@Bloempje: Herkenbaar! Hier vandaag ook alles grondig schoongemaakt, nu ben ik moe en moet morgen de hele dag werken Die antibacteriële zeep van de Action is echt een aanrader @Jolan: Succes met de prikjes morgen, wij mogen dinsdag Gasten: Ik schrijf hier geen spectaculaire of schokkende dingen maar vind het gewoon erg vervelend als er bekenden zouden meelezen zonder het te melden. Achja, vroeg of laat kom je er dan toch wel achter door de dingen die ze zeggen @Laura: Echt waar joh? *Zwaait naar de vader van Collin* Vaccineren M.G.: Ik twijfel ook nog. Aan de ene kant wil ik niet laten enten omdat er zo weinig bekend is over de gevolgen van het vaccin op langere termijn. Maar nu dat gezonde meisje van 3 is overleden vind ik het toch wel akelig worden @Joa: Succes met verhuizen en we zien je wel weer verschijnen als het wat rustiger is @Sam: Ooooh wat een goed nieuws! Je bent hem nu natuurlijk aan het platknuffelen Even verder lezen of er al wat bekend is over hoe nu verder @Friezin: Dit is het besloten forum http://juni2009.yourbb.nl/ Moet je je aanmelden bij Marloes en alleen geregistreerden kunnen lezen. Wat goed van Thirsa, van 8 tot 6! Ga even googlen op het Grote geluksboek. Klinkt leuk! @Laura: Wat doet jouw zoon op zondagmiddag? Dan gaat ie met opa naar de kroeg @Sam: Komt helemaal goed met jullie @MvB: Dat is lang geleden! Fijn dat alles goed met jullie gaat . Veel plezier de 27e! @Laura: Pff vermoeiend zeg. Geen idee wat je daarmee aan moet. Zoë doet alleen zo als ik haar te laat in bed leg, als ze over haar slaap heen is. Maarja, daar heb je nu ook niks meer aan . @Jolan: Slordig van Albelli, heb er juist hele goede ervaringen mee!
Ja, zo doe ik het ook vaak als ze rond etenstijd vertikt te slapen. Stel eerst 5 min. in, dan ga ik haar speentje geven, dan 10 minuten, dan weer 10 minuten. Vind het nog steeds verschrikkelijk en heb er best wel moeite mee om dat te doen. Maar ik ken de verhalen van mijn moeder wat voor drama het was om mij te laten slapen toen ik klein was en dat ben ik echt niet van plan.
Link grote geluksboek: Family Productions - Groot Geluksboek Als Thirsa boos is en ze zit in de autostoel of ze zit bij je, dan kromt ze haar rug helemaal en zet zij zich af met haar hakken. Het ziet er maf uit. Op de buikt probeert ze inderdaad ook haar bips de lucht in te gooien en de knieeen er onder. Dit lukt af en toe ook wel. Maar vooruit gaan..nee dat duurt nog wel eventjes. Leg ik haar in de box, dan ligt ze even later heel anders. Ze pakt van alles en draait ze half op haar zij of haar hoofd alleen bv als ze ook tv wil kijken Als ze zo ligt, lijkt het alsof ze elk moment op de buik kan draaien, maar dat is nog niet gebeurd. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze straks gaat kruipen. Groeten Friezin
Hoe zit dat met dat besloten forum. Is dat hier babbelen en daar ook? Of alleen daar dan? En gaat iedereen dan mee? Het boek is echt leuk en grappig. De link is (nogmaals voor jou) Family Productions - Groot Geluksboek En van 20.00 -6.00 uur mag ze vannacht ook wel weer doen Groeten van Friezin
Heb net nog een leuke site gezien met leuke persoonlijke boekjes. En bij bulbby een heel leuk dik fotoalbum met naam etc.
