Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi,
    fijn om te lezen dat alles goed gaat!
    Balen dat jullie ziek zijn/ waren.
    Het heerst..... hier was het gister.
    Gelukkig kon niek thuis blijven zodat hij voor lieke kon zorgen.

beterschap!

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Gelogen, post was in twee delen. Dus de WIJ lag alsnog op de mat! :)

Zijn jullie kindjes al een beetje eenkennig?
    Esmee was gisteren bij m'n schoonzus alleen maar aan het huilen tot m'n vriend terug was. Toen was het ineens weer goed.
    Net bij een oom van mij begon ze ineens heel hard te huilen en toen ik ze aanpakte was ze weer stil...
    Lachen doet ze ook alleen tegen bekenden.
    Zal ze wat eenkennig kunnen zijn al?

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nog niet gemerkt bij lieke, maar zou denk ik best kunnen hoor!!!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo hier weer een slaapkopje vandaag!
    Zit hier te wachten tot ze wakker wordt voor haar 3e fles.
    ga nu even de WIJ lezen :D (zul je zien dat ze dan precies wakker wordt haha)

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Ja leuk hé al dat speelgoed. Volgens mij worden we straatarm op het moment dat ze oud genoeg zijn voor het ‘echte’ speelgoed :D

@Marloes: Balen dat je rooster niet klopt. Vond je het wel lekker om er even uit te zijn?

@Sunshine: Fijn om te horen dat alles goed gaat daar. Doe maar lekker rustig aan, ben je hopelijk snel weer helemaal opgeknapt!

@Stephanie: Hier ook eentje die vreselijk eenkennig is. Als ik of papa d’r vast heb lacht en kletst ze nog wel tegen vreemden, maar zodra ze d’r vast willen houden of heel dichtbij komen breekt de hel los! Achja, zal wel weer overgaan ;)

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Eten:
    Ik ook makkelijk....
    Bij m'n ouders hahahha

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hey Sunshine, leuk van je te lezen! Fijn dat alles (weer) goed gaar met jullie! Hoe gaat het op je werk, ben je nog op zoek naar iets anders?

Hier ook een foldertje van de bouwmarkt (Praxis dacht ik) binnen met een heleboel leuk houten speelgoed. Loopkarren etc.

Ben net beneden van een hele dag slapen, Manouk is ook net weer thuis, en ga nu gammel op zoek naar de WJO. Duurt ff, las iets over een schildpad met 2 poten.. nou zoiets dus :)

Oh even een vraagje, is het een idee om met Manouk naar een osteopaat te gaan ivm het spugen? Op het cb zeggen ze: zolang ze goed groeit is er niks aan de hand. Maar het wordt steeds meer, heb nog nooit een kind meegemaakt dat zoveel spuugt op een dag.. Ook op het werk niet.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lieke spuugt ook best veel op een dag.... soms hele ladingen.
    hoeveel spuugt manouk?
    voel je je alweer wat beter?

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @meris ik zou wel even naar een osteopaat gaan hoor als het je niet lekker zit. Veel spugen is voor Manouk zelf ook niet leuk denk ik.

@marloes eerste dagje en dan al gelijk dingen die niet kloppen minder..hopelijk is het snel opgelost

Oooh...mn pop huilt die gaan we even op bed leggen.
    Hij heeft net weer een hele fles gewoon laten staan...Snap niks van die baby. Nouja ga het zh ook niet bellen die doen toch niks.
    Morgen weeg uurtje op cb gaan we maar ff heen.....

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedenavond meiden!

Kwam alleen even kijken of Jason alweer thuis is en zo te lezen is hij dat :D
    Hoe gaat het met hem Sam??

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zie met het bijscrollen dat Sunshine ook weer hier is geweest. Fijn dat alles goed gaat met jullie!!! Hoop dat jullie snel weer opgeknapt zijn.

Ik heb overigens Rox al een tijdje niet meer gezien hier.....

