Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Stephanie..nee verder niets aan de hand...maar ik ben bang dat allergisch is...meer omdat hij natuurlijk ook al KMA heeft...en dan is hij vatbaarder (is dat een woord???) voor andere allergiën...moet volgende week dinsdag naar de KA...dus dan maar even laten horen...

@Natja...denk ook dat dat hormonen zijn! Ik had hetzelfde maar nu 3 menstruaties later ziet mijn huid er super uit! Mooier dan ooit het geval is geweest! Haha!

@Mama...ik weet niet zo goed of hij het benauwd heeft...als hij zich inspant ademt hij wel heel snel...beetje net als hyperventilatie...niet echt natuurlijk...maar om even uit te leggen hoe hij ongeveer ademt...en dan hoor je ook echt een ruis...hij lijkt er geen last van te hebben...wel hoest hij dan ook vaak en nog steeds niest hij meerder keren per dag...5x denk ik...

@Aaliyah...ja...stom heh! Gek heh...dat hij zo een plat hoofd houdt! Hahaha! We zullen zien volgende week!
    Hoe is het om je poppie weer thuis te hebben? Genieten zeker?
    k stem trouwens ook nooit op een junibeeb als er meerdere meedoen! Vind ik niet eerlijk want ik vind ze allemaal SUPER!

@Meris....gedeliciteeeeeeeerd! Hihi

@Ilse...hoe is het eigenlijk met je zus en haar baby?

@Jolan...aaccchhh twee arme meiden bij jouw thuis dus! Had de foto's als gezien...zag er wel heeeeeeeeel knus uit zo!

@Mama...wow wat een gewicht! Hihi! Geen idee hoeveel Finn nu is...zal het bij de KA wel weer horen dinsdag! Maar ik denk dat Zoë hem echt voorbij is!

@Bon voor de friso...die had ik vorige keer al! Zat er nu dus ook niet bij!

@Marloes...balen van je rooster! Hopen dat het snel wat minder rommelig is dus!

@Steph...Finn kan ook erg huilen als hij mensen een poosje niet heeft gezien! Maar sowieso hangt hij heeeeeeeel erg aan mij de laatste dagen...heel de tijd bij me hangen enzo!

Nou het eerste tandje is door hoor! JEEEEEEEEEEEEEEEEJ! hahaha! Daar was hij dus denk ik een beetje vervelend door! Hij zit er echt! Je ziet hem nog niet echt duidelijk...maar hij is door het tandvlees heen! I'm so proud! Hahaha!

Gisteren zelf een KUT dag gehad! Eerst heeeeeeerlijk wezen zwemmen...het was echt leuk...en toen in het winkelcentrum midden in de Jumbo kreeg ik ineens erge migraine! En ik zie dan niets...heb een sort van vlek voor mn ogen...lekker eng dus! Met Finn...gelukkig was mn moeder er en hebben we snel de boodschappen gehaald..toen ging het wel weer...en toen WEER zag ik ineens niets...maar ik moest nog naar huis rijden...mn moeder heeft ook geen rijbewijs..vond het maar erg naar!
    Gelijk naar bed gegaan thuis...Steef kwam net uit bed...heb vandaag nog hoofdpijn maar het valt mee! Zal wel weer aangkomen zijn nu...altijd na zo'n aanval hou ik vocht vast en eet ik veel meer...heel stom! Maar het was iig niet prettig!
    Ik had gehoopt dat het weg zou blijven! Heb het nadat ik was gestopt met werken tot nu (ik weer werk) niet gehad...

heb trouwens zoooooo'n leuk broekje gekocht bij h&m vandaag!

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah ook al geshopt bij H&M hahha.
    Ohja k.a vertelde ons over astma/benauwdheid dat bij het einde van uitademen een piep dan moesten we puffen dus dan is hij benauwd.
    Balen joh van je migraine!!!!:(

Jason ligt al uren wakker...Eerst in zn bed toen de box nu weer in bed. En maar gillen,praten,gillen,lachen. Hij wil echt niet slapen. Hebben jullie beebs dat ook?
    En lezen jullie over mn andere vraag heen?:)

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hey meiden even snel een berichtje van mij, heb wel gelezen maar ff geen puf voor een reactie..

