Goedemorgen, Hier een goede nacht gehad. Danian wilde gisteren overdag niet slapen(eind van de middag) Hij was huilerig en niks was goed. Paar keer op bed gelegd en laten huilen, maar nee hoor. Als hij beneden was leek hij ook helemaal niet moe. Om 19.30 uur moest hij zijn laatste fles, maar toen viel hij dus in slaap bij mijn man. We hebben hem een half uurtje laten slapen en toen heb ik hem op zijn kamer de fles gegeven. Daarna in bed gelegd en hij heeft geslapen tot vanmorgen 5.00 uur toen de speen gegeven en toen weer om 7.15 uur Hopelijk blijft dit zo. De 4 flessen gingen ook goed hij had gisteren 1 keer 50 cc laten staan kijken hoe het vandaag gaat.
Goeiemorgen meiden! Veel van jullie zullen wel weer werken zijn, of niet? Ik heb weekend! En voor het eerst in 4 maand tijd niks in de agenda staan. Enten Mexicaanse griep: Ik mag ivm m'n werk in de zorg. Maar doe het niet. Denk ook niet dat ik Esmee laat enten als ik bericht zou krijgen. Nog niet met manlief overlegd eerlijk gezegd. Het is me allemaal een beetje overtrokken als je 't mij vraagt. Friezin, wat een leuk kado heb je voor je neefje zeg! Ben het vaker tegengekomen tijdens m'n zwangerschap. Meteen een ideetje voor nicht van manlief. Die krijgt binnenkort de tweede. Meris, ik werk als vig-er in een verzorgingshuis. Binnenkort ga ik naar kleinschalig wonen. Invalkrachten gewoon aan het werk zetten en niet druk maken hahaha. Is helemaal goedgekomen. Werk jij ook in de zorg? Laura, leuke foto van je vader met Collin! Leuke outfit heeft je knulletje aan trouwens. En dat huilen van gisteren, is dat niet vechten tegen de slaap? Heb hier een beebie die dat ook heel goed kan! Sam, wat heerlijk dat jullie Jason weer thuis hebben zeg!!! Helemaal genoten al? Meris, heb je de link van die leuke site waar je het over had? En leuk he als ze voetjes gaan ontdekken! Doet Esmee ook al idd. Niet zo fijn voor de voetjes als het koud is, maar ach. Zij blij ik blij! Sarah, wat zielig dat ie steeds zo hard huilend wakker wordt. Tandjes zou heel goed kunnen! Kunnen ze geloof ik ook dunne ontlasting van krijgen. En doet zeer natuurlijk. Ga je van huilen. Dat reutelen zou ik even mee langs de dokter gaan als ik jou was. Beter een keer te vaak dan te weinig. Is ie verder niet verkouden of koortsig? Natja, jij bent weer bij? hahaha, twee pagina's natja. Hoe is het met jullie? Rianne, poosje niet gezien. Waar ben je?? En verder vind ik het wel erg rustig op de vroege morgen. Ben ik eens vrij..... Ga even met m'n popje spelen. Tot later!!
Aaaargghhhh! Ik probeer de hele tijd mijn reactie te plaatsen maar de pagina loopt steeds vast :x:x:x Grrr... Kom het straks nog eens proberen, misschien heb ik dan meer succes!
goede morgen... Net bij de HA geweest, bloeduitslagen waren goed, dus daar ligt mijn depri gevoel nie aan! (dat wist ik al maar toch fijn dat t goed is) Met Collin gaat t nu weer goed, is weer vredig in slaap gevallen zonder gegil en gemopper! Drinkt ook zijn flessen weer bijna leeg. *duimt dat het zo blijft* Zijn schema is wel iets veranderd, alles uurtje vroeger.. laatste fles om 19.30 nu en eerste om 7.30 Ook prima hoor!
Vervelend is dat he. Fijn dat het goed met jullie gaat en dat je nog meeleest. Het is wel lastig om alles bij te houden, want er wordt best veel afgekletst hier al is het nu wel rustig Veel plezier 27 november en het hoeft toch ook niet groot hebben wij ook niet gedaan en we hebben een super dag gehad
Fijn dat de uitslagen goed waren toch een opluchting. Mooi dat Collin zijn flessen weer leeg drinkt zal voor je mee duimen. Dat schema zit ik nu ook op, maar dat is nog maar 1 dag, dus is ook nog maar afwachten.
slapen: Isabella word meestal om 9:00 wakker en gaat dan om 11:30 weer naar bed, dan word ze rond 13:30 wakker en vaak slaapt ze hierna helemaal niet meer Tot dat ze om 20:30/21:00 naar bed gaat. Ze is tussendoor wel moe, maar meestal als ik haar naar bed breng gaat ze niet slapen ook al laat ik haar een half uur huilen Gisteravond was het brullen toen ze naar bed ging en na nog 1 troost borst was ze gelukkig stil tot vanmorgen 5:00 Het zal wel eenmalig zijn, maar alle uurtjes slaap (voor mama) zijn meegenomen.