Het is al aardig frisjes hier hoor en zeker als je de warmte gewend bent. Ik zou toch wel een vestje of zo over zijn shirtje doen en ook wel een jasje
Een t shirtje met lange mouwen en een broekje. En daaronder een romper met lange mouwen. Of een jurkje met daaronder een t shirt met lange mouwen en een maillot. En buiten heeft ze haar winterjasje aan.
@sarah ik heb ook migraine, en zie dan ook een zo een irritante vlek en val soms ineens flauw. Tijdens mijn zwangerschap heb ik het helemaal niet gehad, maar nu alweer 2 keer.
zo meiden, 4 flesjes is gisteren ook goed gegaan! Emma heeft van 20.00 uur tot 07.30 geslapen, heerlijk. Maar ik vroeg me ineens af of het niet erg is dat ze nu minder krijgt. Ze drinkt nu wel haar hele flesje (bijna) leeg en daarvoor liet ze altijd wat staan maar volgens mij is het wel echt iets minder nu. Zal ik de flesjes ophogen naar 210? Ben gisteren weer druk bezig geweest met naaien. Best wel ingewikkeld jurkje, maar ik vind hem leuk geworden. Het gaat steeds beter! Nu ga ik nog een boxzak en een luiertas maken, ben benieuwd! Hieronder mijn jurkje:
Wat mooi dat jurkje!! Hoeveel cc geef je nu? Wij zitten natuurlijk ook op die 4 en geven 180+6 die gaan laaaang niet op. Geef je ook al pap/groente of fruit?
Fijn dat Emma het zo goed heeft gedaan op 4 flessen. Ik heb de flesjes wel opgehoogd en geef nu 210 + 7. Hij drinkt ze de ene keer wel leeg de andere keer laat hij wat staan. Mooi jurkje hoor.
ik ga zo even bijlezen... ik weet niet wat lieke heeft....ze werd om 8.15 wakker en kreeg om 8.30 de fles. Meteen daarna begon ze toch te huilen..... Echt heel zielig huilen... Haar wangen zijn rood en ze jengelt maar wat. Heb temp opgenomen maar die is gewoon normaal 37,3. Heb al geprobeerd haar op bed te leggen (ik dacht dan is ze zeker moe...) maar daar begon ze te schreeuwen!!! Op zullke momenten voel ik me echt even machteloos.... weet dan echt even niet wat er is en wat ik kan doen. Normaal als ze smorgens wakker is, dan houdt ze het zo 2 uur vol in de box of op haar kleed...
Ik gaf hiervoor 5 x 180+6 en in de laatste fles 2 schepjes rijstebloem. Nu dus 4 x 180+6 en in de laatste 2 schepjes rijstebloem. Ik heb niet het idee dat ze nog meer wil na het opdrinken van het flesje want het laatste beetje gaat er met moeite in. Toen ze nog 5 flesjes dronk liet ze ongeveer 30 per keer staan. Dus volgens mij krijgt ze nu ongeveer 50cc minder binnen dan voorheen... Ik geef nog geen groente en fruit.
lieke, dat heeft emma ook wel eens hoor, dat ze ineens zonder reden ontroostbaar is en alleen maar bij me wil zitten. Als het af en toe is vind ik dat niet zo erg. Misschien heeft ze een beetje buikpijn ofzo?
*gaap* goede morgen.. Ik had een feestje vannacht! oftewel Collin vond dat het om 1.15 tijd was om te gaan schateren en gillen in bed (van de pret) Erg charmant, maar liever niet midden in de nacht. Hij is uiteindelijk om 2.30 bij mij in bed in slaap gevallen. En natuurlijk besloot hij om 5.30 wederom wakker te worden! Ik heb dus echt BAGGER geslapen! was al gesloopt maar loop nu op mijn tandvlees, kan niks meer hebben nu, laat alles uit mijn handen vallen, loop te wankelen op me benen. Respect voor de meiden die nog elke nacht wakker moeten worden voor hun wondertjes! Hoop niet dat Collin er een vast iets van maakt! hij is namelijk de laatste 2 maanden niet meer wakker geworden snachts, en ook niet voor 7 uur! Snap er geen drol meer van! Maar goed hij slaapt nu weer, dus ik ga ook maar slapen!
@debby als ze er genoeg aan heeft dan is het wel oke toch? @jolan idd miss buikpijn? Jason heeft het ook wel es.
Nope het zit niet mee, nou vind ik dat ik niet mag klagen, aangezien sommige van jullie ergere dingen mee maken dan ik! Maar ik kan gewoon niks meer hebben, zelfs Collin word me nu soms te veel, dat ik zoiets heb van aaaaarg kan iemand even dat ventje meenemen? Maar dat wil ik helemaal niet!!! ik kan gewoon niet meer En dan zie ik hoe me moeder van hem geniet als ze hier is, en hoe leuk hij tegen haar doet, en dan denk ik, doet ie dat ook tegen mij? zie ik dat dan niet? als hij dat doet?
Lastig is dat als ze niks kunnen zeggen dan zit je echt even met je handen in het haar. Net wat de anderen ook zeggen misschien buikpijn of wil ze bij jou zijn.
Het breekt je gewoon op op een gegeven moment dan moet je even aan jezelf denken. Slaap lekker in ieder geval.