Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal

Ik krijg straks kraamvisite van mijn werk en vanmiddag komen mijn ouders terug van vakantie dus ben er niet veel vandaag denk ik!

Lenthe kwam om 4 uur en om 8 uur vanmorgen.
    Moet er vandoor, nog even stofzuigen hihi.

Tot vanmiddag/vanavond.

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik heb niet alles teruggelezen want jullie hebben mij iets te veel gepraat daarvoor haha.
    Hier ben ik helemaal uitgeput.. door die stomme kraamzorg.
    Omdat ze elke ochtend kwam en maar max 3 uurtjes bleef gebeurde alles in 1x. En daarna kon ik natuurlijk niet meer slapen :(.
    Vandaag weer vroeg wakker want heb zo een feest bij het kraamhotel, omdat Rebecca de 1000e baby is.
    Is vast leuk, de vk's zijn erbij enzo, maar wel erg vermoeiend nu.

Gisteren leek het eventjes iets beter te gaan met spugen, maar vanmorgen was het weer raak hoor. Ze heeft weer haar hele voeding eruit gegooid. En het was niet zomaar even iets uit het mondje laten lopen, nee het spoot er gewoon uit. Net kotsen zeg maar.
    Echt ik vind het zooo zielig.

Heb het cb gebeld maar daar ging steeds iets mis met doorverbinden en wordt ik zo teruggebeld (zeiden ze inmiddels al een half uur geleden). Even kijken wat zij ervan vinden en of het misschien beter is om over te stappen naar extra care.
    Is die voeding trouwens ook iets dikker? Of gewoon net als andere voeding.
    Misschien is het beter als de voeding wat dikker is (met johannesbroodpit nog wat hahaha) omdat ze zo extreem spuugt :(.

Vind het echt sneu..

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen

@Debke wat leuk dat het zo goed gaat met Damien

@Joanita fijn dat het toch heeft geholpen Jamy even naar opa en oma,hopelijk gaat het vanaf nu beter

@Stephanie bedje opwarmen kan je altijd proberen natuurlijk

@Debke leuke foto

@Ilse gewoon lekker de tijd nemen om alles te verwerken en een plekje te geven

@Snieke zo jij bent er vroeg bij en dan al zoveel gedaan.
    Leuk dat van die sleutelbos

@Mama ik heb nog 12 uur opgezeten met hem en daarna om 1 uur ofzo gaan slapen

@Rianne veel plezier met je bezoek

Hier redelijke nacht gehad. Jason kwam alleen om half 5 nog een keer, niet helemaal fijn...En dan vanochtend om half 9 weer. Hij ligt nu weer te huilen dus ga hem even lekker in bad doen en kijken of hij dan wat rustiger wordt.

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen allemaal,

Ik zal vanaf vandaag weer wat meer gaan meeschrijven. Het gaat een stuk beter met mezelf, maar ik merk dat visite mij nog steeds erg vermoeid.

Lucas doet het heel goed, alleen is hij nu erg verkouden. Heel zielig. Maar 's nachts komt hij maar 1 keer voor een voeding, dus we kunnen aardig doorslapen.

Straks moeten we voor de eerste keer naar het CB, ik ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is.

Ik zal ook nog even spammen, deze foto is van vanmorgen

Groetjes Guusje

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey meiden,

wist niet of jullie het al wisten...maar als COllin zn suiker goed is om 13.00 uur mogen hij en Laura naar huis!

Ik ga nu snel naar het CB...anders ben ik nog te laat...haha!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    goedemorgen!!

Allereerst laura van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder ben ik kapot! Waren pas om kwart voor 1 thuis. Om 2 uur kwam Julian en om half 6, vanmorgen om 9 uur was hij weer wakker fles gegeven en hij is nog steeds wakker. Mama wil zooooooooooooo graag slapen!
    Musical was leuk! Moet zeggen dat ik wel mooiere heb gezien van Joop.

Hoop dat ik straks even bij kan lezen!

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Joa geniet lekker van jullie 3en! Fijn dat jamy een ritme heeft gekregen. Succes met de vaccinaties vandaag! hoe was trouwens je soll. gesprek.

