Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ilse hahaha moet er om lachen een brommer:D

@mama aagh arme Zoe zielig he zo een pruillippie. Leuke wagen hip hoor!

@bloempje ik zie dat de datum 29nov is en ik geloof dat dat in mn werk weekend is, dus denk dat het niet gaat lukken en mijn vader is de 30e jarig. Maar wel veel plezier voor jullie meiden!!!

Sorry verder ff geen reactie. Zit er behoorlijk doorheen. Bij vriendlief gaat het psychisch helemaal niet goed. Heb mn sm gebeld maar die kreeg visite dus kon niet meer afbellen (snap ik wel) en daarna mn schoonzus die komt even.
    Jason mag waarschijnlijk ook pas zondag mee naar huis:( Ze willen ook morgen nog kijken hoe hij het gaat doen op 4 flessen.
    Maar ik denk ja thuis, net als jullie is het toch ook ff kutten om te kijken hoe hij/zij de flesjes dan gaat drinken enzo....??
    Maar goed leg me er maar bij neer

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Heb het CB gebeld en die vond het niet verontrustend.
    Kon verschillende dingen zijn.
    Heb ook niet het idee dat hij pijn heeft trekt geen pijnlijk hoofd of zo.
    Hij is nu ook heel erg aan het huilen.
    Dat kon het verwerken van de dag zijn, want hij is hartstikke moe.
    Hij wordt nu een beetje rustig bij mijn man op schoot.
    Hij doet het ook niet de hele dag.
    Ik moest het aankijken en als ik me toch ongerust maakte moest ik naar de HA gaan.

4. Koekeloerie

:( balen zeg. tis allemaal niet niks zeg. nogmaals sterkte. Hopelijk kan je nog optimistisch blijven.

5. Koekeloerie

oooh :$ dan maakt hij waarschijnlijk een ander geluid dan Eva. hopelijk is het niets.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dank je:) Ja het is wel moeilijk maar ik probeer het wel. Tis alleen moeilijk om er voor Sven en ook voor Jason te zijn en zelf mn hoofd boven water te houden.
    Alleen in het zh heb ik ff gehuild bij de verpleging en de fysio die wij hadden was er ook nog ff en die heeft me ook moed in gesproken en dat ik hier een beetje mn ei kwijt kan vind ik ook wel fijn:)
    Dus bij deze bedankt dames!!!

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    goed dat je even gebeld hebt, even in de gaten houden, waarschijnlijk is het helemaal niets! maar wel fijn dat je nu even weet hoe en wat!

jeetje aal, wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, fijn dat je schoonzus even komt, als je het echt niet meer weet kun je misschien ook ha post bellen? misschien kunnen ze wat voorschrijven dat hij psychisch wat rustiger wordt? of is dat geen optie?

ilse, jammer dat je niet bij de meeting kan zijn, maar weekend cp is natuurlijk ook super! welk park gaan jullie? of een mystery weekend?

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bloempje hij heeft gelukkig gisteren al een kalmerend medicijn gehad van de h.a en dat werkt wel. Dat scheelt en mn schoonzus komt strakjes even, even wat afleiding.:)

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    gelukkig.. let ook wel goed op jezelf he meid! tis niet nix zo voor jezelf, straks is iedereen weer op de been en stort jij in.. even af en toe lekker uithuilen bij wie dan en ook en lekker hier je hart luchten.. als er wat is gewoon eruit gooien hoor! erg belangrijk!

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    he jeetje aaliyah het zit je ook niet mee zeg! sterkte meid en kop op.

ik lees dat jullie een meeting hebben?

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    yep, op 29 november bij mij thuis (bergschenhoek) als je ook wilt komen moet je maar even op het andere forum kijken!

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja heb je zeker gelijk in!! Ik probeer het ook wel, en straks als ik weer werk volgende week kan ik ook daar wel mn ei ff kwijt. Vind het alleen soms moeilijk omdat hier te doen omdat ik niet elke keer wil ego-en:)

Heb net nog even gebeld hoe het met Jason gaat en hij krijgt nu nog zn fles alleen hij slaapt half en ze moesten hem nu ook wakker maken, dus heb er een beetje een hard hoofd in dat hij hem leeg drinkt.
    En ja hij moet ze wel opdrinken wil hij naar huis gaan...

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hhihi schiet me net dat berichtje van Meris binnen, over dat glas:D
    Zo ben ik dus ook haha ik knoei dan een beetje en ga dan mopperen en dan gooi ik vervolgens de rest ook per ongeluk op de grond.
    Kon je man er ook nog wel om lachen of niet?

14. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    @Meris => spannend met je schoonzus. Een hele tijd overtijd dus.

