Heb m daarnet 15 min laten huilen, echt overstuur laten huilen en daarna eruit gehaald, weer terug gelegd, nog 10 min laten huilen.. en ho maar met slapen.. Daarna samen in mijn bed, speen moest ie niet, ook gillen.. Net weer in bed gelegd, en na 3 min gillen was t stil en hij slaapt eindelijk!
snap niet waarom hij nu ineens weer gaat vechten, dat deed hij eerst wel, maar dan was t na 10 min gillen over.. nu houd ie dat gewoon half uur vol! hij werd net zelfs bij mij niet stil. Ook opa lukte t niet Laatste tijd was t gewoon moe, op bed duim in zijn mond en slapen, zonder een kik te geven..
misschien was hij wel té moe... maar fijn dat hij nu lekker slaapt..hopelijk een paar uurtjes bijslapen voor Collin (en mama)
dat hoop ik ook! iig hoop ik dat ie nu slaapt tot uur of 20.00 dan fles en dan weer rustig gaat slapen. Is nie grappig hoe hij doet
Ja hoor, hier gaat alles prima! Jay groeit goed, drinkt 4 flessen van 210+7 en bij de laatste een beetje rijstebloem (Bambix zonder vanille ) en heeft al een beetje fruit geprobeerd. Hij heeft een mooi vast ritme. Krijgt zijn flessen rond 7:30, 11:30, 15:30 en 19:30 en af en toe fruit rond 9:30. Doorslapen deed ie al vanaf de 6e dag en daar is hij eigenlijk niet meer van afgeweken. Enige probleem is dat hij absoluut niet meer in de reiswieg wilde en nu dus noodgedwongen al in het zitje gaat. Gelukkig kan die ook in ligstand. Heb helemaal zin in 27 november, want dan gaan vriendlief en ik trouwen Niets groots hoor, gewoon gemeentehuis en dan thuis feesten, maar toch super En gaat het bij jullie ook weer een beetje? Had gelezen dat jullie een sterfgeval in de familie hadden gehad? En verder alles goed?
Hier nog iemand die niet wil slapen. Wakker vanaf 13.30 uur. Hij viel tijdens de fles in slaap, maar was na de fles weer wakker dat was om 16.00 uur. Wel in bed gelegd, maar bleef huilen toen er maar weer uitgehaald. Nu net weer in bed gelegd, maar huilen. Ik ga nu wat langer wachten, maar is moeilijk. Om 19.30 uur moet hij nog een fles, dus dan moet hij wel geslapen hebben anders is hij veels te moe.
Ja hier ook alles super. Sinds lieke op de fv zit heeft ze echt een ritme gevonden. Die is deze week wel weer overhoop gegaan omdat ze naar 4 flessen ging dus dat is dan weer even wennen. maar ze doet het er heel goed op. Alleen vind ik soms haar slaapjes nog lastig overdag, die zou ik soms liever iets anders zien, maar ja wat dat betreft is lieke de baas en mag naar bed als ze moe is Slaapt jay veel overdag? Wauw, leuk zeg, trouwen Alvast heel veel plezier die dag, dat schiet al op! Lief dat je vraagt naar het sterfgeval ind e familie. Was heel heftig idd en heel onverwachts. Niek heeft het er nog wel moelijk mee af en toe. De crematie was heel mooi. Een waardig afscheid. Wij waren die week net een weekje op vakantie dus dat was wel even gek... om daarna weer 'vrolijk' vakantie te vieren.
@MvB leuk dat jullie gaan trouwen , gefeliciteerd! gezellig dat je nog steeds mee leest. En super dat t zo goed gaat met Jay
Waar heb je ze besteld? Hoop dat het een goede service is... Hoe is het trouwens nog afgelopen met die doos? Nog reactie gekregen op je brief?
Wat een leuk idee is dat boek zeg. Ga het zo eens opzoeken. Kreeg van schoonzus een setje kleertjes voor Manouk, maar denk dat ik zoiets leuker vind om te krijgen. Thirsa doet echt hetzelfde als Manouk, ze spant zich helemaal aan incl. haar knuistjes en maakt zich zo stijf als een plank en dan bips en rug omhoog, ziet er niet uit he? Maakt Thirsa er ook geluid bij? Hier wel haha. Van de week deed ze op haar buik ook steeds haar bips omhoog en probeerde haar knietjes eronder te schuiven. Natuurlijk lukt dat nog niet. Kan me niet voorstellen dat ze over een paar maanden al vooruit kan komen (of achteruit ).
Ben je al gaan praten of er instanties zijn die iets voor jullie kunnen doen? Gelukkig heb je een goede band met je schoonouders, het is niet ideaal maar wel heel lief dat het kan. Hebben jullie ook een plek om alle meubels enzo op te slaan? Vervelend allemaal hoor..
bij albelli heb ik ze besteld. Vind het gewoon heel slecht dat bij het voorbeeld de randjes binnen de kaders vallen en bij de afdruk zijn ze er aan de boven kant af of lopen scheef af (gewoon verkeerd gesneden) toevallig vrijdag een mail gekregen over die doos. Ik mag terug komen met de spullen. Maar dat vind ik eerlijk gezegd een beetje ver gaan.....ik zie mezelf al lopen met die spullen. Daarbij heb ik de meeste dingen al weg gedaan... Het was me niet te doen om een nieuwe doos ofzo, maar had dat toch wel netjes gevonden. Ikvind dit eenb eetje een zwakke oplossing. Zowiezo zijn ze bij die supermakrt niet echt slim wat dat betreft. Had een tijdje terug gehakt gekocht en dat wilde ik 2 dagen later eten was het helemaal grijs. Ik terug de dag erna. Ik mn verhaal gedaan. Weetje wat ze zeiden: Oh ok bedankt, Ik stond echt met grote ogen te kijken. Hallo!! ik koop hier gehakt en het is gewoon niet goed! En dan zeg je: oh ok bedankt?!!?!?! haha ben maar weg gegaan.
Ja hier was het ook zo bar en boos. Ik ben om broodjes gegaan op de boulevard in Vlissingen, dacht neem een paraplu mee. Dat was geen succes natuurlijk
Het tweede zonnestraaltje was het toch Ben heel blij voor jullie!! En dat ze hem in de gaten willen houden is alleen maar een prettig idee toch? Hoe waren jullie zelf als baby? Groot/klein, grote eters/kleine eters? Ja Fifa is dus het enige dat hij doet... Het commentaar is heel vervelend haha. "Als dat buitenspel is eet ik mijn schoen op" AAAAAAAAAargh eet je schoen aub op. Heb dat zoooo vaak gehoord nu. Vooral die Youri Mulder... Doet jouw vent het ook online? Die van mij zit soms zelfs met een headset zodat hij met anderen kan praten. Ik kom er nu achter dat het nu lijkt alsof ik moeder van 2 kids ben, hou snel op