Debke fijn dat het zo lekker gaat met Damian. Leuke foto hoor!

Ilse1982 heb hetzelfde hoor, krijgt nu allemaal wel een plekje. maar je maakt ook heel wat mee hoor pff.

Leuke foto Guusje. Fijn dat het weer beter met je gaat. Wat sneu dat lucas zo verkouden is. Succes bij het cb

Fijn dat Kuide en Collin al zo snel naar huis kunnen!

Hier gaan we morgen voor het eerst naar de osteopaat met Niek. Het loopt toch niet helemaal lekker met zijn darmen dus ben benieuwd wat zij voor ons kunnen betekenen. Heb wel goede verhalen er over gehoord.

8. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Fijn dat laura en collin waarschijnlijk naar huis mogen straks.

Nathalie, fijn dat de musical leuk was.. Toch lekker zo'n uitje weer.

Sunshine, succes bij de osteopaat,

Guusje fijn dat het beter gaat met je.

Aaliyah, balen dat Jason 2x kwam deze nacht. Hoop dat je verder wel goed geslapen hebt.

Hier hebben ze gebeld van het cb, ze vinden haar nog te jong om over te stappen naar andere voeding :( nu moet ik stoppen tussen de voeding zodat ze een rustmoment heeft (deden we al) en minder eten geven en dan 1x vaker geven. Maar we moeten haar nu al wakker maken voor de voeding steeds.

Wat zouden jullie doen?

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Guusje fijn dat het zo goed gaat, leuke foto

@Nathalie fijn dat het leuk was gisteren,hopelijk kan je vanmiddag nog even slapen

@Sunshine aagh arme Niek dat ie zo'n last heeft van zn darmpjes. Hopelijk helpt die osteopaat!!

@Pm2b moeilijk hoor ik weet ook niet wat je moet doen eigenlijk,miss toch proberen wat het cb heeft voorgesteld wat vaker voeding geven?

Hier belde collega net op of ik zin had om met haar en haar zoontje en die kleine van mij ff de stad in te gaan. Heb er wel zin in want heb nogal ruzie met mn vent gaat ook bij ons allemaal niet helemaal goed dus ik kan wel wat afleiding gebruiken!
    Ik wilde nog een foto scannen van mij toen ik 6 wkn was en dan 1tje van Jason die bijna 6 weken is en dan even posten maar ging allemaal weer niet...

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    shunshine:
    ik hoor vanmiddag op welke afdeling ik kan beginnen.
    om kwart 11 heeft jamy gister de fles gehad en kwam toen pas om kwart voor 5. en daarna om half 9 dus redlijk kunnen slapen.
    ben zelf net uit bed ben gebroken van wat weet ik niet maarja
    ga zo m aar ff lekker naar buiten misschien helpt het wel

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh, dus je bent al aangenomen Joanita? Gefeliciteerd!!! Kunnen jullie dan gewoon in je huisje blijven, of moet het toch verkocht worden?

Zie trouwens weer hele mooie kindjes voorbij komen!!!

Natja, meid.. dikke knuffel voor jou!!! Hoop dat jullie er samen uit komen!

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    jee werd net gebeld,
    mag op de kloosterhoeve beginnen,
    is een afdeling net geopend voor mensen met huntington
    ik krijgt een contract voor 28 uur en ga per 1 augustus weer aan de slag,
    had eingelijk verlof tot 21 augustus maar voel me eigenlijk helemaal goed,
    en zit al bijna een jaar thuis dus ga weer lekker beginnen.
    marloes:
    nee ons huisje gaan we toch echt verkopen we willen goedkoper gaan zitten dan dat we nu zitten want wat wij betalen is echt niet normaal

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Joanita fijn dat je aangenomen bent! Gefeliciteerd!

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @Sunshine, hopenlijk kan de osteopaat wat doen voor Niek!

