wel leuk! met vrienden maar dan toch nog privacy, dat vind ik ideaal! en als het bevalt doen we het gewoon nog een keer en dan op een dag dat je er wel bij kunt zijn! kun je ze allemaal zien! en wij jouw kleine prinses natuurlijk!
wat een super foto! echt een wijs hoofdje zo! erg lief! en het kwijlen ken ik hier... tjeetje soms is ze gewoon van top tot teen nat..
Dit ben ik dus met mijn kids. En zoals jullie wel zien: Thirsa is dol op haar vingertjes. Heerlijk vindt zij ze.
Meris.... hier 2 inleidingen... maar wij denken allemaal overtijd te lopen na 40 weken, maar als de baby tussen de 37 en 42 weken komt, is het nog steeds op tijd. Wordt de baby na 42 weken geboren dan is hij officieel overtijd. als ik bij de vk gebleven was hadden ze ook pas gaan inleiden na 42 weken... en als bv de 42e week in het weekend zou vallen, dan pas op maandag... heel verhaal, maar het kan dus wel
Nee, hier komt zeker geen 5e meer! Ik werk niet nee, financieel is het niet nodig en ik vind het dan te veel gedoe met opvang en dergelijke plus dat ik mijn verdiende geld dan direct door kan storten naar de opvang! Leuk toch weer hé zo'n pasgeboren hummeltje! Vrienden van ons hebben 2 weken geleden een kleine gekregen en dat is toch wel weer heel anders dan een kindje van 4 a 5 maanden, wat betreft lengte en gewicht niet, want hij draagt nu al de zelfde maat als Isabella (62)
@all, even een update van hoe het hier gaat. Met de jongens gaat alles goed, de middelste is afgelopen zondag 10 geworden en heeft van zijn verjaardagsgeld weer een flinke lading lego gekocht. Voor de oudste moeten we binnekort naar infoavonden voor voortgezet onderwijs en de jongste jongen is een lekkere eigenwijze kleuter. Met Isabella gaat alles ook goed, het blijft een klein wijfie, maar er zit gewoon een stijgende lijn in haar grafiek dus het is geen probleem. Wel komt ze nog steeds iedere 3 a 4 uur, sinds deze week ben ik toch maar begonnen met het geven van groente en dit gaat eigenlijk al best wel goed, ze moet hierdoor nu wel vaker poepen. Een fles lukt nog steeds niet en ik begin zo langzamerhand te denken dat het ook nooit gaat lukken. Ik heb me zelf voorgenomen om max een maand of 7 bv te geven en dan eventueel al met een tuitbeker te beginnen. Leuk om te lezen dat sommige al serieus bezig zijn voor een volgend kindje Ons gezin is helemaal compleet. Mijn man heeft zelfs al een afspraak voor 17 november om zich te laten steriliseren, maar of het ook echt gaat gebeuren is de vraag, want hij twijfelt nog wel.... Gek genoeg vind ik het ook eigenlijk niet zo'n leuk idee dat hij dit wil laten doen, waarom weet ik eigenlijk niet precies, want ik wil geen kinderen meer..... Ik laat de keus aan hem. Onze relatieproblemen zijn gelukkig helemaal verholpen, natuurlijk hebben we nog wel eens wat, maar niet anders dan bij andere koppels. De problemen hebben ons ook op een of andere manier dichter bij elkaar gebracht, dus ik hoop dat het nu goed blijft gaan. Zo nu weten jullie weer een beetje hoe het hier gaat.
Nogmaals...bedankt!! Straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen Fijn dat alles goed gaat met jouw kids en relatie. De oudste alweer naar het voorgezet..jeetje. Wel leuk al die verschillende leeftijden.
Natja, wat goed om te lezen dat alles weer goed gaat. Kan me dat gevoel goed voorstellen. Het is bij een sterilisatie wel heel definitief. Wel goed dat je hem daar vrij in laat. Isabelle is gewoon een poppetje. Echt om op te vreten en goh wat zal zij later van zich af bijten zeg met al die mannen om haar heen. Knappe vent trouwens die met haar uit wilt. Die moet eerst door een hele keuring heen met al die broers
Goedemorgen, Danian is om 20.45 uur bij mijn man in slaap gevallen toen hebben we hem in de kinderwagen bak gelegd. Om 22.30 uur de fles gegeven en toen heeft hij geslapen tot 4.15 uur. Hij lag niet te huilen, maar te brabbelen toch de fles gegeven en om 6.00 uur de fles. Hij is nu hartstikke vrolijk, dus ik denk dat dat gekreun bij hem hoort hij deed het net ook even. Vanmiddag een verjaardag van mijn Tante die is 50 geworden ben benieuwd hoe dat gaat met Danian. Heb niet terug gelezen sorry
Goedenmorgen allemaal Was nog wel gezellig met schoonzus en zwager. Mijn schoonzusje had heel goed nieuws maar wilde het niet vertellen omdat het zo kut gaat met ons nu.Maar ze gaat dikke promotie maken op dr werk,4 loonschalen omhoog. Hartstikke goed nieuws natuurlijk! Ze vond het nogal haaks staan op ons leven nu maarja, don't hate,congratulate! Straks weer naar mn poppie, daarna naar Sven's opa die is jarig en dan s avonds weer naar Jason. Ik heb gelukkig wel lekker geslapen dus dat scheelt weer. Natja leuk om te lezen hoe het met jou gaat!!! Hoe zwaar en lang is Isabella als ik vragen mag? Omdat je zei dat ze nog niet zo zwaar is. Jason weegt nu 6 kilo. Wel definitief dat je man zich laat steriliseren maar als jullie geen kids meer willen.