Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    super leuk!!! hihihi... zou met dr afspreken dat ze niets tegen sinterklaas zegt dat ze er al stiekem mee gespeeld heeft..;)

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Dames, ik heb een vraag voor jullie.
    Danian die kreunt regelmatig als hij wakker is.
    Soms denk ik dat het door de honger is, maar na het eten doet hij het ook.
    Hij deed het vanavond ook, dus dacht misschien is hij moe hij was ook al dik 2 uur wakker.
    Leggen we hem op bed is het alleen maar huilen.
    Mijn man zit nu met hem op de bank.
    Hij is nu stil, maar hij kan ook zo weer beginnen.
    Weet iemand wat dit kan zijn?

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    haha, ja ik wil nog wat kilo's kwijt, dus dan moet ik dat er voor over hebben;)

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

lieeeeeeeeeeeeeeeeefff!! wat een koppie!!!

@lovewinnie, welkom!!! wow 8 kilo al, nu lekker aan t groeien!!!

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Manouk slaapt as we speak! Om 18.30 naar bed en na even miemeren is ze toch in slaap gevallen, ze kan het dus nog wel rond etenstijd...

Ben je vandaag weer bij je pop geweest Sam?
    Morgen mag je hem ophalen toch? Staat sm zeker weer gelijk op de stoep...

Wij zijn vandaag even lekker de stad in geweest met z'n drietjes. Zijn alletwee goed geslaagd bij de New Yorker. Hij een leren jas, hij noemt hem zijn mocro jas haha, en een vest. En ik groene (ja, groene) schoenen, een heeeeele lange gebreide sjaal, een jurk.tuniek van wol met een dikke kraag een paarse poncho en een zwart/wit truitje. Noukie kreeg niks, die heeft van de week al 2 dozen met kledingpaketten maat 74 gekregen. Had ik gescoord op mp.

Haha, mag ik ff mn man uitlachen? Loopt naar de keuken om een doekje omdat hij een paar druppels sinas gemorst had op de grond. Schopt ie vervolgens zijn hele glas om, ghehehehe.

Bij schoonzus is er nog steeds geen beeb. Zondag is ze 14 dagen overtijd. Ze zegt dat ze woensdag weer terug moet naar het ziekenhuis voor controle... Eigenlijk dacht ik dat ze je echt niet zolang door laten lopen, maar ze zegt dat ze heel volgende week nog afwachten voordat ze gaan inleiden. Ik denk dat ze allang een datum heeft gekregen maar dat niet wilt zeggen. Is er hier een inleid-expert?

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gaaf is die zeg!!!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hier ben ik naar 4 gegaan omdat ze overdag zoveel tijd ertussen liet. De 5e dronk ze nog wel altijd leeg....

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Tamtam: Geen idee, hier geen gekreun. Naja alleen als ze aan het poepen is maar dat zie je dan ook wel aan haar rood aanlopende hoofd ;).

@Meris: Oh heerlijk hé, shoppen! Haha leuk zo'n lompe vent, hier ook een. Laatst stootte hij zijn cola om op de verwarmingsombouw, liep het door de roostertjes *zucht*

@Jolan: Ja leuk is ie hé, zie net pas dat ze hem ook in het roze hebben........ :( Achja, als ze ooit een broertje krijgt heeft die er ook nog plezier van!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    geen idee sorry....

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik zou met 10 dagen overtijd een overtijdscontrole krijgen. echo en ctg. Als alles goed was zou ik tot max 14 dagen door lopen en dan inleiden.
    Uiteindelijk zijn mn vliezen gebroken met 7 dagen overtijd en met 9 dagen overtijd is lieke geboren (wel met inleiding)

haha arme man, kon hij meteen dweilen ;)

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wat kostte dat ding?

12. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ha tamtam, hmm kreunen is eigenlijk niet zo goed bij beebs heb ik me laten vertellen. dus ik zou het zelf even bij het cb aankaarten of even bellen naar het telefonisch spreekuur. vriendinnetje dr zoontje had het ook is opgenomen om te kijken en uit te sluiten of het niks bijzonders was (dat was het niet) maar zou het persoonlijk wel even laten nakijken, hoeft natuurlijk niets te zijn, maar voor de zekerheid zou ik het wel even melden.Als hij lekker vrolijk is tussendoor en niet lusteloos oid kan het misschien gewoon bij hem horen en hoef je geen zorgen te maken, maar misschien goed om t wel even te melden bij cb!

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahahahah, ja dat zou rot wakker worden zijn..beeb er uit..gat in je rug...:$

jeetje spannend van je schoonzus!! duimen dat het snel uit zichzelf komt!

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hihihihi...een klein vreetzakje dus..:D;) ze dacht waarschijnlijk wat je aanbiedt mama drink ik op! je weet maar nooit wanneer de volgende fles komt... worden er steeds minder..ik begon bij 7;)...;);););) hihihihi

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    by the weg! meeting datum is bekend!! het is 29 november geworden! was 66% met de meeste zekerheid ivm roosters etc. dus zet m allemaal in je agenda! heb via datumprikker een mail gestuurd ook met mn adres!

16. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@mama: Hijs gaaf he, had hem een tijdje terug nog aan je laten zien in het roze (das dezelfde ;)). Hijs nu volgens mij ook afgeprijst toch?

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha idd, ze drinkt idd wat ik haar geef ;)

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    waar waar waar ;)?

19. Koekeloerie

@meeting: veel plezier meiden. Ik zit dan een weekendje in CP.

20. Koekeloerie

Eva doet dit ook regelmatig, net een brommer. Dan weer hoog dan weer laag. Ik denk dat het te maken heeft met het ontdekken van haar stem. Vind wel geinig.

Deel Deze Pagina