@Joa, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Wij zijn net terug van het CB, Lucas was goed gegroeid hij is nu alweer 3920gram en 52,8 cm. Zijn balletjes waren ingedaald en zijn heupjes waren ook goed. Hij heeft alleen een klein piemeltje, dus dat wilden ze even in de gaten houden. En ook heeft hij een aardbeienvlekje op zijn beentje, maar die verdwijnt als het goed is vanzelf weer.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Foto spam:D

16. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Hey meiden

ik kijk even niet en we zijn alweer over op de juni 2009 mama's

Laura: gefeliciteerd, eindelijk is hij er, geniet ervan meid!

Pretty: ik moet zeggen dat ikzelf niet echt altijd waarde heb gehecht aan adviesen van het consultatiebureau. Ik ben er met mijn zoontje toendertijd tot een maand of 4 geweest. En dan meer alleen voor de prikken. Advies winde ik toen in bij mijn dokter. Mijn zoontje spuugde toen ook, en je kan johannusbroodpitmeel zo ook bij de apotheker kopen.
    Ik zou zeggen ga op je gevoel af ;)

Ik lees dat best wel veel meiden problemen hebben met hun mannetjes dikke knuffel voor jullie allemaal. En blijven praten.

Marloes: Toen ik je stukje las, had ik wel even een emo-moment, geweldig geschreven.

Hier gaat alles super, heb ondertussen 2 inbakerzakken van Swaddle Me besteld. Nu even wachten totdat ik ze in huis heb. Kleine meid heeft het echt wel nodig.
    Vannacht had ze de laatste fles om 12 uur en kwam vannacht om 5:45 pas weer, en daarna heeft ze weer een fles gehad om 10:30.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #137 BuffySummers, 9 jul 2009
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
    Fijn dat het allemaal goed is en dat hij goed groeit!

en nog een foto hihi

18. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wat een mooi mannetje heb je toch Aaliyah!

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Demi...aaaaaahhh die foto met zn tweetjes! Superschattig!
    @Stephanie...Wat een moppie! Leuke badcape ook trouwens!
    Ik zou het trouwens gewoon proberen met die kruik...het is natuurlijk een poos hardstikke warm geweest en nu in zo'n koud bed...merkte dat Finn er wakker van werd gisterenavond! Heb ook lekker zn dekentje er weer bijgestopt!!
    @Rianne...hahaha..ja zo'n knalrode kop...en dan zn handjes helemaal tot vuistjes en zn armen naast zn hoofd en geluiden maken joh! Niet te geloven! Haha!
    @Natja...ik weet dat mijn vader het ook heeft laten doen nadat mijn broertje geboren was...die was toen 4 denk ik...
    En je moet je man een klein beetje de tijd geven joh! Snap dat het allemaal heel erg moeilijk is...maar na 1 keertje sexen alles weer helemaal oke zou ook wel raar zijn eigenlijk! Dat moet weer groeien! Kop op! Het is toch al positief dat jullie weer zo intiem zijn geweest! Kleine stapjes joh!
    Rustig aan heh meid!
    @Joa...fijn dat het wat beter gaat meid! Ik hoop voor jullie dat het sneller ook beter met je man gaat! Dan kan hij ook lekker gaan genieten!
    Lekker dat je aangenomen bent...dat scheelt ook weer!
    @Debke...wat een leuke foto! Was vast erg leuk om nu iederen met baby te zien!
    @Mama...geef jij standaard voeding...of voor hongerige baby's? Anders zou je die misschien kunnen geven...of even CB bellen of dat kan...
    (lees het al...je geeft hypoallergeen...)
    @Sunshine...ben benieuwd wat ze zeggen over zn darmpjes...

Wij zijn ook net terug van het CB...
    alles was goed...hij hield zn hoofdje goed op en zn heupen deden het ook goed...zn benen waren even lang...en zn bilspleet was symetrisch....haha! Zo zei ze het tenminste...
    Hij is heeeeeeeel erg gegroeid...
    Hij is nu 57,5 cm en 5190 gram! mijn kleine reusje!

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi dank je *shy*

@Sarah hahaha bilspleet symetrisch klinkt erg grappig:D fijn dat alles helemaal goed is met hem!!

Deel Deze Pagina