Ow, hebben jullie beebs hun voetjes ook al ontdekt? Manouk sinds een weekje. Ze stopt ze ook in haar mond, heel cute!! En de sokken? Die gaan uit natuurlijk
@laura vervelend dat Collin niet wil slapen. Even verder lezen... Lees net dat hij slaapt. Hopelijk heb jij even je rust gehad. Voor jou vreselijk vermoeiend natuurlijk @mvb leuk wat van je te lezen. Fijn dat alles goed gaat met Jay. En leuk zeg dat jullie gaan trouwen!! @natja zeggen ze er bij jou niks over dat Isabella niet zoveel weegt? Omdat ze even oud is als Jason. Die weegt nu ongeveer 6040 @meris Jason doet dat ook idd, maar omdat ie boos is. Holle rug helemaal gespannen en dan ontspant ie weer en dan begint ie weer opnieuw. @jolan wat raar idd. Wel stom van die supermarkt die gehakt was gewoon niet goed daar moeten ze wat mee doen... @meris hahah ja dat denk ik ook elke keer vreet die stomme schoen maar op whaha.Ja hij speelt met zijn zwager veel spellen online mét headset echt zooo irritant elk doelpunt wat hij dan scoort is het een geschreeuw van jewelste hahah Hier nog niet met voetjes bezig maar fysio had daar een typ voor gewoon in de luier laten liggen dan voelt ie dat ie blote beentjes heeft en gaat ie dat ontdekken ofzo Trekt ze ook haar sokken al uit? @mama en heb jij een leuke zondag gehad? Ik zag dat je maar copyright op je foto's had gezet hahaha goeie
@Mama...ja heh..hahaha! Weet je wat het is...haar vriend heeft van zn werk een winstdeling van 3 maandsalarissen gekregen (crisis?????) Dus ja...dan heb je al een goed begin! Helaas...geen bankdag...vandaag vroeg begonnen met schoonmaken dweilen enzo...en daarna sporten...maar daarna heb ik ook niets meer gedaan! Haha! Ja eten koken! Ik vind het trouwens ook prima om naar dat andere forum te gaan hoor! Zo vaak kijk ik her niet...en meestal alleen bij ons... @Bloempje...het is volgens je banner een maand als het dezelfde datum is gepasseerd...dus bijv. Finn is van de 12e...dan is hij 12 november 5 maanden...snap je @Laura...serieus...leest hij mee...nou gezellig...pffff... Heb trouwebs nog geen idee of ik Finn in zou laten enten of niet! Ik weet wel dat mijn moeder zich speciaal voor hem laat inenten...als hij er niet was zou ze hem weigeren... Finn slaapt ook soms wel maar eens een half uurtje ofzo...als hij gewoon vrolijk is haal ik hem ook gewoon uit bed...maakt me niet zoveel uit...als hij jankt blijft ie maar liggen Ik hou alleen van vrolijke kindjes @Aal...oooocccchh arme...afgevallen...getverderrie! Ow lees wel dat hij thuis is! (kon ik niet missen natuurlijk!) Gelukkig meid! Nou nog duidelijkheid! @Joa...ooww wist helemaal niet dat jullie huis verkocht is! Gefeliciteerd! (toch? dit wilde jullie toch graag?) Maar je hebt dus nog niets anders of wel? Ow ik lees dat jullie tijdelijk naar je schoonouders gaan...pfff...succes Hahaha! ZOu ik niet kunnen hoor! @Friezin...helaas zal ik zelf nooit voor een echte jurl meer gaan shoppen...die van mij was van de prenatal Ik herken wat je zegt over dat overstrekkeb...doet Finn eigenlijk al vanaf het begin als hij echt nijdig is en tegen het hysterische aanzit! Kwam bij hem ook wel door de reflux en KMA enzo...maar ik vind het ook nog steeds een beetje akkelig! @MVB...ooowwww stiekemerd! groetjes terug heh @Meris....Finn ook ineens helemaal happy met zn voeten! Hij snapt ineens dat hij die dingen zelf kan bewegen wanneer hij wil en ze idd ook in zn mond kan stoppen enzo! Hij vind het ook eht schitterend als ik zn beentjes beet heb en hem pest door hem met zn eigen voetjes te "schoppen" Finn is een beetje van slag de laatste week..naja...dat klinkt gelijk weer zo erg...maar hij heeft ergens last van denk ik...of zn tanden of zn allergie of iets anders... Hij wordt telkens heeeeeeeeeeel hard huilens wakker...op de raarste tijden...zelf 1 keer midden in de nacht...nou dat was met 5 weken voor het laatst! Hij heeft dus echte bulten in zn mond...maar aan de andere kant laat hij ook weer veel scheetjes en heeft hij wat dunnere ontlasting! Waar ik me toch ook soms wat zorgen over maak is dat hij altijd slijm in zn keel lijkt te hebben...als hij zich inspant of enthousiast (of juist huilerig) is hoor je hem helemaal reutelen...hebben jullie kindjes dat ook...of zou het toch iets zijn! Ben trouwens nog steeds niet gebeld over de fysio voor thuis...heb zelf al 3 keer gebeld! Moet 16 november op controle bij de fysio in het ziekenhuis maar ik geloof nooit dat hij vooruit gaat zo Morgen lekker zwemmen!
Waarom gebruik je de diana als ik vragen mag, het is toch best wel een zware pil? Ik vraag dit, omdat ik voorheen altijd de microgynon gebruikte en daar kreeg ik altijd doorbraakbloedingen bij en ik wil nu de andere mogelijkheden bekijken (voor het geval mijn man de sterilisatie niet doorzet)
je mag deze pil toch ook slikken als je geen bv meer geeft? ik overweeg deze pil juist, ook omdat je dan vaak hoort dat je menstruatie weg blijft
Nee hoor meid, je bent helemaal niet flauw, ik vind het ook echt belachelijk, zoiets doe je toch niet