Logisch hoor dat je niet altijd de tijd kunt vinden om mee te lezen. Fijn dat met je mannetje alles goed gaat. Zo'n zijligings kussen wat is dat voor iets en tot welke leeftijd mag je dat gebruiken? Balen dat het met jou nog niet zo lekker gaat, ik duim voor je dat het snel zal verbetereren!
@ heide, wat voor draagdoek heb je? Ik ben op zoek naar een draagdoek. Ik twijfel nog een beetje tussen draagdoek en draagzak.
goedemiddag allemaal kwam ook even bijkleppen maar nu heeft er iemand aandacht nodig misschien tot laters!
@Heide: Nee, ook nooit gedaan.. Hoefde volgens mij ook niet omdat ik 1,5 uur na de bevalling alweer goed voelde dat ik moest plassen. En de dag na de bevalling alweer normaal kon poepen .
Net kraamvisite gehad, toen ze binnen kwam begon Zoë te huilen omdat ze honger had. Heb haar in de haast Zoë vast laten houden en ben het flesje gaan maken. Daarna zag ik pas dat ze een koortslip had, ze zat er ook steeds aan... Kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik het niet eerder gezien heb. Nu dus maar goed in de gaten houden of ze niet ziek wordt o.i.d.
Met het spugen gaat het heeel goed! Ze spuugt nauwelijks meer. Alleen nu poept ze MINIMAAL 4x per dag en dan ook hele volle poepluiers.. Ben benieuwd of ze daar niet van gaat afvallen. Het is wel heel dun trouwens..
Dan zal je denk ik heeeeel veel strijk hebben bleh herinnert mij aan de berg die hier nog ligt te wachten, ik ben aan de laatste iets minder leuke kleertjes begonnen haha, ach worden die ook weer eens gedragen.
Het waren de leuke kleertjes die gestreken moesten worden. De minder leuke lagen wel nog in de kast haha. En overhemden van manlief, die zijn helemaal rot om te strijken. Ben blij dat ie niet meer dagelijks in pak hoeft!
Hier was Rebecca vandaag 3680 gram.. Dat betekend dat ze in 9 dagen tijd maar 120 gram is aangekomen. Is dat niet weinig? Helemaal omdat ze zoveel drinkt?
@Mama even in de gaten houden van Zoe je kunt er nu natuurlijk niks meer aan doen,hopen dat Zoe er niet ziek van wordt @Ilse ook al strijk hihihi balen is dat he. Leuk trouwens dat je Zumba gaat doen ik kan het helaas niet in de sportschool doen omdat ik in de avond en t weekend ga werken.Dus dan maar thuis met de gordijnen dicht hihi @pm2b leuke foto's en Rebecca kleurt steeds meer bij he. Leuk hoor ben ook wel benieuwd hoe de mama er uit ziet Ja is denk ik wel weinig wat ze aan komt,miss even cb bellen? Hier productieve middag gehad,flink in huis bezig geweest. Heb alleen in al mn enthousiasme een deksel van 1 van de kattenbakken gemold maar hij kan er gelukkig nog wel op. En misschien wat extra cash als ik mn piano straks verkocht heb,ook niet verkeerd natuurlijk!
Druk geweest dus.. Je mag hier wel langs komen hoor haha. Moet ook nog schoonmaken! Ik denk dat ze zo weinig aankomt omdat ze door de nieuwe voeding bijna elke fles poept.. Gaat ook echt eerst een paar minuten drinken.. dan stopt ze met drinken en poept ze die hele luier vol en dan wil ze de rest op drinken. Ook is de ontlasting heeel dun.. En bij flesvoeding moet dat toch juist dikker zijn? Anders moet ik toch maar weer terug naar de andere voeding, maar dan spuugt ze zoveel.
Pretty: Wat een super foto die met je opa... Echt een hele bijzondere foto! Rebecca is een erg mooi meisje, wat een mooi kleurtje heeft zij zeg! Hoelang zit je nu op deze voeding? Rebecca's darmpjes moeten namelijk ook aan de nieuwe voeding wennen. Misschien dat ze daarom wat meer poept. @ Aaliyah, haha Zumba met de gordijnen dicht? Mag niemand je danspasjes zien @ mama: Wat klote dat je die koortslip te laat zag. Hopelijk was het niet meer besmettelijk. Ik weet eigenlijk niet eens wat de symptomen en risico's precies zijn. Weet alleen dat het helemaal niet goed is bij pasgeborenen. Zal nu toch eens googlen wat het precies kan veroorzaken...
@pm2b hahah nou ik vind het al erg om hier te doen Ik denk wat Ilse zegt idd klopt haar darmpjes enzo moeten miss nog wennen aan de nieuwe voeding. @Ilse hahah nee niemand mag het zien hoor ik ben echt een houtklaas geworden!! Kon vroeger aardig dansen maar tis echt een ramp nu hihi