hier ook nog nix geen spoor van tandjes hoor! wel vandaag erg veel aan het lachen en gillen, en had bij de gastouder maar erg weinig geslapen, paar hazeslaapjes en 1 uurtje smiddags.. maar om 7 uur op bed gelegd en toen ging ze wel gelijk slapen..
Hier ook nog niets, hoor. Lars heeft nog steeds een tanden- en haarloos babykoppie. Vraagje. Half november gaan we een weekje naar Nederland en ik lees hier al over wantjes e.d. Nu draagt Lars eigenlijk alleen maar T-shirtjes en dunne broekjes en ik kan dus moeilijk inschatten hoe koud het daar nu is. Wat hebben jullie kleintjes nu aan? Kan ik nog even gaan shoppen .
Lange broek, lange mouwen en als het heel koud is ook een romper met lange mouwen eronder. Buiten heeft ze nu een winterjas aan met capuchon. Nog geen muts en wanten, die bewaar ik voor als het echt koud is.
Volgens mij is de buikgriep hier weer voorbij. We zijn nog wel gezellig samen thuis. Hier alle kindjes en papa's en mama's lekker geslapen? Zijn er van de kindjes die al rollen meer die alleen maar 1 kant op kunnen? Manouk gaat altijd voor de kijker naar links, nooit anders...
Goedemorgen, Hier weer een goede nacht gehad. Danian sliep om 20.00 uur en werd om 5.30 uur wakker toen de speen er nog in en toen hoorde ik hem om 6.45 uur. Hem toen bij mij in bed genomen en om 7.30 uur de fles gegeven. Gaat erg goed nu op 4 flessen. Ik las iets over tandjes. Hier nog niks soms denk ik dat hij er last van heeft en de volgende dag niks meer, dus we zien het vanzelf. @ Rollen: Danian draait van buik naar rug allebei de kanten op. @ Emme: Danian heeft nu een broek aan met romper met lange mouwen en een shirt met lange mouwen en een winter jas met capuchon. Nu heeft hij ook nog wel rompers met korte mouwen aan. @ Meris: Fijn dat de buikgriep weer over is. @ kuide: Succes bij de Arbo arts straks
Goedenmorgen!! @meris sorry was niet meer online heb je pb!!Ga je zo ff terug pben Ik vind het ook tegenvallen van vriendinnen enzo. Eigenlijk al met de kraamtijd als ik het hier zo las. Ik had miss te veel ervan verwacht. Van ouders/schoonouders valt het ook wel mee. Vindt het wel jammer want mn moeder koopt wel veel voor mn neefjes,maarja ik wil er niks van zeggen ze moet het uit dr zelf doen. Ja en mn schoonma dat contact is natuurlijk niet zo... @bloempje wat een leuke banner en die foto geweldig!!! Goedenacht gehad hier Jason kwam wel om 7 uur al maar toch nog met speentje uur geslapen. Moest hem net wel wakker maken anders komen we niet uit. Vaders slaapt hier nog steeds...leuk al die medicijnen...Hij kan wel al volgende week terecht voor hulp heel fijn zo een goede huisarts!!! Sorry verder ben ik het even kwijt
Ohja tandjes hier ook nog lang niet hoor denk ook pas over een half jaar ofzo....Vindt het niet erg niet alles hoeft zo vroeg te zijn