Alles gaat goed hier.
    Collin vanmorgen gewogen die heeft een groei spurt gemaakt.. vrijdag woog hij nog 8300 vanmorgen woog hij 8560! in 5 dagen 260 gram gegroeid..dat doen ze toch alleen in de 1e weken ?? en dat terwijl hij slecht dronk en at?
    wazig vind ik t! (heb m ook maar 4x op de weeg schaal gelegd om er zeker van te zijn haha!)

Ik ben echt dood op. Moet morgen naar arbo arts.. tis leuk thuis zitten, maar als er niks opgelost wordt helpt het ook niet, er moet gewoon wat veranderen aan mijn situatie anders blijf ik in dit zelfde cirkeltje zitten!

Ik ga slapen..

*beterschap voor alle zieken onder ons!!*
    *knuffel voor wie m wil!*

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ff snel nog

@sam, nee ik krijg nie veel tussendoor van vrienden fam etc.
    En Collin had het van de week ook 3 dagen dat ie niet wilde slapen, nu godzijdank weer redelijk normaal.. doet nu nog maar 1 slaap overdag van 12.00 tot 15.00 smorgens niet meer en savonds ook nie meer.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Jolan ik ga je pb'en

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    spannend :D ik hoop het voorje!

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahahah...;) hier red ik het ook niet met een paar dagen..maar ach..het is een begin..:D

ik krijg niet heel veel hoor tussendoor, soms ineens als een verassing, maar meestal meer met bv kerst sinterklaas etc

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik heb je terug gepbt ;)

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ik ook...vind het wel saai nu..:( kan niet even met mn meisje spelen.. is de avond erg kort..

oooooooooooooooooooo...tis ook nooit goed...hahahahah..moet gewoon niet zo zeiken!:D:D:D

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    De beide oma's kopen vaak iets. Marinus z'n moeder neemt regelmatig kleertjes of slabbetjes mee van de Zeeman. Mijn moeder is meer van het speelgoed. Maar meer omdat ze nu nog veel kleertjes heeft denk ik, want zelf is ze nogal van het shoppen.

Verder eigenlijk niemand die iets meeneemt ofzo.. Had het van vriendinnen wel meer verwacht eigenlijk, of klinkt dit wel heel erg? Ja he? :D

Hoe zit dat bij jou dan Sam?
    En als het goed is heb je mail!

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jeeetje dat lijkt me ook best eng zeg! vervelend dat het toch terug is gekomen..komt het door stress?

super! gefeliciteerd met het 1e tandje!!

welk broekje heb je gekocht?

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahaha kan het me wel voorstellen hoor ;)

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Getsie dat klinkt echt eng ja! Brrrrr, stel je was alleen geweest met Finn. Maar dat houdt wel verband met werken blijkbaar. Ook is het vaak minder tijdens en na de zwangerschap toch?

Showen dat broekje!!

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jeetje..hahahahaha..collin gaat records breken!! truste meis.. hoop dat de arbo arts iets voor je kan doen! heel veel succes!

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Manouk heeft dat ook vaak Sam, alleen is het dan huilen ipv gillen en lachen. Vandaag gaat het ineens weer wel goed, maar de laatste weken was het echt drama met slapen..

En welke andere vraag? :)

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sarah, jeetje wat eng. Rustig aan doen hoor!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @meris, vond jou banner zo leuk, heb er ook 1 daar vandaan geplukt! :p

welterusten meiden!

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik wil 'm wel hoor, maar geef hem gelijk weer terug *knuf*!
    Mooie banner trouwens.

En het klopt natuurlijk wel wat je zegt mbt het thuis zitten. Goed om dat morgen aan te geven bij de Arbo. Hoe is het trouwens met de maatsch. werker? Hoop nog steeds dat die meer voor je kan betekenen.

En dat is idd een groeispurt zeg!

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik denk dat Manouk als laatste een tandje krijgt van de june-beebs hihi

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @meris, cb mevrouw had niet meer gebeld, zou ze doen maandag en ze zou kijken of die mw die ze kent mij eerder kon helpen, maar niks gehoord, moet denk ik dus gewoon wachten tot 11-11 :(

Deel Deze Pagina