@Meris => ook al geveld door de griep dus. Veel beterschap, ook voor je man. Wel balen dat je nu niet je nieuwe nichtje kan bewonderen. En manouk baby van de maand: WAUW. Gefeliciteerd! Thirsa spuugt ook heel veel trouwens. In het begin deed ze dat met golven. Wij naar de HA daarvoor. Kon hij verder ook niets aan doen: zolang ze goed dronk, natte luiers had, geen droge mond en geen deuk in haar fontanel had, was er niks loos. Nu spuugt ze nog veel. Niet schudden na gebruik, want dan gaat het mis. Ik moet haar eerst laten liggen, maar dat helpt ook niet altijd. Orgineel kraamcadeau trouwens. @Aal => wat een stomme fout van het zh zeg. Fijn dat de griep wel over is @tamtam => Jeetje echt goed van Damain zeg! Heerlijk voor jullie @mama => soms moet je zo lang wachten bij het cb. Echt niet leuk voor de babies. Pilaf is lekker en makkelijk @Jolan => Succes met zout eten @Sunshine => Fijn dat alles goed gaat. Fruithapjes ed. Vrijdag moet ik weer naar het cb, kijken of ik er ook mee mag beginnen ------------------------- WIJ => is bij mij binnen + bonnen Thirsa is de laatste dagen overdag sneller wakker. En dan niks willen..ja alleen maar bij mij zitten. In de box is niet goed en op het speelkleed ook niet. Pff.... O nu ligt ze haar knisperkonijntje op te eten en af en toe gaat haar kont de lucht in en de knieetjes komen er dan onder. Ze wil er zeker vandoor, maar hahaha...dat lukt nog niet. Nou ik ga er vandoor, ze moppert nu wel heel erg. Groeten Friezin
Spugen: Zoë spuugt ook best veel, soms zelfs nog als ik haar uit bed haal en het 3 uur geleden is dat ze heeft gegeten... Maar ze groeit goed en is tevreden. Ben wel benieuwd wat de ostheopaat ervan zegt Meris! @Sam: Hopelijk is hij morgen aangekomen!
@mama hier ook veel spugen ook nog na 3 uur ofzo...Maar ook boeren heel laat... Ja ben benieuwd of hij aan komt of niet net wel zn fles helemaal opgedronken... Trouwens hier nu een keer optijd de nieuwe WJO binnen. Zat een zakje opvolgmelk bij nr 2 geloof ik, van Bambix
Ja die zat erbij mij geloof ik ook bij vorige keer. We hebben nog hele zakjes friso voeding hier doen we niks mee...Miss bij een voedselbank brengen ofzo...
even tipje...heb je dat gechecked of het mag in je abbo? vaak staat er een clausule in dat als je dat doet (gebruiken als modem) je afgesproken bundel niet geldt en je dus per kb betaalt!! vriendinnetje moest daarom vele honderden euri's betalen! jeetje aal, wat een eikels, hoe kunnen ze dat nou doen? 3 flessen.. buikgriepen.. o o.. ik blijf mn handen 30 keer wassen..hopen dat de griep aan mij voorbijgaat.. morgen cb, sasha krijgt dr laatste prikjes! jeeeeee, gister 5 maanden! thx voor de felicitaites mama! net even experimentje.. heb dr laatste fles vandaag om 19.00 uur gegeven met pap. Normaal om 21.00 uur.. dus hopen dat ze door blijft slapen tot de volgende dag! ben benieuwd!
@bloempje ja sukkels he in dat zh....Ach ja het heette vroeger niet voor niets Tramaland zh... Ik hoop ook voor je dat je het niet krijgt! Tis echt niet leuk gewoon. Gelukkig al na 1 dag ervanaf hier. Alsnog gefeliciteerd met Sasha's 5 mnd ze dan trouwens nét een paar dagen jonger dan Jason grappig Suc6 morgen met de prikjes!!
zeker leuk! hier ook een spuger hoor, ook vanaf de geboorte.. zit echt altijd onder de spuug.. net 2 minuten wat aan...blurp... en door het aankleden stimuleer je het spugen weer...lekkere vicueze cirkel dus... heb dr nu bijna continu een slab om.. dat lijkt het nog wat.. maar bij sasha zit het ook bijna altijd in dr haar achter.. kan dr natuurlijk niet 4 x op een dag douchen dus dat vind ik ook smerig... probeer het wel veel met een nat washandje.. maar ja er is bijna niet tegenaan te boenen..
thx, hoop dat ze er niet veel last van heeft.. de vorige 2 merkte ik niets aan dr dus hopen dat het goed komt... vind het echt slecht.. krijg je nog een gesprek met ka? dan zou ik het zeker aangeven! wel beetje last van rommelende buik... hopen dat als ik het toch krijg het dan net als bij jou maar 1 dagje duurt!
@bloempje zo ja idd met dat mooie lange haar van Sasha is wel lastig met dat soort dingen.. Ohjee bij mij was er de ene dag nog niks aan de hand en de volgende ochtend was het raak...Maar 1 dag is niet zo erg idd..
yep... dan is het weer echt een nadeel! Meris, leuk! Manouk baby van de maand bij baby en kind! heb sasha ook opgegeven die komt nu als het goed is in december erbij, dus meiden stemmen!! moet nog een paar kilo kwijt.. dus dan kan ik wel lekker spoelen... wie weet pas ik dan ooit ook weer in maatje 36... na een paar daagjes buikgriep
Volgens mij is het hier ook wel een eind over die buikgriep, valt mee dit keer! Jammer hoor, had wel een kilootje meer kwijt gewild Heb nu alleen wel hoofdpijn van het vele slapen. Oh er zijn een heleboel spugers hier zo te lezen. Ik zal zeker doorgeven wat de osteo ervan zegt. Heb hier op de site ook al een beetje geocht en daar lees ik dat het vaak wel tot een jaar kan duren. Ach, we zijn bijna op de helft 8) De kleine van sunshine is de oudste hier toch? Hoe oud is 'ie nu dan? Vind het al zo oud klinken dat Manouk bijna 5 maanden is. Rond Sinterklaas zelfs al bijna een half jaar... Zou ze met Kerst kunnen kruipen?? Leuk he zulke dingen die nog allemaal onbekend zijn.. Ik had net mn mams aan de telefoon over dat leuke speelgoed, en ze was al van plan om morgen ff naar de karwei te gaan Ze vond die houten cubus met al die balletjes en ontdek-dingetjes wel leuk. Ze zei dat ze de loopwagen al een hele tijd boven had staan: cool!
Heb het idee dat je daar wel een stuk makkelijker wint dan hier. Je mag daar iedereen oproepen om te stemmen en b.v je fam. dagelijks een stem laten uitbrengen. Maar ik was gewoon vergeten dat ze mee deed en heb niemand gevraagd te stemmen, et voila: gewonnen... Heb een loopstoeltje voor haar besteld van de waardebon, die wilde ik sowieso halen.
@meris ik ben amper afgevallen... paar ons ofzo weeg nu 51.5. Leuk dat je moeder een loopkar heeft staan!!! Kopen jullie ouders/schoonouders of vrienden of andere familie die jullie vaak zien vaak iets tussendoor?