@Aal => dat is een dikke tegenvaller zeg. En ook nog sven die zich niet goed voelt. Gelukkig helpt zijn medicatie wel.
    Hele dikke virtuele knuffel

@Tamtam => wat balen van de gebroken nacht. Hopelijk vannacht beter. Duim duim. Goed bezig met zumba zeg. Mijn pakket komt hopelijk morgen, ga ik ook (hopelijk)fanatiek bezig. Hmm 5 keer haal ik denk ik niet:)
    O wat een poppie die Damain. En die vraag van je: Ik heb geen idee eigenlijk..sorry.

@Nathalie => fijn dat de koorts weer wat gezakt is. Gaat het nu ook beter met hem?

@Sandra => welkom. Zal straks even een kijkje op julllie dreumessite nemen

@Kuide => Fijn dat het goed gaat met Collin. Mijn kinderen zitten ook altijd op de bovenste lijnen. Hopelijk kan MW wat voor je betekenen.

@Natja => Jeetje zonder man bevallen. Pff...ach ja het is er uitgekomen natuurlijk. Vier verschillende bevallingen. Komt er ook een vijfde..:):)
    Ik weet nog niet of ik weer aan het werk ga. Voorlopig even niet, of ik moet wat leuks tegen komen. Vind het wel goed zo..ik heb genoeg te doen met twee kids. Werk jij?

@mama => wij hebben ook zo'n babywalker (overgenomen van mijn schoonzus). Het is een groot succes hier. David vindt hem geweldig. En kinderen die hier komen ook

@Bloempje => heftige bevalling gehad zo te lezen. Fijn dat ze je goed konden helpen, op je blote knieen of niet:)
    ---------

Vanmorgen ben ik bij mijn kersverse neefje wezen kijken. Het is een schatje en klein!! (48cm en 3880 gram). Net als mijn kinderen heeft hij heel mooi zwart haar. Wat gaat de tijd dan snel, want 4 maanden geleden was Thirsa nog een ukkie puk.

Verder gaat het hier prima. Thirsa komt nog wel 's nachts, maar dan krijgt ze ook om 20.00 uur haar laatste voeding. Ik leg me er maar bij neer, volgende week bespreek ik het wel op het cb.
    Ik krijg nu ook het idee wat ze aan de fruithap kan: als ik iets naar mijn mond toebreng kijkt ze geintresseerd naar. Maar we wachten nog even..ook even tot volgende week.

Groeten
    Friezin

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    daar moet je je niet druk om maken hoor, iedereen begrijpt vast wel dat je even je ei kwijt moet.. en dus niet druk maken om ego! dat komt wel goed.. dat snapt iedereen echt wel!

hopen dat ie goed drinkt! ik ga voor je duimen!

leuk zo'n klein neefje! wat gaat de tijd dan hard he? tis cliche maar vind het echt zo!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @friezin leuk hoor!! Gek he dat het zo snel gaat. Geniet er lekker van. Heeft je zus een fijne bevalling gehad?

@bloempje ja is ook zo moet ik me ook niet druk om maken:)

Hij heeft 140 cc op maarja of dat genoeg is met 4 flessen en dan die pap...We zullen het maar af moeten wachten.

17. Koekeloerie

@bloempje, we gaan naar de Huttenheugte. Nog met een ander gezinnetje. allebei een eigen huisje.
    Ik vind wel erg jammer hoor. Had graag kennis willen maken met de mama's en hun prinsjes en prinsesjes.

@Friezin: gefeliciteerd met je neefje! Leuk zeg weer een mooi en gezond wondertje in de fam.
    Ook hier nog steeds geen fruithap en groente hoor.

@Sam: Heel begrijpelijk hoor. Maak je niet te druk.

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    even een

DIKKE KNUFFEL VOOR SAM!!

slaapse allemaal

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Aah dank je wel ook een dikke knuf voor jou en je ventje!!!! Slaap lekker meid.

20. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    De eerste van mijn zusje kwam vrij vlot. Mijn zusje moest toen steeds naar de wc en haar man had zoiets van: nu zit je er wel heel vaak op, ik bel de vk. Toen die kwam, mocht ze al persen.
    Met dat idee in het hoofd (de vk had gezegd, meteen bellen mocht er wat zijn, want het kan wel eens snel gaan), had mijn zusje verwacht dat het ook daadwerkelijk snel zou gaan. Maar ja...zoals Natja al schreef: geen bevalling is gelijk. Het begon met het verlies van wat bloed. Vraag was ook of ze vruchtwater verloor. Moest ze in de gaten houden. Om 16.30 uur had ze 3cm ontsluiting en om 19.30 uur was Ruben er (5min persen). Nog heel snel eigenlijk (had ik het maar), maar de ontsluiting ging eerst niet zo snel (had ze bij de eerste wel). Op zich dus een goed bevalling. Ze heeft wel veel voorweeen gehad, wat minder was, want daardoor begon ze wel heel moe aan de bevalling.

Het fijne is nu, dat Ruben goed bij d'r drinkt. Bij haar dochter was dit een drama, en vind ik het nog knap dat ze het volgehouden heeft.

Groeten
    Friezin

Deel Deze Pagina