 paginas teruglezen? Waarom nou niet @meris leuk een avondje weg wat gaan jullie doen? @mexicaanse griep: ik probeer me er niet te druk over te maken... De telegraaf is ook wel een beetje een oproep krant he. @kruidvat billendoekjes: de zwitsal doekjes zijn in de aanbieding. 12 voor 19 euro, ik heb ze gisteren gehaald. Ik had hiervoor action doekjes 90 voor 1 euro. Echt niet duur maar ik vind ze niet zo lekker ruiken en ze zijn heel dun. Zwitsal vind ik toch het fijnst en anders pampers. Die van de kruidvat zelf vind ik echt smerig. @bloempje haha wat een melige foto! Geen idee of ze het lekker vond haha Wat een heerlijke bos haar heeft ze! @meris ik vind emma ook wel eens vervelend. Vooral als ik iets wil doen en zij begint te jengelen. @nathalie balen dat julian ziek is! Ik hoop dat het snel beter gaat! Zo wat een baalnacht heb jij gehad zeg! @natja, ja schoonmoeder zijn lastig. Ik kan op zich wel met mijn schoonmoeder omgaan maar in het begin heeft ze heel erg geprobeerd mijn man duidelijk te maken dat ik geen goede vrouw voor hem was. Op elke slak werd zout gelegd. Nou ja, dat vind ik geen basis voor een goede relatie... Mijn man is trouwens stapeldol op mijn ouders. Hij gaat altijd met mijn pa naar voetbal enzo en hij belt altijd mijn moeder voor advies. @sam wat is er precies mis met het drinken van jason? Drinkt hij te weinig/valt hij af? Sorry heb het gemist door mijn vakantie waarschijnlijk. Fijn dat het leuk was bij Jason en dat je goede tips hebt gehad!
ach gossie.... gelukkig is het nu inmiddels al bijna 3 uur, kan je lekker naar je ventje! Hopelijk knapt hij snel op.
gelukkig heb ik ook geen problemen met mn schoonouders en niek ook niet met mijn ouders. Zou het heel rot vinden als het met 1 van beiden niet zou klikken. Maar helaas heb je ze niet voor het uitzoeken, wij krijgen ze er gratis bij, maar de schoonouders krijgen ons er ook gratis bij haha
Ik ben ons ritme een beetje kwijt, omdat lieke naar de 4 flessen gaat (denk ik) Nu is het ongeveer: 8.00 fles 180+6 12.00 fles 210+7 16.00 fles 210+7 20.00 fles 210+7 Vandaag was de 2e fles pas om 12.30 en zullen de anderen ook verschuiven. Dit ga ik zo proberen. Vind het alleen moeilijk wat ik 'moet' doen als ze smorgens om 7 uur al een fles wil. Ik denk dat ik dan voor de 5 flessen ga die dag.
Jeetje wat vervelend zeg dat ze de fles nog steeds niet pakt. knap dat ze lekker aan het draaien is. Lieke doet dat nog niet..... (wat heb je trouwens weer leuk gereageerd op iedereen... knap hoor! volgens mij bne je er de hele ochtend mee bezig geweest)
Jul krijgt om 7 uur ook zijn flesje 's ochtends. Dan verschuif ik alleen de laatste iets door hem in bad te doen oid.
jaaaaa, heb de billendoekjes net gehaald we kunnen weer vooruit rompers zijn trouwens in de aanbieding bij de hema, 7 voor 13 euro ofzo. Zijn nog best leuk ook.