Ik denk niet dat mate van erg iets uitmaakt. Voor jou is dit wél erg dus dan mag je dat toch zeggen?! Jij moet gewoon even rust hebben en tijd voor jezelf. Kan je moeder dan niet even weggaan met Collin dat jij even iig bij kan slapen ofzo?
Ja me moeder is gister hier geweest met Collin, maar toen moest ik allemaal dingen doen, dus kon niet slapen, vandaag kan t ook neit, me moeder is er niet en collin moet straks naar mijn tante want ik moet naar de arbo. Morgen kan me moeder Collin wel meenemen..dus dat gaat ze denk ik even doen.
meris, hier ook nog geen tandjes hoor. laura, balen dat cb niet heeft terug gebeld. Waarom bel je zelf niet nog een keer? bloempje, en? hoe is het gegaan vannacht? emme, leuk dat je naar nederland komt. lieke draagt nu romper lange mouw (als het een dun truitje is wat er boven zit) of een romper met korte mouw als het truitje wat dikker is. En dan gewoon een broek. Geen wantjes of muts ofzo. meris, lieke draait nog helemaal niet . Fijn dat de buikgriep over is, je had dus dezelfde als mij en aaliyah. Gelukkig na 1 dag over. aaliyah, ik/lieke krijg zo nu en dan iets van mn ouders of mn zusjes. Van vrienden niet, maar die hebben zich met het kraamcadeau al uitgesloofd. debby, wauw leuk jurkje zeg! Knap! Als ze de flessen van 180+6 opdrinkt zou je ze kunnen proberen op te hogen, maar als ze die niet leegdrinkt zou ik het gewoon zo houden. laura, balen dat hij vannacht zo aan het spoken was..... Ik kan me voorstellen dat je dan even niet zo vrolijk bent. Knuf voor jou! all, nou lieke ligt op bed. Ze ligt te slapen. Echt heel gek, want dit ken ik echt niet meer van haar. En dan ineens voel ik me radeloos. Denk dat ze idd gewoon niet zo lekker is. jeetje wat een weer buiten zeg! Komt met bakken uit de lucht vallen.
Ik vind ook dat je wel gewoon mag "klagen" hoor Laura! Het is altijd bij iemand wel "erger", maar dan zou niemand er nog doorheen kunnen zitten.
Wat kreeg je dan Jolan van je vrienden? Komt vast goed hoor met Lieke, hebben ze allemaal weleens hoor. Jammer dat ze nog niet kunnen praten!
Ja ik weet het dat ze dat allemaal wel eens ehbben maar omdat het zo lang geleden is dat ze zo deed wist ik het even niet meer . Van een vriendin hebben we een campingbedje met matrasje gekregen, kostte ruim 60 eruo.. Van een ander stel hebben we een wipstoel gekregen met allemaal speelgoed en kleertjes erbij.
@jolan zo dat zijn nog eens leuke kado's!! Hier echt niet...Alleen maar kleertjes. Enige grote wat wij hebben gehad was kraammand van mn schoonmoeder en schoonzus en de kinderwagen hadden we van mn schoonmoeder gehad.
aaliyah, ik vond het ook echt een beetje te gek hoor! ik heb dan toch liever iets kleins, want ik wist me nu met deze cadeaus niet echt een houding te geven. Van mn ouders en schoonouders en niek zn broer hadden we een kraammand gekregen. Van mijn ouders ook nog de kinderwagen en van mn zussen verschillende cadeautjes. 1 stel andere vrienden had ook nog een luiertaart gemaakt (ook dat vond ik wel een erg groot cadeau ....)
@jolan ja snap ik wel. Iets kleins is ook leuk maar van 1 vriend van Sven hadden we bijv alleen een knuffeltje gehad...Dat vond ik dan wel jammer. Geboorte is toch wel iets groots in mijn ogen. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, dat weet ik en ik wil niet onddankbaar overkomen maar ik denk dat omdat ik zelf ook groot uit zou pakken bij vriendinnen of mn schoonzus ofzo
Goedemorgen!!! Laura, balen meid! En klagen mag best even! Jolan is verbaasd dat Lieke zo goed slaapt Meris, hier ook nog geen tandjes! Emme, leuk dat je naar Nederland komt! Julian heeft nu steeds rompertjes met lange mouw aan en een dun truitje erover heen. Draaien, julian doet het ook nog niet. Een tijd terug rolde hij steeds van buik naar rug, maar zelfs dat doet ie niet meer Aaliyah, ik krijg geregeld iets van mijn ouders/zus. Van schoonfamilie niet. Debby, wat een leuk jurkje!!! En wat fijn dat het goed is gegaan op 4 flessen. Julian krijgt 210, maar drinkt ze niet altijd helemaal op. Verder zag ik Rox nog, hoe gaat ie???? Moet je alweer bijna beginnen? Jemig wat kletsen jullie op de vroege ochtend.
jeeeeeeej!!!! is super gegaan vannacht, gister 19 uur laatste fles en vanmorgen om 7 uur meldde mevrouw zich weer super super! zo even wakker make, wat fruit eten en dan fles, moeten straks naar het cb, laatst prikjes.. debby over de flessen toch? ik zou ophogen naar 4 x 210, drinkt ze wat ze wil.. met pap visite!!! byebye
Meid, niet zo onzeker doen hoor, dat is de vermoeidheid die nu spreekt. Je moet echt niet twijfelen aan je kunnen als moeder, je doet het fantastisch!