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi Nath met mij gaat het wel goed hoor. Gisteren beetje veel op de plee gezeten haha had denk ik buikgrieppie ofzo. Maar vandaag nergens meer last van.
    En met jou en de kleine Julian?

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Balen!!! Buikgriep is wel goed voor de kilo's maar dat is ook het enige voordeel ;)
    Hoe is het met Jason?

Julian gaat goed. Die begint een eigen willetje te krijgen of zit in een sprong. Bijna niets is goed dan zet hij het op een brullen om vervolgens ineens in het lachen over te gaan.
    Zijn koorts is gelukkig helemaal weg. Nu heeft ie alleen een rode kont met allemaal pukkeltjes, arm kind.
    Met mij gaat het ook wel goed. Wel moe de laatste tijd, maar Jul werd elk uur wakker toen hij ziek was. Gelukkig slaapt ie nu door.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Met Jason gaat het wel goed. Hij drinkt allen nog steeds weinig.:) Denk at we daar niks aan kunnen doen en ik accepteer het nu. Hij is verder vrolijk en gezond.

Zo dat is balen elk uur wakker:( Maar nu kan je je slaap weer btje onhalen! Ja afvallen is het enige positieve allen dan het liefst zonder het overgeven;)

Rox leest alleen nog mee:)

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ga de katten eten geven en kijken wat ik zelf naar binnen krijg

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vervelend dat ie nog steeds niet goed drinkt! Maarja als hij verder gewoon vrolijk is zal het wel niet zo heel erg zijn.

Zwaait even naar Rox :D

Eet smakelijk!!! Ik ga ook eten, heb aardappeltjes in schil met zeezout en rozemarijn met doppers/mais/paprika :D

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ow, bij jou ook al een eigen willetje? Hier merk ik dat ook steeds meer!
    Wat trouwens heel goed helpt als beebs open billetjes hebben is wat maizena erover strooien.

Oh dat leuke houten speelgoed is in de aanbieding bij de Karwei en niet de Praxis. Haal die 2 altijd door elkaar, ze zitten ook letterlijk naast elkaar hier. Very handy...

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    En Manouk spuugt trouwens al vanaf haar geboorte de hele dag door. Dan weer een mondje, dan weer een hele golf. Ik had gehoopt dat het met de bijvoeding minder zou worden maar het wordt alleen maar meer.
    Zeker nu ze alleen maar beweeglijker en actiever wordt, het arme meisje ligt maar in haar eigen spuug op haar buik. En eerlijk is eerlijk, ik ben het ook wel beu om haar 5 keer op een dag schone kleren aan te trekken. Het stinkt ook heel zuur naar kots.
    Ik zal morgen de osteo hier op het dorp eens bellen voor informatie.

En iemand vroeg naar de sites voor kinder/babyboeken met naam:

Mijn Kinderboek - Kinderboeken met naam, geef uw kind de hoofdrol in een eigen boek

http://www.boekmetnaam.com/?gclid=CPGvt4-2750CFYyD3godFxMsLg

Maar ik heb zelf als kraamkado toch wat anders gekozen, een peuterstoeltje met haar naam erop geborduurd van kidz impulz.
    Ook leuk toch?

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Wil iemand 2 kaartjes voor de beurs overnemen??

2 voor de prijs van 1?

als ik ze morgen post, zijn ze er donderdag

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @nath klinkt lekker hoor! Hier ook wel een eigenwil-baby...Vind het wel leuk nu echt een karakter te voor schijn zien komen

@meris hoe is het met jullie? Voel je je al wat beter?
    Leuk kado hoor! Erg origineel is weer eens wat anders!:)
    Wel zielig van dat spugen. Ik zou er idd eens naar laten kijken en zeker als ze met een boog spuugt. K.a zei tegen ons dat dat niet goed is.

@marloes ga je niet meer?

Deel Deze Pagina